Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ATENCIO VIDEO WEEKEND

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ATENCIO VIDEO WEEKEND Empty
MissatgeAssumpte: ATENCIO VIDEO WEEKEND   ATENCIO VIDEO WEEKEND Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 9:00 pm

He aconseguit possar el video que vaig gravar en el weekend, al you tube, pero no se com es posa directament en el foro, a veura si algu me ho esplica, o tindre que esperar al cap de setmana que vingui el meu fill, que es el que em va esplicar com carregar-lo, per posar-lo

El video es diu WEEKEND 5 RECAVESP . si el voleu veura esta al you tube
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

ATENCIO VIDEO WEEKEND Empty
MissatgeAssumpte: Re: ATENCIO VIDEO WEEKEND   ATENCIO VIDEO WEEKEND Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 10:21 pm

Hola Josep: Si no vaig mal encaminat crec que es fa aixi: Quand l'estas reproduin en YOUTUBE, a sota surt una tecla que hi diu COMPARTIR, li clicas i et surt una adereça ( http://....... ) que es la que tens que copiar entre VINCULO i VINCULO del misatje.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ATENCIO VIDEO WEEKEND Empty
MissatgeAssumpte: Re: ATENCIO VIDEO WEEKEND   ATENCIO VIDEO WEEKEND Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 7:53 pm

merci per la informacio,
ja ho he vist, pero ja ho fare quan estigui segur, perque quan apreto alguna tecla i no ho veig clar, em quedo bloquejat, i no se que haig de fer

es que soc bastant negat, amb els ordinadors, amb lo facil que ho veuen els meus colegas, pero en fi, s'arriba fins a on s'arriba.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ATENCIO VIDEO WEEKEND Empty
MissatgeAssumpte: Re: ATENCIO VIDEO WEEKEND   ATENCIO VIDEO WEEKEND Icon_minitimeDj Jun 17, 2010 9:45 am

Bona feina Josep!! Mica en mica...Smile
Si vols que dins el teu missatge surti la pantalla amb el video has de clicar on surt insertar o embed i copiar tot un misatge que surt (comença per:object width....)