Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 TALLER A BESCANO

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDs Gen 23, 2010 1:07 pm

Bones companys gironins!!

A veure si hem podeu ajudar. M'han dit que al carrer major de Bescano hi ha una gent que son restaurador de motos clàsiques??
Algu sap l'adreça exacta i el telèfon????


Gracies!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDs Gen 23, 2010 5:52 pm

Hola John

Dons si a BESCANO hi ha el TALLER ROVIRA, propietat de L AMADEU ROVIRA que es dedica a restaurar motos clasiques, el telefon es el 972440295, i la direccio, no la se exactament, pero es cap al mitg del carrer major, direccio cap a ANGLES queda al costat esquerra, es de bon trovar, no te perdua.
Espero que et serveixi la informacio, una salutacio
Tornar a dalt Ir abajo
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDl Gen 25, 2010 12:15 pm

Doncs motíssimes gràcies!!!

Es que sabia que hi havia aquest taller i haig de pasar-me per preguntar una cosa de la meva Lambretta. En teniu refrències?? M'han dit que treballen molt bé...

Moltíssimes gracies!!! sunny
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDl Gen 25, 2010 8:22 pm

Hola John!!
Si et serveix de referencia la meva Lambretta esta pintada allà. Deu fer uns 12 anys o 13 anys (mare meva com pasa el temps jajaja!! affraid )... 40 mil pessetes sense desmontar. Ara ni idea però per aquí tenen fama de fer-ho molt bé i per tant la qualitat es fa pagar.

Una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDl Gen 25, 2010 9:07 pm

Dons com diu en TONI, treballen força bè, l'hi varem portar amb un company meu una VESPA 150 desmontada, i va quedar molt ben pintada, i el preu em sembla que l'hi va costar al voltan de 600 €
Tornar a dalt Ir abajo
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDc Gen 27, 2010 3:12 pm

Bones!!

Doncs estar bé saber que hi ha algú que treballa bé les clàssiques, no sols passar...
Tema mecànic sabeu com el porten? De fet m'estan fent el motor a Guadalajara, però per si tinc algún problema, va bé saber que hi ha un lloc on es podria mirar, ja que jo de Vespa bé, però la mecànica Lambretta no ho porto massa controlat....
Pels preus e pintura que dieu, no està mal, a veure si al final m'arribarà per pintar-la bé i tot....

La teva Toni està molt ben pintada... 13 anys ja?? No ens fem grans sino madurs... je je... Jo mentre et vegi al 20é Scooter Meeting l'any 2019 ja hem conformo, je je.....

Moltes gràcies companys!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDc Gen 27, 2010 9:53 pm

Alguna cosa de mecànica suposo que tocan però mes aviat diria que es dedican a xapa i pintura. A mí també hem sona que actualment cobran uns 600 euros com diu en Josep
John te la fa en Javi de Guada!!?? Ostres segur que sortirà un maquinorro expectacular Twisted Evil

PS:Fins el 20é Scooter Meeting segur que aguanto jajaja!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDv Gen 29, 2010 2:04 am

Sí, el motor me'l farà ell.
Es un 150, pero hEm posa un Mugello 185, cigüeñal Gp 200, Dell'orto 28, canvi Tino Sachi, encesa Ducati volant aligerat al, i no sé quines històries més... EL paio és un crack.Ja Tinc ganes de tornar al lado oskuro jeje.....

De moment la pintaré negro mate i llantes vermelles, rollo Hot Rod, je je...

Quan recopili uns quants Euros, d'aqui uns anys, segurament la porto a Besacnó a pintar. El preu és bo i la teva està ben pintada...


Gracies!!
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDl Feb 01, 2010 3:45 pm

eiei, canvi tono sacchi , tio que collons ñes aixo¿¿¿
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDl Feb 08, 2010 6:59 pm

El selector del canvi Tino Sacchi, volia dir Shuba...
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDl Feb 08, 2010 8:41 pm

okok!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDj Mar 25, 2010 4:50 pm

el taller aquest de guadalajara, teniu la adreça o pagina web, jo tinc de fer el motor de la meva i m'agradaria prepararlo una mica, com treballen? son molt cars'
Tornar a dalt Ir abajo
John




Nombre de missatges : 44
Localisation : Sant Pol de Mar
Registration date : 05/09/2008

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDt Mar 30, 2010 12:56 pm

Bones!!

Et paso el contacte, de totes formes en principi es dedica a fer motos senceres, però pots parlar amb ell...

scooteristfactory@hotmail.com

Es un conegut de l'escena i un crack fent motos, mira't el seu myspace per veure els ultims treballs...

www.myspace.com/scooteristfactory
Tornar a dalt Ir abajo
Josep rv




Nombre de missatges : 41
Age : 36
Localisation : Sant Celoni
Registration date : 25/03/2009

TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitimeDc Mar 31, 2010 2:52 pm

moltes gracies john!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





TALLER A BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: TALLER A BESCANO   TALLER A BESCANO Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
TALLER A BESCANO
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Taller de pintura.
» Taller per a lambretta a la Costa Brava?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: