Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDc Feb 20, 2013 2:34 am

Programa:

10:00 - Quedem a la Plaça Major de Vic
11:00 - Esmorzar a Muntanyola
12:00 - Presentació de la LLIGA SCOOTERISTA 2013
Esmorzar + refresc
GRATIS !!!!
Organitza:
Vespa Club Osona
Lliga Scooterista
Aj. De Muntanyola
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDt Mar 05, 2013 8:33 pm

Que no hi ha ningú que s´hi apunti ?
Ja sé que encara hi ha les tites petites amb aquesta fred.
A la reunió em parlem. Rolling Eyes Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDc Mar 06, 2013 3:05 am

Sí que s'hi ha apuntat gent, el que passa és que fan cas omís al que diem i ho diuen pel whatsup. A la reunió ja ho comentarem, perque no s'ha quedat en cap hora ni re.
Tornar a dalt Ir abajo
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDc Mar 06, 2013 3:32 pm

el sector Banyoli si no canvia la cosa pujarem fins a olot agafarem la carretera que va fins a rupit hi d alla fins a a roda de ter hi despres a la plaça de vic "hem vist que tans dies les motos paradas han sotit unes rebaves a la planxa dels peus, hi anirem per les curves per treureles!!! " vosaltres suposo que anireu per l eix? (com les nenes!) hem penso que he escrit el que penso aixo al final hem portara problemes! scratch Very Happy va ens veiem eldijous a reunio que ningu s enfadi!
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDc Mar 06, 2013 7:59 pm

En les vespes han sortit rebabes ? quina sort que tens Gerard perque a mí em sorten en un altre lloc i aquestes son dificils de fer desapareixer. Razz lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDc Mar 06, 2013 8:47 pm

Hola amiguitussss;
Jo en principi, si la cosa no es gira, m'agradaria anar-hi. Ja tinc convensuda a Montse. Aixó si, per l'eix com les monyarrones. jejejejeje. Que farem!!
Ja en parlem a la reunió
Petonets I love you I love you
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDc Mar 06, 2013 9:19 pm

Va Xavier a veure si soms una bona colla, mira que la Montse no es desconvenci que ja saps com son les dones jejejejeje
però aquesta vegada portala que aviat no la coneixerem.
Salut i ens veiem a la reunió cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDv Mar 08, 2013 10:45 am

Atencio, si voleu venir a VIC, Diumenge, dons hem quedat a 3/4 de 8 a la Cervesseria Unica de Salt, per marxar a les 8 direccio eix transversal, per recollir a 2/4 de 9 a en Xavier Cebrian, i en Jordi Vargas a la rodona de la carretera de Santa Coloma de Farnes a Angles, a on hi ha el restauran Can Gabatxó, i enfilarem cap a VIC

Si podeu afegiu vos a la colla, serem uns quants
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDv Mar 08, 2013 11:51 pm

Vinga nois i noies, ja heu vist l´explicació correcta d´en Josep, ara només falta que no plogui ni fagi massa fred, netejar les màquines, possar-hi suc i sobretot anar a dormir d´hora Sleep Sleep per poguer aixecar-nos com deu mana, no com altres que jo sé que aniran de parranda jejejejejeje.
Com sempre SALUT I VESPES cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDs Mar 09, 2013 6:16 pm

Tan com va la cosa, demà pantalons curts i tots a lluïr el polo del club ja ja jaj
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDg Mar 10, 2013 1:34 am

Si home i una merda, que no ens passi que hagim de girar a Hostalrich, jejejeje Basketball
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 7:54 pm

Bones companys, ahir vam fer la trovada a Vic (només a Vic i rodalies) ara us ho explico, ens vam trobar en Xevi 972 i jo a la Cervesseria Unica de Salt, ell amb la Vespa Nespresso i jo amb la Liberty perquè amb la iaia- vespa anant per la variant es un problema.
Sortim de Salt amb retard i anem a Sta Coloma que ens esperaven en Xevi i la Montse de Vidreres (ja feia estona que hi eren), un cop ens trobem emprenem rumb cap a Coll de Ravell per la variant on ens esperaven ja ben tips després d´un bon esmorçar pig pig en Jordi Vargas amb el seu pare i una colla d´Emporvesp de Palafrugell. També hi havia la colla de Banyoles (Pinguinero and Company) que van passar per Olot i Rupit per poder treure les rebabes de les vespes jejejeje.
Enjegem totes les motos menys la meva (TÉ COLLONS LA COSA) sort que en troblau portava pinçes de bateria i la vam poder enjegar, tot i això ja anavem tard, arrivem a les 10 i picooooooooo a la plaça major de Vic on ens esperava en Francesc i la seva dona perqué tots els altres ja havien sortit a fer la ruta per anar a esmorçar a MUNTANYOLAAAAAAAAAAAAAAAA, van explicar la ruta en Francesc però no vam saber trobar el camí per anar-hi tot i preguntar-lo a gent que passaven.(ES TENIA QUE HAVERNOS ESPERAT ALGU DE LA TROBADA). En definitiva que tots nosaltres vam fer una ruta pel voltants de Vic i en arrivar vam anar a fer el vermut a la plaça major fins que els de Palafrugell i en Francesc van marxar a dinar a casa, en Xevi 972, jo, Xevi Cebrià, Montse, Jordi Vargas i pare com que feia molt bon dia vam decidir quedar-nos a fer un menú a Vic fins que cap a las 4 i mitja vam anar tirant rumb a Girona.
Lo esencial es que no hi va haver cap incident i ningú va pendre mal. (Un de Banyoles va quedar averiat i va tindre que avissar grúa).
En Jordi Vargas i jo a 120 kM/H per la variant en baixada semblavan en Dani de Barcelona quan va per l´autopista amb la Vespa TURBO jejejeje. affraid affraid

P.D. Si hi ha faltes d´ortografia aviseu l´Oscar Dalmau
FINS AVIAT lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 9:33 pm

COLLONS DOMENECH, veus com has de anar hi amb la VESPA?, potser hi arribes mes tard, pero segur que no te problemes de engegada, ja veig que no os puc deixar sols, sempre n'heu de fer alguna (i si hi soc tambe) Clar, os quedeu a esmorçar, i despues correm hi tots que s'ens fa tard, mecagundena, pero a veura, que volieu esmorçar 2 vegades?, ja ho sabeu us heu de aixecar ben d'hora, a les 6 del mati al menys per esser hi a temps

Si feu tard, creus que os esperera algu?, no senyor la gent no espera als que venen tard, nomes faltaria, i en Francesc, com es que ja era alla? va marxar avans, o anava amb cotxe? no ho entenc, i perque vareu sortir tard de SALT? ai ai que algu que jo conec os haura de renyar, i en Gerard i companyia, no podien passar per mes lluny? ha ha ha ha ha, quina colla, es que no tenim cura, ni mossen he he he he
Diumenge que be, a BESCANO, pero no se si hi serem a l'hora, vist el panorama que portem
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 9:34 pm

COLLONS DOMENECH, veus com has de anar hi amb la VESPA?, potser hi arribes mes tard, pero segur que no te problemes de engegada, ja veig que no os puc deixar sols, sempre n'heu de fer alguna (i si hi soc tambe) Clar, os quedeu a esmorçar, i despues correm hi tots que s'ens fa tard, mecagundena, pero a veura, que volieu esmorçar 2 vegades?, ja ho sabeu us heu de aixecar ben d'hora, a les 6 del mati al menys per esser hi a temps

Si feu tard, creus que os esperera algu?, no senyor la gent no espera als que venen tard, nomes faltaria, i en Francesc, com es que ja era alla? va marxar avans, o anava amb cotxe? no ho entenc, i perque vareu sortir tard de SALT? ai ai que algu que jo conec os haura de renyar, i en Gerard i companyia, no podien passar per mes lluny? ha ha ha ha ha, quina colla, es que no tenim cura, ni mossen he he he he
Diumenge que be, a BESCANO, pero no se si hi serem a l'hora, vist el panorama que portem
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 10:33 pm

RECOPILACIO I CONTESTAMENT DE PREGUNTES.

Jo esperava en Francesc a la cerveseria a l´hora que vam quedar i no sabia que ja seria a Vic, resulta que ho va passar per WHATSAPPPPPPPPPPP i en Xevi 972 si que ho sabia peró ell va arrivar tard perquè tenia que anar a passejar el gos.
Aixó d´esmorçar dues vegades no va esser cosa nostra, quan vam arrivar a Coll de Ravell en Vargas que sempre te gana ñam,ñam i els de Palafrugell ho estaven fent, en Xevi 972 i jo només vam FUMARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR JEJEJE (no teniem temps d´esmorçar ).
Els amics de Banyoles van voler fer curves per treure les rebabes a les vespes peró abans van passar per Puigcerdá i Andorra i després els teniem que trobar a Vic (es que en Gerard des de que va anar a PINGUINOS aquesta ruta era massa curta).
En Francesc em sembla que va anar a Vic peró abans va passar per Lleida.
Jo vaig tenir una mica de culpa peró no tota.
Si no hi ha cap pregunta més fins diumenge que bé. cheers

Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitimeDt Mar 12, 2013 3:16 am

Hola companys;
No us esbaralleu que el mes important es que varem pasar un bon dia, molts Km. als motocultors i un bon apat be de preu. Per soposat la companyia excelent. sunny
Un altre dia ja arribarem a l`hora. Pero aixó que diu en Domenech té raó, espodría haber esperat un de l'organització amb els coneixements de la ruta i el puesto del esmorzar. Van estimar-se mes deixar a en Francesc amb un triptic explicatiu que no ens va dur pel bon camí. Llastima. Sad Ell ja va posar tota la bona intenció per portarnos per el rumb adecuat. Fins i tot va parar un cotxe a la carretera per si portaba un mapa. Ja era molt tard.
Salut i fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març   Vespada Vic-Muntanyola  10 de Març Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vespada Vic-Muntanyola 10 de Març
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 2a Vespada-Lambrettada Manlleu. Diumenge 9 de maig.. FOTOS!
» Vespada-Lambrettada a Manlleu
» VESPADA I LAMBRETADA MANLLEU

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: