Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Que miren a a Itv (II)

Ir abajo 
+2
SHUBA
Jorx
6 participantes
AutorMissatge
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDs Jun 13, 2009 1:08 am

Hola nois, sento repetir post pero es per preguntar un tema sobre la itv.
La vespa no te papers i li tinc que fer de nous, pero li vull instalar un cilindre de diferent tamany (original 160, nou 177) i un carburador diferent. Em diran algo a la itv a l'hora de fer els papers nous?

He dit
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDl Jun 15, 2009 11:34 am

vigila perque els 177, si es un polini és per px!! si el motor es un 160 dels antics, no el podràs muntar, a més, mira l'admissió, perque es diferent.
Recomanació: si la moto funciona, ves a la itv amb el motor original, després, li fots un motor de px 200, fàcil de trobar i baratet, podries trobar algun per 200 euros aprox, te'l arregles i a volar!
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDl Jun 15, 2009 7:12 pm

El problema es el motor, el pisto esta per lençar a la basura, i ja que en tinc que comprar un de nou i rectificar el cilindre, pues habia pensat en gastarme les peles en un conjunt nou. I a la pagina del sip, em va semblar veure un cilindre que era compatible amb la GT.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDc Jun 17, 2009 10:46 pm

Jorx, quin vols dir? Jo a la meva 160 GT me l´han acabat de rectificar i pistó nou. Rectificar 38 euros i 46 el pistó a la rectificadora del gironès, a més a més atents i amables. També havia pensat de canviar cilindre però tampoc sabia del cert quin era el correcte. El que si que he fet és encarar els càrters amb el cilindre per suavitzar una mica els gasos, tot i que sé que tampoc s´hi nota tant. Ara estic esperant el dia propici per a montar-ho. Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDj Jun 18, 2009 4:31 pm

Jotacargol,em pots dir on es la rectificadora aquesta? 48€ el pisto? al harry em demanen 60!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDj Jun 18, 2009 11:06 pm

Doncs és a Salt, a la zona del espai gironès per que et situis. És just al davant del cementiri , per allí hi ha la bmw i la funeraria. El que porto a la 200 és un barikit (cilindre de sèrie), però a la 160 no sé ben bé quin és, ja posaré la foto del detall de la marca a veure si algú sap quin és. Per cert, ja l´has pintat?
Tornar a dalt Ir abajo
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDv Jun 19, 2009 1:48 am

Que va, encara no le pintada, estic estalviant per fer-ho despres de l'estiu, aixi em puc dedicar una mica mes al motor. Al final anira pintada de negre mate amb tocs vermells fosc i a la tapa del motor un colega i pintara una pin-up.

He dit
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDs Jun 27, 2009 5:50 am

dons tal com dius tindra bona pinta la vespa un cop pintada, ja tinc ganes de veurela
Tornar a dalt Ir abajo
km0lloret

km0lloret


Nombre de missatges : 19
Registration date : 22/12/2007

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDc Jul 01, 2009 12:07 am

Jo vaig anar amb la meva SL i vaig tenir la tira de problemes pereque portava el cilindro cambiat, el millor crec que es portar-la de "estricta serie" i a poder ser una miqueta curta de benzina, sino et fara masses gasos, i aixi aquesta gent amb carreres d´enginyeria industrial no et podran tocar els collons, que tinguis sort!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDc Jul 01, 2009 10:06 pm

Vaia tela el de la itv saber que portaves el cilindre canviat, segur que se'n va anar a casa tot orgullós d´haver putejat a un altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDj Jul 02, 2009 3:44 am

Buff......son ganes de tocar el que no sona.....
Vist com esta el tema netejare a fons el cilindre i fare que el rectifiquin i de pas comprare pisto nou...
Sembla que tambe em tocara deixar mig decent el tub descapament per pasar la itv, perque si em veuen entrar amb el tubarro que penso posarli, la cara del tiu pot ser de poema.

He dit
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitimeDj Jul 02, 2009 7:32 pm

A mí sempre que hi vaig m'hi troben tonterietes:

-L'altre dia no vaig passar la ITV de la Vespa PX 200 a la primera per que el pneumàtic de derrera no tenia la capacitat de càrrega correcte.
Segons la fitxa técnica d'aquesta vespa ha de ser 59 J i jo tenia possat un amb 51 J. La veritat és que el tiu s'ho va currar força per que és un número super petit i difícil de veure!!! king

-Un altra vegada vaig cambiar els plàstics dels intermitents normals de color ambar per uns transparents i resulta que no eran homologats. He passat 2 vegades més les inspeccions amb els blancs i no m'han tornat a dir res

-I fa temps amb la Lambretta a Celrà també vaig haver de tornar per que el seient biplaça no tenia la corretja del passatger. Posteriorment l'he tornat ha passar (sensa corretja) i cap problema.
Rolling Eyes

Conclusió a la que he arrivat: Si ja la tens "tunejada" no cambiar res de la moto abans de'anar-hi. Si teniu tubarros, bitubos, kits, coses rares, etc... intenteu passar-la i sona la flauta perfecte. Si us tiran enrera ho cambieu i llestos
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Que miren a a Itv (II) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Que miren a a Itv (II)   Que miren a a Itv (II) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Que miren a a Itv (II)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Que miren a la ITV?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: