Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 En temps de crisis, cal tenir fe.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 4:40 pm

Salutacions.

http://es.youtube.com/watch?v=7-NOZU2iPA8
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 6:22 pm

El tema es odiosament enganxós, per sort, al costat surt una altra versió més acord amb la realitat:

http://es.youtube.com/watch?v=MSiJ91VFmRY&
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Aneu a tomar pel CUL!!!!   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 8:37 pm

Guacamole estas muerto tio...T'ho Juro pel meus nens!!

Bueno despres de veure el "temazo" 2 coses:


1ª.-

A la guitarra: Mr. Roppert...

Al baix: el depilat inberve i amariconat del tupe i la camisa amb el coll de pato...

A la bateria: Curro Gimenez. Millor en comptes de redera del bombo i els platillos algu el poses a redera d'una paret.

Als teclats: una cosina de la meva ex que treballa en una esglesia Baptista amb els Gitanos Baptistes que son ionkis i que la visitan cada setmana per plorar-l'hi lo desgraciats que son i la mala sort que tenen...

Veus:

(1ª redera teclats) ...la germana de l'anterior ( que viu en parella amb una tia i tenen un afaire amb un pastor alemany que viu amb ellas sota el consentiment del parroco Baptista que a cambi de filmar-las en video de tant en tant i de fer unes hores a la parroquia es fa el progre i els hi tolera moralment amb l'excusa que "tambe Maria Magdalena va ser puta i be que el nostre Senyor es va fixar en ella, per que lo que Deu estima son les animes netes...")

(Just a redera seu) El cantant d'ABBA abans de cantar a ABBA, despres va ser pitjor encara.

(A la dreta ) La tieta "Antonia" que des que va morir el seu "Joaquim" no sap que fer per calmar-se la soletat i tots els Diumenges a la tarde els passa a la parroquia Baptista ajudant al mosent a netejar i a vestir els Sants. Hi han Diumenges que a les 12PM encara no ha tornat de "netejar"

(I per ultim) el berro cebat mes gran que mai a parit una mare, carent de gracia, veu, ritme o altre tipus de do musical o escenic que justifiqui la seva presencia en aquest deskaguisat enomenat "Sonseed"

y...

2º.- Txavi972, cabronaaaaas: Ni et follare mai, ni soc el teu amic. I ara mateix et posso a la mateixa llista en la que tinc al Guacamole i qualsevol dia apareixes al port de Blanes amb una pedra de 25 Kg lligada a las Rangers.

Apa...

Telemark Hate Moments.

PS1: Si Laurel Aitken aixeques el cap... es tornaba a morir.
PS2: EXIGEIXO l'extermini inmediat d'aquest poooooooost.
PS3: Sabeu com fer-me mal oi? Aneu a tomar pel cul!!!
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 8:58 pm

Ole!!!! Very Happy

Aquest és el meu Telemark, el fenix renacido de las brasas.

Jo tambè t'estimo. (Jesus is my friend...for ever)

Ens veiem el 23?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 9:34 pm

JA, JA, JA! Very Happy Very Happy Very Happy

Fotia temps que no em partia tant amb un post, Boníssim! Em trec el barret i m'agenollo (amb la boca tapada) davant els postejadors!

BRAVO!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 9:37 pm

JA TENIM HIMNE PEL CLUB!
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 10:17 pm

BRUTALLLLL!!!!!
Els demanaré als Deskarats que si venen a tocar al GSW facin una versió d'aquest gran tema i pujarem en Telemark i jo mateix a cantar-la!!!! jejeje


geek
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitimeDv Nov 14, 2008 3:12 pm

Resposta per el sr. Telemark, si m'has de lligar una pedra de 25 kg a les Rangers almenys déixa'm triar el tipus de pedra... i m'estimo més al port olímpic de barcelona ja que entre q m'enganxa de passo quan tornu de festa de Poble Nou, i que els peixos assassins del port em devoraran abans q m''ofegui.

De totes maneres, crec q deixaré de banda la matrícula lluminosa amb leds q volia colocar a la part posterior de la vespa amb una frase que tots coneixeu, per evitar polèmiques i alguna q altre situació compromesa...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





En temps de crisis, cal tenir fe. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de crisis, cal tenir fe.   En temps de crisis, cal tenir fe. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
En temps de crisis, cal tenir fe.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Es busca scooterista.
» En temps de Crisis Manetes
» GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL
» me comprat un vespa S 50 2 TEMPS
» VENTA OLI 2 TEMPS MOTUL 800

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: