Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
bisbalcrew

bisbalcrew


Nombre de missatges : 53
Registration date : 10/11/2007

Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitimeDj Abr 23, 2009 12:38 pm

Hola penya.
Us recomano especialment el llibre Sobre Rodes,del meu estimat amic i company de las mevas primeras correrias amb moto Jaume Fuster i Sendra, alma mater de l'escuderia Cop de Gas de La Bisbal ,sempre vinculat amb el mon motero .
La primera part explica la seva primera aventura amb el nostre entranyable amic Benet travessant mitja Europa amb Vespa.

Agafem exemple ......jajajajaja
Salut , Vespas i bons fumssss..........



http://www.bubok.com/libros/4372/Sobre-Rodes
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitimeDj Abr 23, 2009 1:10 pm

Merci David!!
Ja estaré al tanto i si el veig me'l compraré...
Que jo conegui existeixen dos llibres de viatges en vespa. Tots dos dels anys 60's : "La vuelta al mundo en 79 dias" i "Mi vespa, mi mujer y yo"

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: LLIBRE SOBRE RODES   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitimeDj Abr 23, 2009 8:21 pm

SI ALGU DEL CLUB ESTA INTERESAT EN EL LLIBRE D' EN JAUME FUSTER PUIG DEMANAR-LI A ELL PERSONALMENT LA CUANTITAT QUE VOLGEU PERQUE PER DESGRACIA MEVA I SEVA L' HAIG DE VEURA I SOPORTAR CADA DIA (ELL TAMBE A MI) JA QUE TREVALLEM (ES UN DIR) A LA MATEIXA EMPRESA ELL A RECANVIS I JO AL TALLER O SIGUI QUE CADA DIA ENS BARALLEM TAL COM HA DE SER ENTRE MECANIC I RECANVISTA

EL LLIBRE PARLA DE DIFERENTS VIATGES I ANECTODES DE ELL PER TOT EUROPA AMB DIFERENTES MOTOS
JA HO SABEU SI HI ESTEU INTERESATS EM HO COMUNIQUEU
EL LLIBRE VAL 12 EUROS

SI EL BUSQUEU PER INTERNET ES MES CAR
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitimeDs Abr 25, 2009 3:10 pm

Ei Josep!!
Si que m'interessa!! . Si et va bé porta-m'el un dia de reunió.
(veig que aquest home és molt famos!! Razz )
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: llibre sobre rodes   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitimeDt Abr 28, 2009 3:30 pm

OIDO COCINA

OK TONI JA T' HE DEMANAT EL LLIBRE

EN AQUETS MOMENTS ESTA AGOTAT EL LLIBRE, PERO INMEDIATAMENT QUE SURTI LA PROPERA EDICIO ( QUE JA ESTA EN MARXA DONS TE BASTATES DEMANDES) JA ET EL PORTARE

NO SE SI A LA SETMANA QUE BE A LA REUNIO EL TINDRE, PERO NO PATEIXIS QUE TAN AVIAT CON PUGI ET EL PORTARE

CANVIAN DE TEMA (NO TE RES A VEURA AMB EL LLIBRE)) PERO A VEURA SI GUANYEM LA LLIGA JA QUE ALGUNS CULES ES POSEN NERVIOSOS JA
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitimeDc Abr 29, 2009 11:38 am

okidoki!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi   Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aventura amb Vespa Recomanacio per Sant Jordi
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» SANT JORDI 2008
» Gaudir de la Diada de Sant Jordi
» SOPAR + FESTA C.S.Sant Jordi 18 de desembre!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: