Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 venda vespa 75 primavera

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
gsc
Admin
gsc


Nombre de missatges : 147
Registration date : 27/03/2007

venda vespa 75 primavera Empty
MissatgeAssumpte: venda vespa 75 primavera   venda vespa 75 primavera Icon_minitimeDl Nov 23, 2009 11:46 pm

Rebut a l'email del club:

Tinc una VESPA 75 PRIMAVERA, de color blanc, pocs km., matricula GE-XXXX-P (aprox. 25 anys de antiguitat).
Només volia saber si estan interessats en comprar-la o si saben d'alguna persona que estigui interessat.

La vull vendre per que no la utilitzo mai. Funciona i rodes noves, tinc tots els papers en regla, aquest any li toca pasar la ITV, només es tindria que pintar.

Si és que estan interessats en comprar-la, me ho confirmin en aquest mail i hem diguin el preu, ja hem posaré en contactes amb vostès.

Xavier Pla-Giribert
Girona
x.pla-giribert@terra.es
Tornar a dalt Ir abajo
senglar jordi22




Nombre de missatges : 1
Registration date : 11/01/2010

venda vespa 75 primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: venda vespa 75 primavera   venda vespa 75 primavera Icon_minitimeDl Mar 08, 2010 4:05 pm

gsc escrigué:
Rebut a l'email del club:

Tinc una VESPA 75 PRIMAVERA, de color blanc, pocs km., matricula GE-XXXX-P (aprox. 25 anys de antiguitat).
Només volia saber si estan interessats en comprar-la o si saben d'alguna persona que estigui interessat.

La vull vendre per que no la utilitzo mai. Funciona i rodes noves, tinc tots els papers en regla, aquest any li toca pasar la ITV, només es tindria que pintar.

Si és que estan interessats en comprar-la, me ho confirmin en aquest mail i hem diguin el preu, ja hem posaré en contactes amb vostès.

Xavier Pla-Giribert
Girona
x.pla-giribert@terra.es
Evil or Very Mad clown
Tornar a dalt Ir abajo
 
venda vespa 75 primavera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa Primavera
» vespa en venda
» vespa 200 en venda
» Vespa PK S 125 en venda
» VESPA 200 EN VENDA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: COMPRA / VENDA-
Canviar a: