Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 problemes amb la bujia

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

problemes amb la bujia Empty
MissatgeAssumpte: problemes amb la bujia   problemes amb la bujia Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 11:23 pm

Hola, aquí va el meu primer dubte. Desde que tinc la px 200 (3 mesos) ja m'he trobat dues vegades que no la podia engegar de cap manera, la primera vegada vaig canviar la bujia i llestos (segons consell d'en Francesc) i ara fa 10 minuts ho he hagut de fer una altra vegada, la part de la rosca que va cargolada estava totalment carbonitzada com l'altra vegada.M'empipa una mica haver de canviar la bujia cada mes i mig.

Això és normal?
Què passa?
Com ho puc evitar?

Merci.
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

problemes amb la bujia Empty
MissatgeAssumpte: Re: problemes amb la bujia   problemes amb la bujia Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 8:32 pm

Bueno , podria ser per que nomes fas ciutat i la mescla de combustible, comprat un raspall de puas i cada setmana si tens 5 minuts li treus la bujia li pasas una mica el raspall i veuràs que va mes fina.
Pensa que es una Vespa, vol que la mimis com un gos Twisted Evil la raspallas i ja està, je,je,je.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

problemes amb la bujia Empty
MissatgeAssumpte: Re: problemes amb la bujia   problemes amb la bujia Icon_minitimeDv Nov 16, 2007 12:12 pm

Merci crack. La veritat és que potser qualssevol de les causes que dius de moment amb px200 només he fet trajectes curts 1 fins a Barcelona i un altre fins a Banyoles, la resta ha estat sempre per ciutat i com que no es tic acostumat a les vespas "modernes" sempre tiro una mica més d'oli a la benzina, en tot cas ja tinc el raspall i una altra bujia per si de cas.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Troblau




Nombre de missatges : 17
Registration date : 07/11/2007

problemes amb la bujia Empty
MissatgeAssumpte: Re: problemes amb la bujia   problemes amb la bujia Icon_minitimeDv Nov 16, 2007 1:36 pm

Bones T5,

Si vols saber més coses sobre les bujies et deixo el link el VCS on explica el funcionament i fallos de la bujia.


http://www.vespaclubsevilla.com/forum/viewtopic.php?t=8509



salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





problemes amb la bujia Empty
MissatgeAssumpte: Re: problemes amb la bujia   problemes amb la bujia Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
problemes amb la bujia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» BUJIA VESPA 200
» Bujia recomanada primavera t-3 75:
» problemes per donar dalta la vespa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: