Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 com millorar la Rude Mobile?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

com millorar la Rude Mobile? Empty
MissatgeAssumpte: com millorar la Rude Mobile?   com millorar la Rude Mobile? Icon_minitimeDt Ago 19, 2008 9:03 pm

L'altre dia a la sortida de les Planes varem estar parlant de millorar el motor de la Rude Mobile per que corri una mica mes o per lo menys tingui una mica mes de força... donat que casi sempre anem 2 els 150cc es quedan una mica curts, sobre tot a les pujades que d' anar en pla a 90-100 km/h pot pasar a 60km/h tranquilament en funcio de la pujada... alguns companys em diuen que haig de cambiar cilindre i uns altres cilindre i culata pero a can Mongui em desaconsellan totalment aquest tipus de practiques al.legant que la resta del motor esta pensat com 150cc i patiria les consecuencies del cambi... en definitiva que no ho volen fer...
Aixi dons la meva consulta es:

On o qui fa millores d'aquest tipus (aquesta aqui expossada o la que sigui necessaria) pero amb prous garanties de que el motor queda en perfecte estat de revista i correns mes i millor que fins ara i per quant pot sortir la broma amb peças, ma d'obra, iva i tota mena de carrecs i gravamenes que es puguin preveure...
Gracies!
Telemark Mechanic moments
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

com millorar la Rude Mobile? Empty
MissatgeAssumpte: Re: com millorar la Rude Mobile?   com millorar la Rude Mobile? Icon_minitimeDt Ago 19, 2008 9:16 pm

Hola artista!!!

Ja he vist els retratos de les Planes,quina enveja. Aquell dia arribava de Galicia , Asturies i Cantabria.

Be, anem al tema, jo que t´observo faria en varies Fases:
1ª Sumbstituir el tub d´escape per un de P200E sense catalitzar, carburar ben carburada, i quan aneu tu i la Princesa anar amb les rodes adecuadament inflades i en perfecte estat, bon dibuix i la trasera a 2.2 bars de presió. ( hi fa molt).

2º Opció despres de provar aixo es pasar el tema a 200cc. Camvi de pisto cilindre i ara no ho se, pero segurament amb camvis de sortidos ja ens en podem sortir.

Un altre tema es que no has d´oblidar que tens una moto personalitzada amb retrovisors i paravent. ( aixo son aprox de 5 a 7kms/h segur, comprobat).
Per qualsevol consulta no dubtis en trucar, ja tens el meu telf.

Records a la Preincesa.

Salut i vespes
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

com millorar la Rude Mobile? Empty
MissatgeAssumpte: Re: com millorar la Rude Mobile?   com millorar la Rude Mobile? Icon_minitimeDt Ago 19, 2008 10:38 pm

Ves a cagar Fons... amb lo de la roda ja conto (nomes m'has vist una vegada amb la roda malament, l'altre dia, despres de La Molinai tot i que es cert que feia temps que anaba amb ellas gastades, estaba acabant de fer malbe aquella roda abans de cambiarles les tres, cosa que he fet avui mateix.)(a les planes encara anaba amb elles... els hi he fet 8000 km, jajajaja)

Amb la ferralla ja se que perdo uns km/h pero aixo no es negociable... miralls abans que rodes.

el tema es lo demes, qui?, quant?, garanties? guanyare força o velocitat? nomes amb un tub d'escape i carburant la moto... va home va!!! que peso 100 kg i la princesa per lo menys 30 mes

Telemark need speed moments
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

com millorar la Rude Mobile? Empty
MissatgeAssumpte: Re: com millorar la Rude Mobile?   com millorar la Rude Mobile? Icon_minitimeDt Ago 19, 2008 11:15 pm

Escolta Pollo. a la vespa els km/h, la potencia, i la fiabilitat es treuen una mica d´aqui i i una mica d´alla, un poc de cada hi compte, el resultat... la suma de les miques.

Et comento les fases per fer-ho sense masa cost, i et faré una proposició indecen, no com les d´en Charming pero important per que començarem per el forat de l´escape.

Miraré si en tin un de 200, escra que sigui utilitzat, fem el camvi i ho probem. Ahh !!!!! tu me l´aguantaras mentres jo t´el fico.

Aixis ho pots provar be de preu.

Salut i Vespes
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

com millorar la Rude Mobile? Empty
MissatgeAssumpte: ok   com millorar la Rude Mobile? Icon_minitimeDc Ago 20, 2008 12:01 am

ok, si em de comenzar pel forat del escape, d'acord i ara que en txarming esta de vacances millor que si no es possa gelosa i em crida a la que me quedo sol amb ell... tu diras com i quan vols que t'el aguanti, ok ja em diras quelcom... i si no el tens i l'em de comprar digam que es lo que vols concretament i ho paso a buscar a can mongui... tu mateix tu manes!

Telemark makes banyes al txarming moments
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





com millorar la Rude Mobile? Empty
MissatgeAssumpte: Re: com millorar la Rude Mobile?   com millorar la Rude Mobile? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
com millorar la Rude Mobile?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Deskarats al Rude Cat!!
» RUDE CAT.DISSABTE
» Rude Cat 2010
» RUDE CAT. BANDES DE DIVENDRES
» Amy Winehouse 2008 RUDE CORNER HEROINE!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: