Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació Pau

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
pausant




Nombre de missatges : 1
Age : 49
Registration date : 24/07/2013

Presentació Pau Empty
MissatgeAssumpte: Presentació Pau   Presentació Pau Icon_minitimeDc Jul 24, 2013 10:19 am

Hola a tothom,
Sóc el Pau de la Bisbal de l'Empordà i un gran aficionat a les motos des de tota la vida.
Durant la meva etapa d'estudiant el meu mitjà de transport era una Vespa primavera 125, per diversos motius la moto va quedar aparcada durant tots aquests anys i ara m'hi he tornat a aficonar.La moto ha passat la ITV però li cal una mica de posta a punt. Espero apuntar-me a alguna de les vostres soritdes.
Felicitats a tots.
Salut i benzina.
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Presentació Pau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Pau   Presentació Pau Icon_minitimeDc Jul 24, 2013 10:03 pm

Bé Pau jo soc en Josep (alies iaia_vespa) donarte l´enhorabona per tenir l´afició vespera, i en fi res més, esperar ke quan vulguis puguis venir en alguna de les nostres sortides i si mai et vols fer soci del Club ja saps on trovar-nos.(en el foro ho posa).
Salutacions: cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Presentació Pau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Pau   Presentació Pau Icon_minitimeDc Jul 31, 2013 2:28 am

HOLA PAU
Salutacions desde SALT, benvingut al foro del GIRONA SCOOTER CLUB, dons si et agrada anar amb Vespa, aquest es el teu Club, si vols apuntar te a les nostres sortides, ja ho saps , endevant, ara a l'estiu estem una mica aturats, pero al final del Agost anem a la trobada de Palamos, a on hi ha força Vesperos, aquesta et queda a prop de La Bisbal

Si m'enrecordo, ja vaig apuintant al foro les trobadas que fem, pero t'informo que tambe tenim una pagina al FACEBOOK, del Girona Scooter Club, a on tambe hi anotem les trobades que fem, que per cert, ara que hi penso a mitjans Agost en fem una a Perpinya, pero encara hem de acordar de com hi anem, i si ens hi quedem tot el cap de setmana, o que, ja ho posare

VINGA VA; una salutacio PAU:lol!: lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Tornar a dalt Ir abajo
marmotte2000

marmotte2000


Nombre de missatges : 88
Age : 64
Localisation : Girona
Registration date : 04/04/2008

Presentació Pau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Pau   Presentació Pau Icon_minitimeDg Ago 04, 2013 9:39 pm

benvingut Pau.
Tornar a dalt Ir abajo
FerArt

FerArt


Nombre de missatges : 16
Localisation : Girona
Registration date : 21/04/2008

Presentació Pau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Pau   Presentació Pau Icon_minitimeDg Ago 11, 2013 9:11 am

Benvingut Pau!!!! Bon lloc la Bisbal!!! Espero aviat et sumis al club!!! Salutacions!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Pau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Pau   Presentació Pau Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació Pau
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentacio
» em presento
» SORTIDA AMB VESPA AGOST

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: