Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Empty
MissatgeAssumpte: CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS   CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Icon_minitimeDs Feb 04, 2012 12:08 am

http://vespacross.webs.com
companys, un colega m'ha enviat aquest enllaç, que os sembla? interesant oi?

CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS 1h5vfs
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS   CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Icon_minitimeDg Feb 12, 2012 8:07 pm

Hi ha seguent foto? Com acaba la cosa? A mi un que em va vendre una vespa em va dir: sobretot no saltis mai... em sembla que s'hauria fotut una bona òstia en el passat. Pot estar bé de veure-ho Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS   CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Icon_minitimeDc Feb 22, 2012 6:02 pm

He mirat la web i ja comencem amb les llicencies, vaja que per un o dos carreras no val la pena, una cosa normal sería pagar el seguro per carrera, peró gastarme mes a la llicencia que ales carreras, com que no.

Encara queden camins per anar-hi sense que et fotin la bosa, je,je,je.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS   CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Icon_minitimeDg Maig 13, 2012 11:22 pm

la proxima cursa es el die 10 juny a les Planes, la seguent es el dia 16 de setembre a Ravos del terri. avui ha estat prou be en Tarifa ha rigut molt drunken ... penja alguna foto no tarifa? hem vist les curses de vespes de quads hi hem fet un tram cronometrat per la carretera d Esponella... una manera diferent de passar el diumenge amb bona companyia. salut a tots hi gas al ferro!!!!!!!!!!!!! pig
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS   CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CAMPEONAT SOCIAL DE VESPACROS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: