Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS

Ir abajo 
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS Empty
MissatgeAssumpte: LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS   LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS Icon_minitimeDl Nov 07, 2011 10:34 pm

ei penya, anire penjan logos de scooters clubs de casa nostra, de GIRONA, BARCELONA, LLEIDA, i TARRAGONA pero alguns no els trovo, a veura si algu els trova, i podem posarlos tots, de moment n'he trovat uns 28, ja els anire posant en el apartat de les fotos,
despues anire posant del PAIS VALENCIA, ILLES BALEARS,CATALUNYA NORD, ARAGO, i d'altres, ajudeu-ma a trovar els d'aqui, que no m'en deixi cap,

EN POSO UNA QUANTS CADA DIA,
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS Empty
MissatgeAssumpte: Re: LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS   LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS Icon_minitimeDs Nov 12, 2011 12:36 am

merci JEROME, per posr-hi el logo del teu club, aquest no el vaig trovar, es que alguns no els trovo a la primera passada que faig, segur que surten pero no els acabo de veura tots, una pregunta, aquest de sota tambe es del teu club?, es que l'he trovat i ting intencio de posar-lo

LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS Dggilw

si algu en trova que els posi, jo ja en ànire posant, i despues en un altra apartat en posarem del PAIS VALENCI; i de les ILLES BALEARS, no els poso junts per no confondrels, ja en ting uns quants, lo que no n'he trovat cap de ANDORRA, ni del VALL D'ARAN, nomes m'en surt un de la SEO D'URGELL, que ja el posare, i alguns dels que he trovat, no se si son els originals del club, o de algun esdeveniment, del club en questio, pero es igual, jo els poso, que son guapos i collonuts
Tornar a dalt Ir abajo
 
LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» LOGOS DE SCOOTER---CLUBS CATALANS
» Mapa scooter clubs de Catalunya
» SOM CATALANS,OSTIA!!!
» LOGOS DE SCOOTERS CLUBS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: