Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party

Ir abajo 
+2
Xevi_972
Francesc
6 participantes
AutorMissatge
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDc Maig 27, 2009 7:03 pm

Bueno nois, jo encara tinc l'adrenalina a tope, aixis que comencem a montar la sortida a Perpinyà en serio.
Toni deixa aquest post només per a Perpinya de cara a coordinar la hora, el lloc de sortida i la ruta, posiblement per Port Bou per recollir a l'Eloi.

De moment la llista ( important per si hem de esperar algú).

Josep RK
Eloi
Francesc
Xevi


Editat per darrera vegada per Francesc el Dj Maig 28, 2009 1:28 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDc Maig 27, 2009 9:35 pm

Jo si, només falta anar a buscar els ferodus, revisar els frenos que tb estan per l'arrastre (no ho havia notat per que amb lo poc que corria la moto mai m'han fet falta) i llest per tornar a perpinyà. En cas de que tornés a fallar (toquem fusta) ja avisaria perque no m'esperéssiu.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA A PERPINYA M C G P   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDv Maig 29, 2009 4:34 pm

HOLA FANCESC

Estic a punt per PERPINYA, i la VESPA suposso que tambe.
ja me diras a on ens trobem i la hora, per anar-hi ( la que tu vulguis, a mi qualsevlo hora em va be, per aviat que sigui)
Una consulta, la inscripcio s' ha de pagar alla o que? es que no he tingut collons de veuro enlloc com s' ha de fer
El recorregut tambe em va be el que sigui, menys per l' autopista, evidentment ( si es per la costa millor )
Lo que si haig de dir, es que jo haig de tornar el mateix DISSABTE, encara ue sigui tard, es que DIUMENGE haig de anar a SILS amb una colla

JA EM DIRAS ALGO; SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDv Maig 29, 2009 6:44 pm

Hola Josep, si no es apunta ningú mes, podem quedar a les 7 del mati a la Cervecería Unica, (hem de estar a Perpinyà a les 8'30 del mati i ja recplliriam per el cami a l'Eloi.
Per la inscripció no et preocupis, ja la pagarem allà com l'any pasat.

Vvvvvvvvvvvvvssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Eloi

Eloi


Nombre de missatges : 15
Registration date : 08/11/2007

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDs Maig 30, 2009 11:05 pm

hola a tothom fransec a mi m'es igual passar per portbou que per la jonquera aqui et deixo al telf.616954263 o dijous si vens a junta ja ho parlarem
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDg Maig 31, 2009 1:05 pm

Hola Eloi, hem sembla bé ho parlem dijous.

Vvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Ppet

Ppet


Nombre de missatges : 3
Localisation : Girona
Registration date : 03/06/2009

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDv Jun 05, 2009 8:56 pm

lol!

Bona Tarda Senyors
Em presento, em dic Pere i soc de Girona, fa poc temps que acabo d'entrar en aquest mundillo, i he conegut el vostre club per de l'Eloi, som veïns d'escala. Demà pensava anar a Perpinyà, us fa res que vingui amb vosaltres ???, on queda això de la cervesseria unica ????

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDv Jun 05, 2009 9:33 pm

Benvingut ppet, estarem encantats de que vinguis amb nosaltres i si ets col·lega d'Eloi encara mes.
Si vols no cal que vinguis a la cerveceria, hem quedat amb L'Eloi a Pont de Molins a les 7'45 del mati al Restaurant que esta a la dreta tot just pasar el pont de la Muga.
Fins demà.
Vvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Ppet

Ppet


Nombre de missatges : 3
Localisation : Girona
Registration date : 03/06/2009

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDv Jun 05, 2009 10:13 pm

Merci Francesc, dons fins demà

cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome


Nombre de missatges : 74
Age : 47
Localisation : perpignan,francia
Registration date : 05/01/2008

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDg Jun 07, 2009 11:39 pm

Gracies a vos altres ! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Ppet

Ppet


Nombre de missatges : 3
Localisation : Girona
Registration date : 03/06/2009

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDl Jun 08, 2009 12:14 pm

bounce

una trobada molt maca, gracies a vosaltres.
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome


Nombre de missatges : 74
Age : 47
Localisation : perpignan,francia
Registration date : 05/01/2008

Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitimeDs Jun 13, 2009 9:21 pm

aquest any : 120 inscripcions , 150 personas i 88 scooters Wink

les meves fotos : http://www.scooterclub-catalan.com/viewtopic.php?t=3418
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party   Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» perpinya 2009 / monster catalan grillade party
» Sortida Novembre-Sortida/dinar de Nadal i fi d'any
» perpignan catalan meeting
» perpinya 2009

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: