Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LES NOSTRES SCOOTERS!!!

Ir abajo 
+9
josep RK
Jordi T5
pop-baloo
miquel66
telemark
SHUBA
charming
giroscooter
gsc
13 participantes
AutorMissatge
gsc
Admin
gsc


Nombre de missatges : 147
Registration date : 27/03/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDj Set 25, 2008 8:56 pm

Poseu la foto de les nostres scooters i una petita presentaciò.


Editat per darrera vegada per gsc el Dj Set 25, 2008 9:29 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDj Set 25, 2008 9:25 pm

LAMBRETTA LI 150 SERIE III SILVER SPECIAL
LES NOSTRES SCOOTERS!!! P1010010

VESPA PX 200
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Copia_11
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDv Set 26, 2008 9:37 am

Ostia que lletja la Lambretta.....jajajajajajajaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Keep Vespisti!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDl Set 29, 2008 7:06 pm

Aquesta es la meva moto, fa5 anys, un saxofonista que va venir a provar amb cabrians va dir que venia una vespa. Per aquells dies, jo era jove, guapo i tenia calers a dojo, guanyats fregant plats en un poble del pirineu. En un concert que vem fer per la fira jove de mataró el paio en questio va portar la moto perque ja li havia aparaulat. Aquella moto era impressionant, negra, perfecte de xapa, 14.000 km, xapes al terra, cavallet lateral twisted, tapes sense intermitents i la banda del motor retallada i amb un tub d'escapament que fotia un soroll de l'hòstia (un simonini cromat amb silenciador imitacio carbono), increible, la vaig provar, quasi em mato pel passeig maritim de mataro i la setmana seguent ja la vaig tenir al meu nom i al garaig de casa. per coses de la vida, vaig trigar dos anys a treurem al carnet. la moto tenia 14.000 km. vem anar a sant pol una setmana despres de treurem el carnet, tot l'estiu amunt i avall amb la moto, i una setmana abans de la scooter fest, vaig trencar el motor, es va foradar el carter per baix amb servidor i ivan thorpedian a sobre, esquitxant d'oli el mini d'un colega que venia a radere. Aquell dia anavem a un concert, vem veure el concert, i vaig aconseguir tornar a casa amb la moto rodant, uns 5 o 6 km amb el motor trencat per sota, sense oli i amb una escandalera notable. Despres de buscar molt, vem canviarli el motor sencer, tal qual, el vem engegar amb les pinces del cotxe, el vaig portar al mecanic perque l'acabes d'ajustar i au, fins avui. 50.000 km, gasta molt, no tira res, pero bueno, ni clàssiques ni hòsties, no la canviaria per res del mon.
em va costar 750 euros, i molts més que me'n he deixat, però realment tot el que hi ha anat al darrere no es pot pagar amb tot l'or del mon.

Va, que m'emociono!!!!!
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Img2653mf1.th
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: VESPA 150 PX SUB - SKA - TWO TONE - CASADEMONT MOD STYLE   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDj Oct 02, 2008 6:23 pm

VESPA 150 PX SUB - SKA - TWO TONE - CASADEMONT MOD STYLE

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Copia_10
Tornar a dalt Ir abajo
miquel66

miquel66


Nombre de missatges : 2
Registration date : 01/03/2009

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Fotos de la vespa d'Alcoi   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDg Mar 01, 2009 12:56 am

He posat en un missatge de presentació en un lloc equivocat del fòrum, açí vos pose més fotos de la vespa
Pintura...
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Dlord4

Muntatge
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Wc00zq

Primera eixida després de montar-la tota
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Zssrwi

Eixida a Villena Hivern 2008
LES NOSTRES SCOOTERS!!! E17uox

Classic Revival Dènia 2007
LES NOSTRES SCOOTERS!!! 2wlucnp
Tornar a dalt Ir abajo
pop-baloo

pop-baloo


Nombre de missatges : 4
Registration date : 04/03/2009

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Lambretta des de Bordils   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDc Mar 04, 2009 2:42 pm

Aprofito per presentar-me a mi i la meva scooter: FINS AVIAT!
LAMBRETTA SX-200
1980
Restauracions: 1992 (només xapa i pintura) i 2008.
LES NOSTRES SCOOTERS!!! 24ndvuw
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/isombare
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDc Mar 04, 2009 7:39 pm

Bravo Pablo!!! cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDj Mar 05, 2009 11:57 am

Shocked
Molt xula! Felicitats Pablo!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: les nostres scooters   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDv Mar 06, 2009 4:38 pm

Molt guapa la LAMBRETTA, felicitats.

La VESPA tambe esta molt ben restaurada

oi que hi ha feina i paciencia a deixar les motos aixi?

se n´han de tenir moltes ganes, pero quan ja esta a punt ho veus i dius, collons tu ha valgut la pena, i tant que si. ( tot i el presupost que hi has hagut de deixar-hi )

ARA A DISFRUTAR-HO UNA SALUTACIO
Tornar a dalt Ir abajo
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDc Mar 25, 2009 4:25 pm

dons aquesta es la meva vespa avans de ser desmontada per restaurarla, la vaig aconseguir en el taller on trevalava, estava tapada de bardisses des de feia 17 anys i ara jo la intento tornar a deixar lo millor que pugui.
LES NOSTRES SCOOTERS!!! 2wbz248
Tornar a dalt Ir abajo
joan_t3




Nombre de missatges : 10
Registration date : 16/08/2009

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDg Ago 16, 2009 8:16 pm

doncs be aqui deixo una de la t5 i l'altre de la primavera (encara no esta acabada, estic probant motor i tal...)
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Bhj9xg
T5
LES NOSTRES SCOOTERS!!! 2ia68aq
PRIMAVERA
Tornar a dalt Ir abajo
Rudy

Rudy


Nombre de missatges : 59
Age : 47
Localisation : Catalunya
Registration date : 12/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDj Mar 24, 2011 1:54 pm

Bones!!!
Aqui us deixut unes fotos de una de les nenes. Es una Vespa 150S primera serie, esta totalment restaurada i porta un motor de vespa gt 160. Esperut que us agradi. Aqui teniu unes fotos, la primera era quant va arribar a casa i les altres es de com ha quedat.
Salut!!!
LES NOSTRES SCOOTERS!!! 2193x1s
LES NOSTRES SCOOTERS!!! Wqxxn8
LES NOSTRES SCOOTERS!!! M3lgo
Tornar a dalt Ir abajo
JORDIELE

JORDIELE


Nombre de missatges : 3
Localisation : GIRONA
Registration date : 14/02/2012

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDc Feb 15, 2012 11:25 pm

VESPA PRIMAVERA 125CC DEL 77

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Scaled.php?server=708&filename=vespayh
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitimeDc Maig 30, 2012 7:49 pm



LES NOSTRES SCOOTERS!!! Zoavs3

LA LAMBRETTA LD 125,DE 1959 ARA JA ESTA A PUNT ( casi asi, )
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





LES NOSTRES SCOOTERS!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES NOSTRES SCOOTERS!!!   LES NOSTRES SCOOTERS!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
LES NOSTRES SCOOTERS!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Els nostres amics del Manchester! Soul on the terraces!
» CUSTOM SCOOTERS
» RACING SCOOTERS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: NOMÉS FOTOS-
Canviar a: