Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 NOU SOCI DEL GSC

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDt Maig 13, 2008 8:02 pm

Hola a tothom.Em dic Jordi i soc , des-de avui un nou membre del club.Visc a Malgrat de Mar i tinc una Lambretta.Miraré de pujar un dia a Girona per que ens coneguem i convidar-vos també a que vosaltres baixeu a Malgrat .Ja prepararé una festa per celebrar el meu ingrés al club.Salut!!!.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDt Maig 13, 2008 8:18 pm

Hola Jordi, benvingut!

A veure si ens veiem aviat i si no per Sant Pol a l'estiu! Collonut si et fas soci, estaria molt bé tenir una secció al Maresme Wink !

Fins aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDt Maig 13, 2008 8:25 pm

Benvingut Jordi,està vist que els de Malgrat us sentiu Gironins, jo també estic a un Grup motero Gironi i tenim uns quants membres de Malgrat
I tot el que sigui festa es encara mes benvingut, je,je,je.


VVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvsssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDc Maig 14, 2008 7:55 pm

Benvingut Jordi
Un nou soci i a més lambrettista...!!!, o sigui que per part meva doblement benvingut!!!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: lambretta   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDc Maig 14, 2008 8:05 pm

Donc si,lambretista.Tot i que encara no la tinc del tot acabada i al meu gust (vaig tindre una mala experiéncia amb un mecánic de bcn) peró funciona .Suposo que coneixereu algún mecánic de confiança doncs ara estic treballant lluny de casa i jo no puc posarmi.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDc Maig 14, 2008 8:26 pm

Tema dificil aquest dels mecànics!!
Fins ara uns quants portavem les scooters al Sr.Llach de Sarrià pero es va jubilar. El meu consell seria buscar algún mecànic de confiança per la teva ciutat/zona per fer reparacions urgents o de poca importància. Si la vols restaurar parcialment o completament et recomano gent especialitzada:

Classics & Scooters de Manresa www.classics-scooters.com
Dr.Soler de Collbató www.drsolerscooters.com

I com sempre... tot el que puguis fer tu millor!!!

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitimeDc Maig 14, 2008 9:18 pm

Grácies noi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





NOU SOCI DEL GSC Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOU SOCI DEL GSC   NOU SOCI DEL GSC Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
NOU SOCI DEL GSC
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: