Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 aixeta diposit

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

aixeta diposit Empty
MissatgeAssumpte: aixeta diposit   aixeta diposit Icon_minitimeDv Jul 31, 2009 2:44 am

nesecito ajuda per treure l'aixeta de la gasolina, per dins el diposit es veu una falella força gran, pero per dins del diposit, juns al mig de la famella surt un tubo que esta inclinat que suposo que deu ser per els gasos o no se, la questio es que no se com treure tot aixo per poder reparar el diposit, em podeu donar un cop de ma?

moltes gracies
salut
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

aixeta diposit Empty
MissatgeAssumpte: Re: aixeta diposit   aixeta diposit Icon_minitimeDv Jul 31, 2009 3:10 pm

Necesites una clau expressa per a poder-la desmontar, o te la pots fer tú o comprar-la feta, jo en tinc una (la de una 160) t´ho dic perque em sembla que es diferent a les 200 i suposo que les altres també ho pot ser. Si has de venir per a qualsevol cosa a Gi te la puc deixar, jo la vaig comprar a scooter clásico (em sembla) a la llotja de Sils , + o - 15 euros no recordo bé, és per la 125 blava? com ho portes?
Tornar a dalt Ir abajo
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

aixeta diposit Empty
MissatgeAssumpte: Re: aixeta diposit   aixeta diposit Icon_minitimeDs Ago 01, 2009 1:53 pm

dons no ho porto gaire be, ara comensare a estudiar altre cop i els poc calers que cobro els nesecito pero la escola, vaig fent cosetes poc a poc, ara me posat amb el diposit, a girona i baixo sobint, la meva cunyada i viu, quan vingui t'ho dic, porto el diposit i ens ho podem mirar si et va be?

merci per tot

salut
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

aixeta diposit Empty
MissatgeAssumpte: Re: aixeta diposit   aixeta diposit Icon_minitimeDc Ago 05, 2009 12:33 am

Hola , soc en FONS i con segurament ja sabeu la majoria tinc les dos claus que es necessiten.

No les deixo, pero si contacteu amb mi per e- mail privat podeu passar per aqui i treiem la aixeta.

salut i vespes
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





aixeta diposit Empty
MissatgeAssumpte: Re: aixeta diposit   aixeta diposit Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
aixeta diposit
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: