Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Kaki perraki al 3er GSW

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Poyoyo

Poyoyo


Nombre de missatges : 19
Age : 44
Localisation : Girona
Registration date : 06/03/2008

Kaki perraki al 3er GSW Empty
MissatgeAssumpte: Kaki perraki al 3er GSW   Kaki perraki al 3er GSW Icon_minitimeDs Mar 15, 2008 3:36 pm

Crec que hauré de fer cas a les noies i aconseguir amb una vespa amb sidecar, perquè aquest manso s'hi trobava d'allò més bé en l'ambientillo scooterista... pirat

Kaki perraki al 3er GSW 3er_gi10

Per cert, felicitats per la inauguració del 3r GSW, feia la mar de goig aquesta exposició de belleses restaurades!

Poy flower
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Kaki perraki al 3er GSW Empty
MissatgeAssumpte: hola poyoyo...   Kaki perraki al 3er GSW Icon_minitimeDc Mar 26, 2008 11:12 am

Eras tu la del gos??? m'hi vaig fixar quan el passejaves i vaig pensar ... mira que portar el gos a les Vespas, collons la gent, que malalta!!! jajajaja

Bueno en tot cas el sidecar que tingui Pipican!!!

Fins aviat!

We are the Gos d'Atura (Hard) MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Poyoyo

Poyoyo


Nombre de missatges : 19
Age : 44
Localisation : Girona
Registration date : 06/03/2008

Kaki perraki al 3er GSW Empty
MissatgeAssumpte: I no seria maco?   Kaki perraki al 3er GSW Icon_minitimeDc Mar 26, 2008 3:10 pm

Pozí. Vaig venir amb els mascles de la familia, no fos cas... Razz

Però poca broma, anda que no molaria portar el quisso d'excursió així! Tot i que no sé si seria gaire legal... de fet en un sidecar tampoc hi poden viatjar nens petits, no? hauriem de fer una secció nova al foro "Paperassa i temes legals" a veure si algú ens il·lumina sobre aquestes coses. Idea

Poy scratch

Kaki perraki al 3er GSW 255921477_be27c7456c
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Kaki perraki al 3er GSW Empty
MissatgeAssumpte: La seccio paperassa i temas legals   Kaki perraki al 3er GSW Icon_minitimeDc Mar 26, 2008 9:43 pm

La seccio paperassa i temas legals ja existeix... la porta en t-5 i com lo habitual es no escampar els temas legals de cadascu per internet... la porta en vivo i en directe... nomes t'has d'adreçar a ell !!
salut!
We are the Bulldog (Hard) MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Kaki perraki al 3er GSW Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kaki perraki al 3er GSW   Kaki perraki al 3er GSW Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Kaki perraki al 3er GSW
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: