Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 On compro recanvis vespa?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

On compro recanvis vespa? Empty
MissatgeAssumpte: On compro recanvis vespa?   On compro recanvis vespa? Icon_minitimeDc Mar 25, 2009 9:30 am

Ei hola, vull comprar peces per la meva t3 (manetes, punys, txapes...i potser seient) i no sé on. He mirat solovespa, harryscooter...no´sé on em recomaneu (potser Casademont?) Ja he trobat un mecànic que m'ho montarà.
Ens veiem el 4
Per cert, ja tinc el seient mig arreglat, no pateixo per arribar o no a la bisbal.
Mark & the mechanics.
Tornar a dalt Ir abajo
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

On compro recanvis vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On compro recanvis vespa?   On compro recanvis vespa? Icon_minitimeDc Mar 25, 2009 3:23 pm

a terrassa i a una botiga especialitzada en vespes i lambretes, es diu Avespat la adreça i aixo o pots mirar a la pagina web, tenen botiga virtual.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

On compro recanvis vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On compro recanvis vespa?   On compro recanvis vespa? Icon_minitimeDc Mar 25, 2009 6:37 pm

De botigues especialitzades en vespa/lambretta sortosament n'hi ha moltes:
Harry Scooter, Avespat, Solo Vespa, Recambio Moto etc.. a part del SIP i moltes webs extrangeres...
Personalment t'aconsello en Martí de Manresa www.classics-scooters.com que a part de treballar molt bé es sponsor del GSC. Actualment la pàgina de venda on-line està en procés de millora però per qualsevol consulta podeu anar-hi directament o us atendrà per telf.
Tornar a dalt Ir abajo
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

On compro recanvis vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On compro recanvis vespa?   On compro recanvis vespa? Icon_minitimeDj Mar 26, 2009 3:37 am

dons merci, perque tinc unes quantes coses que no les trobo, ja trucare per preguntar.

merci
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

On compro recanvis vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On compro recanvis vespa?   On compro recanvis vespa? Icon_minitimeDc Abr 01, 2009 5:56 pm

Giroscooter, tal i com em vas aconsellar he parlat amb en Martí,...i perfecte, dissabte si pot vindrà i em portarà la comanda. Millor que el pizzaworld.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





On compro recanvis vespa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: On compro recanvis vespa?   On compro recanvis vespa? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
On compro recanvis vespa?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Lot recanvis vespa originals
» Compro vespa 200
» compro vespa 125
» COMPRO VESPA 150, 160 O 200

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: