Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Reparació motor 200 DN

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDc Mar 14, 2012 3:02 am

Per fi m'he decidit a obrir la nou, i he trobat a dins un munt de ferros que ben col-locats fan moure la Vespa. Aniré posant algunes fotos del procés.
Bé, quand vaig pensar; faré fotos!, ja havia començat el desmontatge.
Ja li falta el plat magnetic, el cilidre i el selector del canvi.

Reparació motor 200 DN 2620808

Aqui ja amb el motor obert.

Reparació motor 200 DN Osv14p
Reparació motor 200 DN 33xypn8
Reparació motor 200 DN 2yv79n8

Començat el procés de desmontatge

Reparació motor 200 DN 1zoun9z

Canvi de marxas desmontat. La creueta está bastant gastada. Es una de las peças a canviar. De fet ja tinc molts dels recanvis i una llista mes. Canvío tots els rodaments i retens, la creueta del canvi, discos mollas i casquillos de embragatge, pinyó d'arranque, molles del engranatje elastic i clar està, les juntes.

Reparació motor 200 DN 2yphe1t
Reparació motor 200 DN Sdlj41
Reparació motor 200 DN S5iyo5

A partir d'aquí començarà el montatge quand hagi rebut tots els recanvis.

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 4:09 pm

Ei Xavier, t'hi has posat " a fons " amb el motor!! Sort en deus tenir que la Montse t'ajuda! Vés posant fotos que aquestes són xules de mirar. Tema coixinets i retens ho pots mirar a en Boada (a Sarrià) o a l'Anglada al carrer del darrera d'en neumàtics Perelló, potser et puguin sortir més barats. Per el polígon de la Mirona a Salt també hi ha un que ven la marca SKF i és molt trempat. Si necessites alguna cosa diga-ho (fotos per comparar o el que sigui) Sort!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 9:19 pm

quina passada, buuuuuf, quant material, XAVI, al final que hi fas?, has de canviar el ciguenyal? o mes coses?
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDl Mar 19, 2012 2:30 am

jotacargol escrigué:
Ei Xavier, t'hi has posat " a fons " amb el motor!! Sort en deus tenir que la Montse t'ajuda! Vés posant fotos que aquestes són xules de mirar. Tema coixinets i retens ho pots mirar a en Boada (a Sarrià) o a l'Anglada al carrer del darrera d'en neumàtics Perelló, potser et puguin sortir més barats. Per el polígon de la Mirona a Salt també hi ha un que ven la marca SKF i és molt trempat. Si necessites alguna cosa diga-ho (fotos per comparar o el que sigui) Sort!


Si, si sort tinc de la Montse, jajajajaja, si no fos per ella no sabría per on començar a montar. La veritat es que cada vegada que entra al garatje i veu la escampada de peças es posa les mans al cap. I millor no comentar el que em diu. Mad
La cosa està aixi; He començat a montar avui el que em va suministrar Casademont, que es la creueta del canvi, el rodament de boles del cigüenyal amb el retén, també he montat el casquillo de rodament d'agulles del cigüenyal i després he posat el rodament i el retén que va a l'eix de sortida al tambor de la roda.
Josep, el cigüenyal no el canvio perque crec que està be, només rodaments i retens a més de peçes gastades com la creueta del canvi i el pinyó d'arranque. Bueno de fet canvio mes coses, ara que hi penso. Les molles del engranatje elastic i els discos d'embragatje. Tot aixó ultim estic penden de que m'arribi de harryscooters. Soposo que d'aqui un parell de dies.
Ja aniré posant fotos a mida que vagi fent avanços.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDs Mar 24, 2012 3:12 am

Bueno, ja tinc totes les peçes per caviar. Espero no deixar-me cap per posar. Ara el que em falta es temps lliure. Pero ho conseguiré.

Aquí alguns dels recanvis.

Reparació motor 200 DN 2akcm8n

El retén del cigüenyal ja colocat

Reparació motor 200 DN N19obl

Per l'altre banda el rodament nou.

Reparació motor 200 DN 5cbvdh

L'engranatge elastic ja amb les tapas remaxades.

Reparació motor 200 DN T5pyqe

Els discos d'embragatge absorvint oli en espera de ser montats.

Reparació motor 200 DN 24bwabb

El canvi ja montat amb la nova creueta.

Reparació motor 200 DN 351u6v7

I per ara res mes. A veure si el diumentge l'hi puc ficar mà.
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDv Abr 06, 2012 6:09 pm

Ei Xavier, ja peta?
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitimeDs Abr 07, 2012 1:57 am

jotacargol escrigué:
Ei Xavier, ja peta?

Avui la he posat n marxa, i després de reajustar l'embragatge, semble que funiona.
Tinc moltes fotos, pero no mes posaré ulgunes per acabar de resumir<<<<<<<<<,

Reparació motor 200 DN B7l02d

Reparació motor 200 DN 351zwxh

Reparació motor 200 DN Mb5p9e

I per fi;
Reparació motor 200 DN Avo7wg

Reparació motor 200 DN 25iaj5s

Ara faltarà fer-la rodar uns quants dies per asegurar que no fallarà el dia 14.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Reparació motor 200 DN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació motor 200 DN   Reparació motor 200 DN Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Reparació motor 200 DN
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Retro Motor Platja d'Aro-Dissabte 26-
» MOTOR DE VESPA
» ajuda please amb motor pk
» Motor Vespa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: