Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Mariscal i la Vespa

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: Mariscal i la Vespa   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 6:00 pm

Sempre m'ha agradat moltíssim la imaginació d'en Mariscal tot i que com a persona no m'acaba de fer el pes, l'altre dia vaig trobar això al diari, no us perdeu la definició de vespa al final de l'article...com que no es lleix massa bé us diré que posa:" És una cadira molt còmode que es mou i et porta per tota la ciutat. Notes la lluna plena, l'olor dels pins, el fum negre dels camions, el pits de la noia que t'agrada quan frenes, el seu sorolls... És molt femenina i n'estic molt penjat."

En fi... és un geni del disseny, no de l'expressió escrita...

Mariscal i la Vespa Dscn0133vg6
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: jo ho ampliaria aixi...   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 6:25 pm

jo ho ampliaria aixi:

Es una cadira ESPECIAL i molt comode que es mou i et porta per tota la ciutat, depressa i porta a porta entre el "soroll" dels cotxes. Notes la lluna plena (si vas de nit) i el sol a la teva cara (si vas de dia), l' olor dels pins i totes les olors d'alla on vas, de vegades maravellosas olors sobretot a la vora del mar, el fum negre dels camions ni el notas per que pots passar entre ells i adelantar el seu pas elefantat, pots notar els pits de la noia que t'agrada quan frenes i veure els de les noies que t'agraden al passar, el seu soroll... meravellos soroll semprell ! Es la moto mes guapa que tinc i n'estic penjat.

Telemark Flower Power moments (Hard)MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mariscal i la Vespa   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 6:27 pm

cheers Bravo Telemark!
Et vam trobar a faltar a Sant Pol, a Palamós sí, no?

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: of course...   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 11:08 pm

per suposat Sr. T-5 per suposat...

I consti que no escric mes per que fa tres mesos que tinc seriosos problemes amb el pc (de Deu!)(...aprofito per cagarme publicament en Bill Gates) i ho haig de fer des del de la feina (cosa gens recomenable)


We have a nice surprisse to Palamos scooter run.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: avui al periodico de catalunya...   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 7:58 pm

Avui al Periodico de Catalunya un columnista tambe l'hi treia punta a l'article del Mariscal.
El cul de la Vespa es italia, Sr. Mariscal, italia.

Telemark Vespa moments in the work (Hard)MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mariscal i la Vespa   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 11:34 am

L’article que comenta el Sr. Telemark, no hi puc estar més d’acord.
Visca la Sofia Loren!
Mariscal i la Vespa 826a11e801326649i31nz1

Objetos

ARTURO San Agustín

El diseñador Javier Mariscal expone en la sala La Capella. Se trata de una muestra de objetos que, según el valenciano, nos han hecho la vida más fácil y agradable. O sea, que entre los 50 objetos seleccionados por Mariscal se encuentran el bolígrafo Bic, los tejano Levi's y las gafas Ray Ban.
También está un paquete de cigarrillos Gitanes, que siempre nos devuelve a ciertas películas francesas en blanco y negro. Películas, protagonizadas por la gabardina de Lino Ventura, en las que muchas veces salían Marsella, su puerto, sus putas y sus gánsteres, que usaban menos corbatas y sombreros que los estadounidenses. Otra protagonista de la exposición es la guitarra Fender Stratocaster, que no nos devuelve a Marsella sino a algún sótano lleno dehumo,ilusiones y cubalibres.
La Fender Stratocaster siempre nos devuelve a todos aquellos amigos de barrio y tragos que intentaban parecerse al guitarrista Hank Marvin. Éramos, ay, tan jóvenes. A Leo Fender, el lutier que creó las guitarras que llevan su apellido, aún no se le ha hecho el homenaje que se merece. El sonido de buena parte del siglo XX y de este de ahora es, sigue siendo, Fender.
Mariscal ha dicho que la vespa, otra de las protagonistas de su exposición, es femenina y que tiene un culo digno de ciertas cubanas. Y sus razones tendrá el diseñador valenciano para opinar así, pero yo creo que el culo de la vespa es inequívocamente italiano. El culo de la vespa es culo de Sofía Loren. Culo soberbio, culo esplendoroso de emperatriz de barrio con tacones, gritos de escalera y ropa tendida en los balcones. Culo, también, de aquella primera Silvana Mangano, que demostraba que hay arroces amargos. Sobre todo para quienes lo plantaban en aquellos tiempos de posguerra y hambre.
El culo de la vespa es italiano, señor Mariscal. Y no se hable más del asunto. Y es italiano porque solo determinados culos italianos femeninos saben avanzar desafiando a los elementos. Los culos, ciertos culos cubanos o caribeños, no saben avanzar. Simplemente son. No están.
Italiano, señor Mariscal.
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mariscal i la Vespa   Mariscal i la Vespa Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 6:33 pm

Molt bon article!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Mariscal i la Vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mariscal i la Vespa   Mariscal i la Vespa Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mariscal i la Vespa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» vespa i oi
» ES VEN VESPA 75 SL
» vespa px 125
» vespa i hip hop

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: