Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 bon dia a tots/es!!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
inspecteurclouseau

inspecteurclouseau


Nombre de missatges : 13
Age : 51
Localisation : roses
Registration date : 17/02/2008

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDg Feb 17, 2008 2:57 pm

bon dia a a tothom!!
m, acabo de comprar una vespa per internet de fora de la unio europea, be, ja la tinc aqui, i ara em demanen, entre d,altres coses, un informe justificant les raon pel qual vull matricular la meva vespa com a historica.
el meu model es del 1965, i crec que aquest informes s, expedeixen desde els clubs de classics, aixi que si em poguessiu donar mes informacio.... gracies
una salutacio desde roses!!
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDg Feb 17, 2008 4:35 pm

Hola Inspector,
Jo no el puc ajudar ja que tan sols soc un micu ignorant però volia aprofitar per saludar-lo i confessar-li la meva devoció per la seva persona i els seus elaborats mètodes d'investigació.
Un enorme saludo del seu admirador primat.bon dia a tots/es!! 3faca710
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDl Feb 18, 2008 10:09 pm

Hola Inspector, si la matricules com històrica no la podràs fer servir a les mateixa condicions que si la matriculessis nova, ja sé que es una mica raro portar matricula nova, però també es molt rara la històrica.
A partir d’aquí si encara la vols matricular com històrica el home que domina els papers del Club es en T5, que no trigarà en contestar la teva pregunta.


VVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvssssssssPhotobucket
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
inspecteurclouseau

inspecteurclouseau


Nombre de missatges : 13
Age : 51
Localisation : roses
Registration date : 17/02/2008

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDt Feb 19, 2008 8:46 pm

gracies monkey brian i francesc per les vostres respostes, i a veure si en t5 em pot enlluernar una mica mes sobre el tema.
merci!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: hola clouseau...   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDc Feb 20, 2008 1:57 am

hola clouseau!

... que si en t-5 et pot enlluernaaaar??? Shocked Shocked Shocked
vaja si pot fer-ho, nomes s'ha de posar devant teu amb aquella Vespa i posar les llargues... i ja esta... enlluernat!!!!!

En quant al Mono pollos... no es Brian (com la vida de...) sino Brain (com lo que no te...) i no l'hi donguis les gracies, es un animal i-racional i si no t'ho creus mira aquest video que aprofito per tornar a posar per mes vergonya del mico (i de la cuidadora):

http://es.video.yahoo.com/video/play?vid=1505326

Una ultima cosa: Aqui no ens agrada ni la poli, ni les multes, "inspector"!!

affraid affraid We are the enlluernats (Hard) MODS!!! affraid affraid

bon dia a tots/es!! Untitl11


Editat per darrera vegada per telemark el Dc Feb 20, 2008 2:05 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
inspecteurclouseau

inspecteurclouseau


Nombre de missatges : 13
Age : 51
Localisation : roses
Registration date : 17/02/2008

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDs Feb 23, 2008 2:40 pm

hola telemark!
jeje no pateixis, el meu nick no te res a veure amb la meva feina, ni mosso ni policia ni guardia civil ni res d,aixo, jejeje
be, doncs nomes us volia comentar que el dia 28 ve un paio de la tuv rheinland a fer-me un informe de la moto necessari per passar la itv.
ja us en fare cinc centims!!
fins unaltre!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDs Feb 23, 2008 2:54 pm

Ostres inspector!

Tot just ara he llegit aquest post, l'havia vist el primer dia però em pensava que ja t'havien contestat... En fi, veig que ja has enfilat pel bon camí, a part de tot jo et proposo que busquis la informació a les lleis, reglaments o a la mateixa DGT el tema dels foros és una mica complicat perquè no tot el que s'hi pot llegir és correcte.
Si et quedes encallat fes-m'ho saber! i sobretot tingues present que tal com diu en Francesc és millor no fer-la com a vehicle històric personalment ho trobo més complicat i la diferència de l'assegurança és irrisòria.

Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
inspecteurclouseau

inspecteurclouseau


Nombre de missatges : 13
Age : 51
Localisation : roses
Registration date : 17/02/2008

bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitimeDj Feb 28, 2008 8:57 pm

hola t5, gracies pel consell, ja fa dies que ho vaig llegir i m, he informat una mica sobre el tema, encara que no ho tinc clar del tot.
no he pogut contestar abans per que he tingut l, ordinador tambe al taller, i avui ja me l,han arreglat.
avui tambe ha vingut el paio de la tuv a fer-me la inspeccio de la moto. quan vingui la meva germana ja us explicare com ha anat.
a veure si aprofito tambe per que ella em col.loqui una foto de la moto perque la pogueu veure.
gracies a tots unaltre vegada!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





bon dia a tots/es!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: bon dia a tots/es!!   bon dia a tots/es!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
bon dia a tots/es!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» TOTS SOM J.C. TORIBIO
» Hola a tots!
» Gracies a tots !
» MOLTES GRACIES A TOTS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: