Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació i consell....

Ir abajo 
+5
josep RK
giroscooter
telemark
jotacargol
Gerard
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDs Nov 15, 2008 6:46 pm

Hola de nou...
Poso el meu post aquí, crec que m'he equivocat d'apartat. A veure si algú em pot ajudar. La meva vespa del 79, que fa anys que la tinc parada necessitaria una posada a punt general i a fons.
Em podrieu dir algun taller de confiança on portar-la?
Un altre dubte. La meva vespa te uns embellidors de plàstic on es pot llegir "jonie". Algú sap si la vespa sortia així de fàbrica o algun dels antics propietaris els hi va posar a modus de "tuning"?
Gràcies per endavant i una salutació.
Gerard.
PD. Em complauria, un cop posada a punt la vespa, poder-me fer soci del vostre club. És possible?
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: jonie   Presentació i consell.... Icon_minitimeDs Nov 15, 2008 7:42 pm

Em sembla que era un accesori que se li posava, jo també en tinc una que encara ho té.Per cert ,quina vespa és? I, depend de com està t´ho podries fer tu mateix i aixi practiques Very Happy .I si tens algún dubte ...foro Posa foto!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: gràcies...   Presentació i consell.... Icon_minitimeDg Nov 16, 2008 12:15 am

Gràcies per la resposta, jotacargol.
La vespa és de l'any 79. El model exacte no el sé... es de 75cc passada a 125 i legalitzada. Ara estic fora de Girona. El dilluns, miraré els papers i li faré unes fotos per veure si així em podeu aconsellar.
Pel que fa a fer-m'ho jo... la veritat es que sóc una mica sapastre. Però suposo que tot és posar-s'hi.
Espero poder pujar les fotos el dilluns mateix (si me'n surto).
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: hola!   Presentació i consell.... Icon_minitimeDg Nov 16, 2008 4:36 am

Hola Gerard,

Responent a les teves questions... (en la mida de lo possible) que jo sapigui en Llach (...el que deias de Sarria de Ter) es bon mecanic pero l'hi has d'anar al redera (ho se per lo que diu la gent del club que l'hi porta a reparar la moto) jo la meva PX la porto a Casademont, Can Mongui pels amics i la veritat es que sempre me la deixan prou be ... altre cosa es el taranna de la casa, que son negats per les relacions amb la gent o que els hi sobra la feina vaja...) i a la segona questio et dire que per fer-te soci lo millor es que et pasis un dia que quedem per fer una sortida i parlas amb en T-5 o amb en Toni Giroscooter (no se qui ho porta ara) i ells t'indicaran com fer-ho... em penso que amb 1500 euros ho arreclas tot plegat (500 per arreclar la Vespa i 1000 per fer-te soci... ja et diran el preu... pero, no deixis de venir un dia a presentarnos la teva "legalitzada" (sembla que parlem de comandos d'E.T.A. cony)
Apa, Siau!

TELEMARK TRIP MOMENTS

PS: Al club hi ha en Fons que en sap un ou d' arreclar Vespas i que a lo millor arriveu a un acord i amb 2000 o 3000 o 4000 euros ademes de fer-te soci, te l'arrecla i et fa una txupesca i tot... parleu.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDg Nov 16, 2008 12:42 pm

Hola Gerard

Els "embellidors" jonie eran una opció per tunnejar les vespes dels anys 80's. Així com en dècades anteriors la moda era posar-hi cromats, als vuitanta va ser l'época del plàstic i cases com Utah, Polini o Acerbis feien coses per vespa.
Presentació i consell.... Zsn312

Referent al mecànic, Casademont seguix sent una bona opció. En Pere Llach de Sarrià s'ha jubilat. Si no tinc mal entés (fa dies que no hi vaig) tenen un mecànic nou.

Com bé diu en Telemark la quota del club es de 1500 euros però tenim una oferta aquest mes amb un descompte del 98.33% per tant queda per 25 euros miserables amb dret adhesius, banda i parxe del club. Tens un formulari d'ingrés a la web: www.gironascooterclub.ppcc.cat
De totes maneres el millor es que vinguis a una sortida i coneguis a tota la tropa i en parlem. La propera el 23 de novembre.

Salutti
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Bones...   Presentació i consell.... Icon_minitimeDg Nov 16, 2008 3:07 pm

Bon dia,

gràcies per les vostres respostes. Pel que fa a fer-me soci...home, crec que hauré d'aprofitar el descompte que teniu. Pel que fa a venir a la pròxima sortida... ho veig complicat. La vespa fa anys que que està parada al garaig i ni tant sols s'enjega.
Suposo que amb un termini tant curt, serà impossible tenir-la llesta.
Però no veig cap inconvenient en quedar un dia.
per cert, hi ha un membre del club que n'arregla, oi? Potser li podria fer un cop d'ull.
Axí que la vespa està tunejada... caram, l'antic propietari estava al dia!
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: consell   Presentació i consell.... Icon_minitimeDg Nov 16, 2008 7:12 pm

HOLA GERARD

Benvingut al foro, i també si vols al club

Doncs mira , jo fa potser mig any que estic en el club, i mes o menys 1 any que conec als "individus" que formen part de aquesta penya, i et puc asegurar que lo que de veritat ens agrada es anar a fer tiberis, i sobretot veura CERVESA
AH si tambe ens agrada anar a donar voltes amb VESPA o LAMBRETTA, de vegades, pero hi ha de haber-hi una taberna o dues en la nostra ruta.

A veura, que l´hi passa a la teva VESPA? s,engega?, no fa res?falla,? o quan temps fa QUE NO LA MOUS DEL LLOC ON ESTA ATURADA?, perquie a lo millor no te res de greu, i es pot repasar en un cop de tornavis o alicates

Jo la meva me la arreclo jo mateix,perque no conec personalment cap taller on la mirin amb carinyo (quie n´hi deu haver-hi eh) pero tranquil que ja te informarem de algun lloc on la pugis portar si es que esta a la UVI,

Has provat de posarla en marxa?
A veura si pots fer-la anar, que necesitem molta gent per el club a veura si arribem a ser un centenar de socis, i fotem una cua de VESPAS i LAMBRETTAS de GIRONA a FIGUERES com a minim

JA DIRAS ALGO; UNA SALUTACIO DE JOSEP RK
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Dades de la moto i fotos...   Presentació i consell.... Icon_minitimeDl Nov 17, 2008 4:12 pm

Us poso les dades de la moto i unes fotos.

Vespa T3 75 cc amb augment de cilindrada a 125cc.
Any: 1979
Estat: Com podreu veure a les fotos necessita una bona repassada. Està parada desde el 200. No arrenca. No sé si simplement es fer-li una posta a punt o si realment pot tenir algo més greu (com ja us vaig dir, de mecànica no hi entenc res).

Presentació i consell.... Atoe80

Presentació i consell.... 2h5k5dc

Presentació i consell.... 2kmy5h

A veure si em doneu consell. Moltes gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 2:37 am

Jo treuria el dipòsit i sacsaria la benzina que hi pugui haver.La treus i la pots fer servir per netejar. En posaria de nova. Si té compressió, li poses bujia nova, neteges el carburador i el filtre de l´aire. Canviar l´oli del carter (així també t´assegures que n´hi ha) , i provar a engegar. A no ser que hagués quedat parada per avaria , penso que hauria d´engegar. Si no t´en surts diga-ho i mirem de quedar per a sol.lucionar-ho
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: consell   Presentació i consell.... Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 1:44 pm

Sembla`per les fotos que la moto esta força be, coincideixo amb en jotacargol sobre el tema de posar en marxa la moto, jo tambe faria el que diu ell, pero avans comproba si la bujia fa xispa, perque si no en fa per molt que posis gasolina nova i netejis el carburador no s´engegara pas.
Tambe si vols et pug ajudar amb algo de mecanica, si no es gaire cosa, per exempla, bujies, carburador, cables, xispa i tal, SI fos cosa mes seria llavors ja has de anar a un profesional
Si ens vols trovar, cada 1º DIJOUS de mes quedem a les 8 del vespre en un bar de la avinguda de MONTILIVI (ara no se com es diu, pero en algun misatge esta apuntat)

Aprofita la oferta que et fa el club, perque a mi em va costar 2500 centims de EURO, o sigui que ja ho saps

A SI LA VESPA AQUESTA ES UNA PRIMAVERA NO?
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: gracies   Presentació i consell.... Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 3:56 pm

jotacargol i Josep RK... moltes gràcies.

Si, es el model "primavera". La veritat es que us estaria molt agraïts si poguessiu venir a donar un cop d'Ull a la vespa. Com he dit abans, jo de mecànica, res de res. A més, haig d'anar a passar la ITV.

La vespa la tinc a un local a Sarrià de Ter. Us deixo el meu mail per si us voleu posar en contacte gerardjuher@hotmail.com

O deixeu-me el vostre i us envio el meu número de telèfon per tal de poder-nos posar en contacte.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 8:56 pm

Hola Gerard, abans de fer res, tinc la mosca al nas de que podria tenir una arruga a sota el xassis o la barra de direcció doblegada. pasan la ma per sota el xassis ben be al mig a l´alçada del pedal de fre ho pots comprabar. un retrato de costat i la direcció recte podria donar pistes.

salut i vespes !!
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: ENGEGADA!!!   Presentació i consell.... Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 4:48 pm

Bon dia a tots...

Us informo que la vespa ja peta! cheers

En primer lloc vull agraïr-li a en "jotacargol" la seva ajuda. Gràcies a ell la vespa torna a sonar despres de 9 anys parada. Hem buidat el dipòsit i hem emplenat amb benzina nova (i l'oli corresponet); neteja de bujia... cop de peu...i engegada.

Ara nomes falta canviar algunes peces per poder passar la itv i ja estarà llesta per sortir.

Sembla que tot està en bon estat. Tant bon punt ho tingui tot en regla, us informo i m'acosto a veure-us. Estaria bé tenir-la llesta pel proper dijous que quedeu. I a veure si en jotacargol m'acompanya...

De nou donar les gràcies a en jotacargol!!!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 8:21 pm

Enhorabona!!! Una vespa més a punt per tornar a la circulació!!!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: consell   Presentació i consell.... Icon_minitimeDl Nov 24, 2008 10:14 pm

HOLA GERARD

M´en alegro que la VESPA ja funcioni, sembla ser que no tenia res de greu
Pero no estaria de mes, que un cop passada la ITV, abans de fer una volta llarga, provesis a veura que tal va fen unas voltes no gaire lluny, tan sols per veura com respond
SI vols, algun cap de setmana que jo no tingui cap activitat familiar o profesional podem quedar per fer una volta a veura com funciona.

Ja diras algo

Ja t´enviare el meu mail algun rato que hi hagi el meu fill,(o que l´hi vingui de gust ajudar-me) perque jo soc una mica negat amb el PC, quan estic sol i faig algo, sempre que em surt alguna pega, m´ emprenyo i plego

ADEU NOI UNA SALUTACIO
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Gràcies Josep...   Presentació i consell.... Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 12:57 am

Gràcies pel teu cosell... Estaré encantat de sortir a donar una volta plegats el dia que et vagi bé. Amb una mica de sort, la setmana vinent la Vespa ja podrà còrrer.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Prova final...   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 5:39 pm

Salutacions de nou...

Ja he cambiat tot allò que feia falta a la vespa. Per cert, vaig anar a buscar les peces a una botiga especialitzada en vespes i lambretes anomenada www.harryscooters.com (bcn). Tenen de tot i més bé de preu que a can Casademont.

Demà a les 9.30h vaig a passar la ITV. A veure si tinc sort!!! (em fa que el polini em donarà problemes de so).

Ja us explicaré qué tal ha anat.

Salut!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 7:11 pm

Hola Gerard, no crec que tinguis cap problema amb el polini, pensa que fer més soroll del permès (dins uns certs límits) és una falta lleu i no és suficient perquè et6 tombin l'itv, si la passes a Girona a part de mirar-te el número de bastidor, llums i frens també et miraran el mirall (has de dur mínm un retrovisor a la banda esquerra), la cinta del seient perquè s'hi pugui agafar el passatger i els pneumètics (suposo que els has posat nous i si no ho has fet fes-ho atès que les "sabates" com n'hi diu el manetes del Club han d'estar perfectes!).

Sort i come ride with us!
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Cinta del seient???   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 7:50 pm

Tot controlat menys la cinta del seient!!! El meu no en porta Shocked
Ai senyor que em sembla que em tombaran.
"se acepta cordill d'estendre roba"???
Ja no tinc temps per res... probaré sort i a veure qué passa. La veritat es que no em ve gens bé comprar un seient nou. Crying or Very sad
gràcies per la informació Jordi.

M'encmanaré Sant Scooter!!!

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 8:11 pm

Ostres... pot ser no et diuen res però ho solen mirar... jo no tinc cap primavera però si coneixes algú que en tingui una li pots canviar el seient per passar l'itv i després tornes a posar el teu.

Tant de bo no et diguin res però si et toca algú una mica estricte segur que et carden.

Sort! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: No conec ningú... :cry:   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 8:35 pm

Doncs no conec ningú...

Caram, em pensava que tenia una moto... no un cavall!!! Razz
Una sella de muntar serveix???

Merci noi!
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 8:39 pm

Gerard,

Tranquil ara farà un parell de mesos vaig passar la itv de la primavera i porta un 125 i un polini. Fa soroll, però ells accepten fins a 95decibels, la meva no va arribar als 90.
Portava l'asiento de serie, sense cinta i cap problema.
Sobretot miren:
-L'estat de les llums i els frenos.
-nºbastidor.

No et preocupis tenen altres coses a fer que mirar si una vespa antiga porta cinta a l'asiento.
Tambè cal dir que va ajudar que m'acompanyès la meva dona escotada, jo amb els pantalons una mica baixats insinuant la canaleta del cul, un pot de vaselina a la guantera i 100 € en la boca ( Gerard, collons!!! no t'emocionis que es una broma).

Entenc les teves preocupacions, em va passar el mateix, però tranquil.

Ja ens ho explicaras.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 9:37 pm

La meva no frena, no corre, sona fatal, no m'hi veig de nit (les cerveses no compten) i me la passar sense cap problema... com han dit per aquí dalt, una vespa "clàssica" no hi posen gaires inconvenients.
Tornar a dalt Ir abajo
Gerard




Nombre de missatges : 22
Registration date : 14/11/2008

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Esperem que vagi bé...   Presentació i consell.... Icon_minitimeDj Nov 27, 2008 11:08 pm

Gràcies pels ànims... demà a mitg matí us diré que tal ha anat.
Si em tomben... diré que les vostres l'han passat!!! Cool
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 1:47 am

Pasaras la ITV sensa cap pega ja ho veuras
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació i consell.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i consell....   Presentació i consell.... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació i consell....
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Presentacio
» em presento

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: