Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.

Ir abajo 
+8
deskarat
Francesc
Eloi
telemark
giroscooter
Blue Moon Baby
Monkey Brain 66
Jordi T5
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 2:58 am

Avui al vespre hem fet una reunió amb la gent de Corrent Alterna, un col•lectiu que s’encarrega de dinamitzar la sala petita de la Mirona, coneguda amb el nom de la Bombolla.
Resta pendent pulir algun detall però a grans trets aquests són els acords, pautes o aspectes que avui han quedat lligats i que us poso en coneixement a efectes informatius:


La festa començarà el divendres 14 de desembre a les 23:30 amb l’actuació del grup Dephasers (Barcelona) que ens presentaran els seus nous i vells temes incloent versions. El preu de l’entrada el concert + festa és de 5 euros (pendent que hi hagi un consumició de franc a qui vingui en vespa i un petit obsequi de la Bombolla commemoratiu de la festa a tots els assistents).

• Seguidament punxarà un Dj del col•lectiu del Club Black’n’Beat, després en Miqui Puig i finalment el segon Dj de Black’n’beat. Pràcticament es podria fer un all-nighter perquè es podria arribar a estirar fins les 6 del matí. Corrent alterna també té un Dj que podria actuar.

La Bombolla habilita un parking on poder deixar les Vespas, es tracta d’un espai a l’interior del recinte.

• La Bombolla dissenyarà un cartell de la festa i entregarà el Club 50 exemplars amb la finalitat que podem fer difusió de la festa.

• El Club es compromet a fer arribar a la Bombolla els DVD’s que tinguem de les nostres sortides amb la finalitat que siguin projectats mentre es celebra la festa, aquí sí que agraïria als companys Telemark i Deskarat que em faci arribar una còpia dels DVD’s que hagin editat.

• Si tot va bé, hi ha la possibilitat que es puguin programar 2 o 3 festes l’any així com poder fer ús de la Sala pel 3er Girona Scooter Weekend.



IMPORTANT: SOPAR (PICA-PICA) PREVI A LA FESTA.

Abans de la festa i amb l’esperit de reforçar els llaços entre membres del Club hi haurà un sopar. La idea és quedar a sopar a primera hora del vespre, més o menys a les 9 i un cop haguem acabat poder marxar plegats cap a la Bombolla.
El preu del sopar estarà a l’entorn del dotze euros per persona i és imprescindible saber exactament quantes persones vindran com a mínim amb una setmana d’antel•lació a partir del dia 7 de desembre no puc garantir que hi hagi plaça atès que és un local al centre de Girona (Plaça Independència) que estarà a la nostra disposició i cuinaran pels que hi anem, més endavant ja us posaré el menú i no patiu que ja sé que hi ha 2 vegetarians.
Tinguent en compte lo exposat prego que us anéu apuntant les persones interessades el dia 7 de desmbre tanco les inscripcions per sopar.

Moltes gràcies a tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 4:01 am

Ostia Santa!!!affraid
Ahir vam arribar fets pols de madrid i ens en vam anar a dormir per la tarda i s'ens va passar lo de la reunió jordi, avui et truco i en parlem.
Ho sento.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Link al myspace de la banda que toca el dia 14.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDt Nov 13, 2007 11:59 pm

Us poso el link al myspace dels DEPHASERS, la banda que actuarà a la Bombolla el dia 14 de desembre a la festa de cloenda de la temporada.
Podeu trobar informació interessant de la formació: trajectòria, influències... i obviament sentir 4 cançons que permetran fer-vos una idea del so del grup.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=66634526
Tornar a dalt Ir abajo
Blue Moon Baby

Blue Moon Baby


Nombre de missatges : 13
Registration date : 13/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 10:02 pm

Ei molt bé!
No No No Sap greu no haver recordat lo de la reunió...esperem no haver-vos fet anar malament!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 10:13 pm

Hola Mar!
No ens vau fer anar gens malament, de fet jo patia més per vosaltres perquè ens van començar a preguntar si punxaveu en vinil o cd, quan volíeu punxar i d'altres coses que jo no tenia massa clares. Li he donat a em Monkey el mail i el telèfon de Corrent Alterna perquè quedeu d'acord de tota manera en principi s'ha de punxar amb cd (no ténen plats, en tot cas els heu de dur vosaltres).
Respecte a l'ordre tú punxes la primera, será a partir de la 1 de la nit i no cal dir que téns absoluta llibertat per punxar el que vulguis, després vé en Miqui Puig i tancant la festa el Sr. Ramon. Això és el que vam lligar però insisteixo, parleu amb Corrent Alterna són una gent collonuda!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 10:24 pm

Hola Mar!!
Cert el que diu en T5. Els nois de Corrent Alterna sembent molt seriosos i competents. Crec que la festa del 14 pot ser l'inici d'una bona relació i colaboració entre Black'n'Beat, GSC,Corrent Alterna i La Bombolla

Keep the faith!!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: ...i els videojockeys a quina hora puntxen???   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 10:51 am

...i els Videojockeys a quina hora puntxen??? que si no, jo agafo els meus videos i m'en vaig al Sant Ponç!!!
We are my video is my video and i go for to talk of my video!! (Hard)MODS! Suspect Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
Blue Moon Baby

Blue Moon Baby


Nombre de missatges : 13
Registration date : 13/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 4:40 pm

D'acrod T5, doncs aneu-vos preparant per una sessió de northern soul, soul i R&B...per la part que em toca. Li deixo a en Monkey la part més garagera i altres sons psicodèlics per acabar la festa com cal!
Telemark, els videos els passeu abans i després del grup no?
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 4:55 pm

Si no ho tinc mal entés, el tema videos ho volen per projectar imatges a la sala durant tota la nit
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 7:03 pm

Hola Blue Moon!

Els videos es van projectant per la sala tota la nit, com un efecte més a part de les llums i les dues vespas que hi hauran exposades. De totes maneres són totalment secundaris, es projecten sense so i barrejats amb altres documents gràfics de l'època, lo important és la música.
Estic entusiasmat amb el que dius del northern i el soul però pensa que si no poses alguna coseta de ska, early reggar o rocksteady en Telemark pot destrossar el local...

T5
Tornar a dalt Ir abajo
Blue Moon Baby

Blue Moon Baby


Nombre de missatges : 13
Registration date : 13/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 9:00 pm

En efecte T5, és per aquest motiu que convido a en Telemark, així com als altres membres del club que així ho vulguin, a fer alguna suggerència sobre algun tema en concret. Jo prometo buscar-lo, i en cas de trobar-lo el punxaré. Però no us passeu....Rolling Eyes jjejejeje...
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Hola Mar...   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 9:30 pm

Hola Mar!!
Que si vols et baixo un dia una seleccio de discos 10 o 12 i t'els passo... i d'alla treus el que mes t'agradi i t'ho posas en un cd... d'aquesta manera no hauras de buscar res i anirem sobre segur... vols?

gracies a tots per pensar en la marginalitat!!


We are the calypso, mento, soca, ska, skinhead reggae, mod regae, ganja reggae, reggae, dub and rocksteady (Hard)MODS!! What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
Blue Moon Baby

Blue Moon Baby


Nombre de missatges : 13
Registration date : 13/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDv Nov 16, 2007 10:52 am

Bon dia!
Telemark em sembla molt bé! quedem un dia per fer unes Guinness i em passes els Cds. Pensa en que sigui algo que quedi bé amb el tipus de música que solo posar per què no desentoni, algo més oldie...Ok?
Apa ja diras!!tongue
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: ok et truco   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDs Nov 17, 2007 2:38 am

val et truco un dia de la setmana que ve i t'els passo (probablement unes caixes de trojan ok?) i que si, que jo tot lo que escolto va del 67 al 80 ok?

apa salut

we are the tocata is the star (Hard)MODS! cyclops cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
Eloi

Eloi


Nombre de missatges : 15
Registration date : 08/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: SOPAR DEL 14 DE DESEMBRE   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDs Nov 17, 2007 10:34 pm

Hola!!!
Escric per apuntar a l'Eloi al sopar del dia 14 de desembre! Hi sóc a temps encara??? Jo encara no puc dir si vindré o no per que tinc la winter party del despatx....si no la fan aquell dia, ja diré alguna cosa!!!

Records a tothom!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 12:42 am

Salutti, passo la primera llista provisional d’assistents confirmats al sopar del dia 14 (amb el burro davant), la resta de persones que estiguin interessades recordeu de dir-m’ho abans del 7 de desembre. De moment ja som 18!

Gràcies.

1. t5
2. charming man
3. telemark
4. giroscooter
5. monny penny
6. ciso
7. mariona
8. deskarat
9. alex
10. carol
11. escurçó negre
12. montse
13. eloi
14. guacamole
15. sandra
16. monkey brain’66
17. mar
18. fons

Animeu-vos serà una festassa! bounce bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 12:50 am

Eiiiii T5, apunta també al Josep, que també vindrà.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 12:53 am

19. josep

Apuntat!


Un gran tipus i s'el veu molt bon jan, ànims amb la 150 S! Segur que la deixareu xula, xula!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 6:47 pm

20. Jorgina
21. Espipinxo


bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 3:44 pm

22. Mònica
23. Rudy
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 2:04 pm

Cartell provisional.
No oblideu venir en scooter!

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Poster14dxo7.th
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 8:07 pm

T5 ets un crack, m'agrada molt el cartell!!!! ja tinc ganes que arribi el dia.

Salut


(P.S. el puc posar al fotolog, no?)
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 9:01 pm

Hola Deskarat, merci però el cartell no l'he fet jo, li vam donar una idea al noi de corrent alterna i és ell qui l'ha fet. El cartell és provisional però ja el pots posar al fotolog si al final en fan un altre ja penjaré aquí el definitiu.

Fins aviat! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 9:39 pm

Gracies T5, el cartell ja està vontant per tot el mon al meu bolletí i ja el tinc penjat al meu mysapce
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitimeDl Nov 26, 2007 12:46 pm

CARTELL DEFINITIU ! JA EL PODEU FER CIRCULAR!

DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Festa14desue4
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Empty
MissatgeAssumpte: Re: DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.   DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
DIA 14 DE DESEMBRE, FESTA CLOENDA DE LA TEMPORADA.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» DINAR DE NADAL, CLOENDA DE TEMPORADA. DIUMENGE 21 DESEMBRE.
» DINAR CLOENDA TEMPORADA GSC
» DIA 20 desembre sopar + festa a barcelona
» SOPAR + FESTA C.S.Sant Jordi 18 de desembre!!!!!!!!!!!!!!!!!
» DINAR FINAL DE TEMPORADA GIRONA SCOOTER CLUB EL 6-12-14

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: