Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Sotregada al frenar

Ir abajo 
+2
Xavier
cooper_morris
6 participantes
AutorMissatge
cooper_morris




Nombre de missatges : 5
Registration date : 01/06/2008

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: Sotregada al frenar   Sotregada al frenar Icon_minitimeDj Set 25, 2008 12:38 am

Dons aixo, ke la vespa kuan li dono al fre del davant la direccio em fa unes sotregades, he mirat el frens pero les mordaces sembla ke estan bé... pot ser del amortidor?
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sotregada al frenar   Sotregada al frenar Icon_minitimeDv Set 26, 2008 2:01 am

Hola cooper. No soc gran entes pero diria que del amortidor no es. Prova de pasar-li una mica de paper de vidre per las mordaces i pel tambor tambe.
Tambe podria ser que la roda estigues una mica torta o la coberta descentrada.
Espero que t'ajudi.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: SOTREGADA AL FRENAR   Sotregada al frenar Icon_minitimeDv Set 26, 2008 3:25 pm

HOLA PENYA

Aixo segurament son les mordaces de freno, encara que no estiguin gastades a vegades agafan mala postura o "VICI" i queden deformadas
lo millor es cambiarlas, i rascar amb tela esmeril el tambor
La meva VESPA fa lo mateix, m´hi haig de possar un dia a arreclar-lo,.

Si ho soluciono ja et dire que hi he trovat, perque actuis amb consecuecia

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
cooper_morris




Nombre de missatges : 5
Registration date : 01/06/2008

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sotregada al frenar   Sotregada al frenar Icon_minitimeDs Oct 04, 2008 1:49 pm

Gracies nois,,, de moment ja he aconseguit tota una barra de direccio amb el seu corresponent tambor,,,, si no puc solucionar-ho sempre em keda cambiar-lo... gracies. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: a mi...   Sotregada al frenar Icon_minitimeDg Oct 05, 2008 10:48 pm

a mi des de l'ultim cambi de rodes la direccio em fa una mica de tremolor al accelerar i al frenar bruscament... que penseu? direccio? (no ho crec), frens? alineacio? algu em pot aportar quelcom?

gracies!

Telemark mechanic moments
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sotregada al frenar   Sotregada al frenar Icon_minitimeDl Oct 06, 2008 5:57 pm

[HOLA ARTISTA, SI ABANS NO HO FEIA TRES PUNTS : - LA PRESIÓ DEL NEUMATIC ALTA, EN TOT CAS REPASAR I POSSAR-LA A 1.7 BARS APROX. 2ª LLANTA MAL MONTADA AL BUJE I 3ª NEUMATIC MAL MONTAT A LA LLANTA.

DE TOTES MANERES, NO ET PREOCUPIS QUE JO EN UN PARELL DE SETMANES ESTIC CURAT I FAREM EL QUE TENIM PENDENT I HO REVISAREM TOT.

SALUT I VESPES
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: res dons gracies... no hi ha rescom sapiguer de tot una mica   Sotregada al frenar Icon_minitimeDl Oct 06, 2008 9:38 pm

res dons gracies... no hi ha rescom sapiguer de tot una mica... no?

TELEMARK MECHANIC MOMENTS
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sotregada al frenar   Sotregada al frenar Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 4:55 pm

Deberías mirar que las tuercas de la barra de dirección esten con su apriete adecuado, quizás las tengas algo flojas.

Saludos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sotregada al frenar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sotregada al frenar   Sotregada al frenar Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sotregada al frenar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: