Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 extractor de 2 potes

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDj Maig 27, 2010 10:27 pm

Tinc entre mans un motor d'una 125 n dels antics (58) que m'agradaria poder desmuntar l'encès i l'embragatge per a netejar, bufar i comprovar que estigui tot bé. El cas és que tinc un extractor de 3 potes que no hi va bé, i l'encès no té la rosca interna per a treure'l amb un extractor normal (dels que rosquen a l'encès). Si hi hagués algú que en tingués un bounce m'hi podria acostar amb el motor per a poder-ho desmuntar en un clik-clack.
Estic en procés de rehablitar-la i penso que no caldrà ni obrir el motor, Gràcies!!!
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDv Maig 28, 2010 1:14 pm

[Hola artista,

Si vols quedem una trda de dimecres la setmaque ve, t´acostes i ho fem amb un moment.

Contacte amb mi

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDv Maig 28, 2010 3:21 pm

Ok! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDv Maig 28, 2010 3:59 pm

JOTACARGOL,
JA ESTAS AMB UN ALTRA MOTOR?
De quina VESPA es aquest? es que em sona que me vas comentar algo, pero no estic segur, a veura, quantas en tens per reparar, o restaurar?
Acaban alguna ja, hosti, que te se acumulara la feina, i a l'estiu carda mandra restaurar motos, es millor anar a voltar-hi a cavall no?

Ei, ves amb en FONSO que es un crack, i te de tot,( FONSO, si ens veiem un dia de aquets, tinc que consultar-te algo de la VESPA, pero no es urgent, ja ens veurem)
Tornan al tema, es una putada que cada model porti un estractor diferent, collons, amb lo facil que seria que anesin amb un de universal, pero no, 2000 estractors diferents per treura un puto plat magnetic (bueno 2000, no 1985)

Aniras a SILS? gairebe que si, oi? jo si pug hi anire el DIUMENGE, perque DISSABTE vull anar a MANRESA

A veura si ens veiem, i em dius com ho portas amb tanta restauracio clasica

A REVEURA
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDs Maig 29, 2010 12:22 am

Tens raó, però vaig fent el que em ve de gust al moment lo que vol dir que no acabo res. Ara mateix tinc a punt de pintar la 160 gt, el motor el tinc gairebé acabat a falta de posar l'embragatge, pistó i cilindre. L'altra que espera despullada és la 150s . M'he entretingut massa amb decapar la gt però m'hi vaig llençar a la piscina, ara no crec que ho fés porta massa gasto de temps. La 125 n vull fer-hi el mínim per a que circuli i passi la itv . Si aniré a Sils a fer dentetes rabbit
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDs Maig 29, 2010 8:44 pm

Jotacargol, aquesta VESPA es la mateixa de la que comentabas en el tema "VESPA 125 del 58" ? de unes pagines mes avall?

Com va acabar el tema de matricula i nº xasis? lo he estat llegint i hi he pensat amb el asumpte, i el motor? esta desclavat?
Es que he vist a les fotos que estava força fet pols
La que tens decapada, esta amb imprimacio?, o ja esta pintada?
De fet si, hi ha feina per deixar-la a punt per decapar, de fet es un etern devat, alguns dien que s'ha de fer, altres que no, que massa feina, que queda la planxa devil, o que si no ho fas sempre queda algun raco amb rovell que despues de pintar torna a sortir, etc. etc.

ja hem diras algo.... adeu
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDg Maig 30, 2010 12:33 am

No és la mateixa, aquella que deia del 58 que has llegit del núm. de xassis m'havia equivocat d'any em pensava que ho era per el pilot rectangular del darrera,el faro rodó , em vaig colar, deu ser del 63 o 64?. Aquella està parada perque no tinc matrícula i per núm. de xassis no els surt dels collons de dirme la matrícula, de fet vaig consultar-ho a un polisman i va dir que no existia. Suposo que no els deu sortir en els arxius informatitzats de trànsit. Suposo que ho haurien de buscar a mà i per el núm. de xassis no m'ho deixen demanar. Sembla que a d'altres províncies es pot encara, en algunes.
La Gt fa un ou que està decapada i no està imprimada ni res, a veure si m'escapo al pintor un dia. Aquest és el motor de la 125 n 58 que vull mirar a veure si el puc fer funcionar: extractor de 2 potes Img54533.th
extractor de 2 potes Img5991.th

Uploaded with ImageShack.us
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDg Maig 30, 2010 11:17 am

Auxili!!!!! de què collons parleu?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDg Maig 30, 2010 1:37 pm

MERC, no t'espantis, parlem de motors fets caldo, res que amb imaginacio, i paciencia no es pugi acondicionar

Jotacargol, avans de portar el motor amb en Fonso perque desclavi el plat magnetic i l'embrague, jo els ruixaria amb spray antioxidant, o "aflojalotodo"( amb catala incorrecte, pero per entendrens ) perque es vaigi estovant, i no costi tan de treura
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDg Maig 30, 2010 10:38 pm

Josep rk, el primer dia que vaig tenir la moto vaig gastar un sprai sencer, vaig treure-li el fang i merda que tenia i la vaig fregar bé amb gasoil. L'única putada de moment és el carburador que no he pogut treure la campana de cap manera i al final s'ha trencat encara enganxada a dins. A part d'això tot es desmonta molt bé, ara faltarà tornar-ho a muntar i que funcioni... El cilindre miraré aquesta setmana que el mesurin a veure com està i si puc passar de moment ok, ja més endavant arreglaria a fons el motor. A la sortida de Porqueres n'hi havia de vespes molt guapes... de mica en mica...
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 8:15 pm

OK JOTACARGOL, VEIG QUE CONTROLAS EL ASUMPTE

A VEURA SI ENS VEIEM ALGUN DIA DE AQUETS, I COMENTEM LES PERIPECIES QUE ANEM TREMPEJAN
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 6:21 pm

P 200 fons et va bé dimecres? T'enviat missatge per saber on i hora , ja diràs alguna cosa, gràcies. Va que ja ho tinc tot spraiat a punt de caramel Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 8:34 pm

Be, ja t´he contestat el e-mail

Jo visc al carrer que vaixa de la residencia d´estudiants que hi ha a Palau, carretera vella de fornells.

dema a ales 19

truca´m

Salut i vespes
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 11:50 pm

Ok!
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 10:33 pm

Bé, després de la visita a can fons vespa service (disposa de més recanvi que algún concesionari oficial) el motor ja pesa menys, encès i embragatge fora per a revisió i quasi segur peçes noves. La sorpresa negativa :un rematxe de la corona d'embrague no hi és, a saber si deu estar per a dins el motor... Lo ideal està clar obrir motor i posar-ho tot tal com ha d'anar però esgotaré la possibilitat de fer-lo funcionar ... Gràcies de nou fons!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





extractor de 2 potes Empty
MissatgeAssumpte: Re: extractor de 2 potes   extractor de 2 potes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
extractor de 2 potes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» extractor d'embrague

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: