|
|
| Autor | Missatge |
|---|
charming

Nombre de missatges: 115 Registration date: 29/01/2008
 | Assumpte: Palamós Dl Set 15, 2008 8:03 am | |
| Jornada de fàbula, gràcies a totes i tots, un dia de conya, Run de luxe amb la paradeta a Begur que va ser d'alçada, amb les glaçoneres a fora amb vi i la cervesa del Bulli....., la companyia dels Hard-core , la del Sant Jordi i la dels altres clubs a l'alçada. I un dinar frugal i pantagruelic. Què més podem desitjar. Donar les gràcies a la gent de Palamós, i una especial abrassada al David i Fonteta Bisbal Crew, partenaires de Dinar. Riure i més riure. Keep all Charms.  |
|
 | |
telemark

Nombre de missatges: 335 Age: 44 Registration date: 07/11/2007
 | Assumpte: si senyor! Dl Set 15, 2008 8:28 am | |
| La ruta em va semblar molt bona tot i coincidir en part amb la de l'any passat ... pero em va agradar. L'aperitiu a Begur... memorable! El dinar, coincideixo amb en Txarming, digne d'en Carpanta, amenitzat pels Srs. socis i altres amics scooteristes (els amics de l'Scooter Club Catalan de Perpinya inclossos) pero per mi lo millor de tot el cap de setmana: el "correquintos"/"corretapes" del Divendres per Palamos amb final de festa Oi! al Tothem on varem fotre la moto d'en Pere fins la Barra mateix i la nostre fins la porta del Bar (tot i que era en un pati interior de manzana i cobert) aixo sense menysprear el sopar de germanor del GSC el Dissabte que tambe va estar molt be. En definitiva: Gracies i fins l'any que be, que jo repetire a la III PALAMOS SCOOTER HOOLS... Aixo si l'any que ve passo de la companyia del MIGUEL i l'ENCARNI i del Trikes dels trons...
TELEMARK PALAMOS HOOLS HARD MOMENTS
PS: El Diumenge em vaig aixecar, dutxar, possar guapo (mes encara) i arrivo al lloc de trovada a les 11h per sortir a esmorzar i despres tornar cap a Figueres i ... la organitzacio no es va presentar!!! estarien borratxos o passant la resaca... nomes els miniskins van fer acte de presencia i al cap del rato algun altre col.lega mes... En fin ... |
|
 | |
Jordi T5

Nombre de missatges: 555 Localisation: Girona (Catalunya) Registration date: 07/11/2007
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 9:15 am | |
| Felicitats Empordà Scooter Club! Felicitats Penya Sport!
Es nota que esteu bregats organitzant coses i poseu el llistó altíssim per la tercera edició.
Scooter Run memorable! |
|
 | |
jordi callejo acero
Nombre de missatges: 100 Age: 45 Localisation: Catalunya Registration date: 05/05/2008
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 3:16 pm | |
| Pel que he llegit,m'en vaig perdre una de bona .Felicitats a tots .Dessitjo arrivi aviat el proper event per trovar-vos a tots i coneixer a la resta de companys .Salut!!!. |
|
 | |
giroscooter

Nombre de missatges: 664 Localisation: Girona (Catalunya) Registration date: 04/11/2007
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 3:23 pm | |
| Felicitats a l'Empordà Scooter Club i a la Penya Sport de Palamós per un gran rally!!! Molt contents i esperem la tercera edició Punt diari d'avui, amb en Rudi i en Charly Pk125 obrint la marxa:  Com que de moment no tenim ni un trist retrato de l'esdeveniment poso l'enllaç de foro de SCC de Perpinyà amb fotos i comentaris: http://forum.scooterclub-catalan.com/viewtopic.php?t=2421 Salut i Força Palamós!! |
|
 | |
Jordi T5

Nombre de missatges: 555 Localisation: Girona (Catalunya) Registration date: 07/11/2007
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 3:26 pm | |
| ja,ja,ja... anava a posar el mateix...  |
|
 | |
giroscooter

Nombre de missatges: 664 Localisation: Girona (Catalunya) Registration date: 04/11/2007
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 3:27 pm | |
| |
|
 | |
josepsax

Nombre de missatges: 8 Age: 39 Localisation: PALAMÓS (Girona) Registration date: 23/08/2008
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 6:19 pm | |
| bones , mil disculpes a la gent que va venir al mati , però em vaig comprometre a fer jo la sortida del diumenge i no vaig poder engegar la lambretta de cap manera ( la vespa com ja sabeu vaig punxar ) , vaig arribar a les 11:25 i alguns ja ereu fora i els que vam quedar vam decir no sortir . Em sap molt greu , l'any que ve més i millor! salut companys! |
|
 | |
josepsax

Nombre de missatges: 8 Age: 39 Localisation: PALAMÓS (Girona) Registration date: 23/08/2008
 | Assumpte: Re: Palamós Dl Set 15, 2008 6:20 pm | |
| ei ! que no soc en josep que soc en Pere! |
|
 | |
giroscooter

| Assumpte: Re: Palamós Dt Set 16, 2008 10:03 am | |
| |
|
 | |
SHUBA

Nombre de missatges: 113 Age: 27 Localisation: Barcelona, Catalunya Registration date: 12/11/2007
 | Assumpte: Re: Palamós Dt Set 16, 2008 10:51 am | |
| HOLA!!!! Després d'aquest cap de setmana destructiu, també vull felicitar els scooter hools per aquest magnific rally, muntat de puta mare, tant les festes com la sortida i tot el rotllo, un dinar espectacular, bla bla bla, només dir que ens ho hem passat de puta mare i que dóna gust fotre's el viatge per poder disfrutat d'una scooter run, que tot i ser només el 2n any, ha sortit perfecte, l'unic retret, ja habitual en mi... hauria allargat la festa fins a altes hores, tot i que ja la del divendres va ser de lo milloret. Ara, toca acabar la temporada de manera decent, la Dolça i jo marxem al rally de menorca i després la hardcore, després, com cad any, direm...estem fins als collors de les scooter runs, només anirem a aquelles que realment estiguin bé...uns mesets de descans i cap al GSW!!!! Una abraçada, als ESH i per descomptat, als gegantins GSC!!
Shuba CSSJ secc. NOMADS |
|
 | |
josep RK

Nombre de missatges: 569 Localisation: SALT Registration date: 10/11/2007
 | Assumpte: PALAMOS Dt Set 16, 2008 1:29 pm | |
| HOLA A TOTHOM Jo tambe vull felicitar a la organitzacio del SCOOTER RUN, va ser una gran festa em va agradar molt la ruta (encara que la veritat al final no m´enrecordo de tots els camins que varem passar) Es que quan vaig en colla no m´hi fixo per a on passem. Pero molt bé, el aperitiu a la cala i el dinar també motl bé, el dia tambe va acompanyar Com veieu, no esta prohibit parlar dels escooters en el diari, encara que sigui molt poca cosa al menys han possat algo JO PENSAVA QUE ERA TEMA ""TABU"" PERQUE MAI S´EN PARLA A LA PRENSA DIARIA DONS RES MËS HASTA LA PROPERA  ADEU Llastima que no acompanyes el partit del BARÇA COLLONS habes esset jornada complerta SORT QUE DIUMENGE EL GIRONA HO VA ARRECLAR |
|
 | |
palamos hool
Nombre de missatges: 47 Registration date: 10/07/2008
 | Assumpte: Re: Palamós Dt Set 16, 2008 3:57 pm | |
| L'any que ve s'intentara millorar algunes coses com ara el tema FESTA FINS A LES TANTES, implicant-si la Penya sport al 100% i aixi fotent un gran festival. Intentarem també, llançar la publicitat molt abans, ja que si aquest any, traient la publi unes setmanes abans ha sigut un èxit, l'any que vé, pot ser BRUTAL!!
gràcies a tots els que vau venir!! |
|
 | |
Jordi T5

| Assumpte: Re: Palamós Dt Set 16, 2008 4:00 pm | |
| La millor publi que podeu tenir és el boca orella entra la comunitat scooterista i només s'ha de sentir el que diu la gent i mirar els foros del Sant Jordi, GSC, SC Catalan... tothom està encantat, va anar de collons! Salut! |
|
 | |
cazorla_CSsantjordi

Nombre de missatges: 54 Registration date: 01/12/2007
 | Assumpte: Re: Palamós Dc Set 17, 2008 12:34 pm | |
| Aqui os dejo nuestro enlace para que veais algunas fotos de esta gran scooter run:
http://cssantjordi.forogratis.es/foro/viewtopic.php?t=252
Que dura es la vida del scooterismo |
|
 | |
|