Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Charming, sobre la vespa en venta

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Poyoyo

Poyoyo


Nombre de missatges : 19
Age : 44
Localisation : Girona
Registration date : 06/03/2008

Charming, sobre la vespa en venta Empty
MissatgeAssumpte: Charming, sobre la vespa en venta   Charming, sobre la vespa en venta Icon_minitimeDv Maig 15, 2009 11:01 am

Bones, veig que la meva bústia de correu no em deixa enviar missatges de resposta així que faig copy-paste del que et vaig enviar farà força mesos:

"Hola!

Sento haver trigat tant en contestar! Sobre lo del teu amic que es vol vendre una vespa: sí m'interessa, clar! Però dependrà del preu i l'estat de la màquina perquè últimament ja he tingut moltes despeses extres inesperades i vaig una mica pelada.

Si segueix en peu l'oferta i me'n pots informar una mica més, aquí tens el meu mail (el que llegeixo cada dia) de contacte: epasarisas@hotmail.com

I si no, doncs un altre dia serà!

Moltes gràcies per tenir-me en compte. Salut!!!

Eva"
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Charming, sobre la vespa en venta Empty
MissatgeAssumpte: Vespa/es en venda   Charming, sobre la vespa en venta Icon_minitimeDs Maig 16, 2009 9:06 pm

Hola Poyoyo i tothom sé de varies vespes. Una direcció Figueres(N2) desde Girona havent passat Medinyà abans del puti del "colom" a mà dreta hi ha uns moros que en tenen una de blanca (T5 o Tx) és un xatarrero.La moto la venia per 300 euros (perque no engegava), jo li vaig voler comprar fa temps però per menys i no vam arrivar a cap tracte. L´altre dia la vaig tornar a veure després de temps i m´hi vaig parar i en demana 600 perque engega. Jo t´ho dic per si t´interessa, a mi no perque pensava demanar-li els 200 o menys i no, a més no té papers, però em sembla que si té matrícula i per 7 euros es pot saber alguna cosa. Les altres són a pocs metres ,tot just entrant a Medinyà (venint de Girona direcció Figueres) a mà esquerra hi ha una botiga :Model Moto (antic modelauto) que aquest en té varies i li agraden.També té peces de 2a. mà, 125, 200...
Si t´interessa algún model en concret diga-ho que no se sap mai... Adéu i sort
Tornar a dalt Ir abajo
 
Charming, sobre la vespa en venta
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa Primavera a la venta
» Venta Peces Vespa
» Venta de piezas de 125N del 61 ( 8" , 3 marchas )
» VENTA OLI 2 TEMPS MOTUL 800
» CHARMING

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: COMPRA / VENDA-
Canviar a: