Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 NECESSITO AJUDA PER PECES

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Mia

Mia


Nombre de missatges : 5
Age : 35
Localisation : Banyoles
Registration date : 15/07/2010

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Ago 12, 2010 8:36 pm

Hola a tots!

M'acabo de comprar una 160, ara mateix està al mecànic, he anat a fer pressupost per arreglar-la i tota la pesca.

Li he dit clarament que prefrereixo portar JO les peces de recanvi perquè ja em conec les pujades sobtades de preu que els hi foten a les peces.
Em podrieu recomanar algun lloc, pàgina web, etc, per fer una comanda mínimament important i que estigui BÉ DE PREU, si us plau?

Em refereixo a miralls, gomes, els cromats....

Gràcies Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Ago 12, 2010 9:58 pm

Jo et recomano Clàssic Scooters de Manresa, el telèfon és el 938731458, ténen pàgina web. Personalment em va molt bé perquè com que no hi entenc de mecànica només li dic el model de Vespa que tinc i els recanvis que em calen i així m'estalvio d'estar mirant catàlegs i de comprar alguna peça que no em vagi bé. l'Amo de la botiga és del scooter club Manresa i si li dius que éts d'un club et farà descompte.

Probablement sempre podries estalviar alguna cosa buscant que et surt millor de preu a cada lloc (scooter center, sip scootershop...) però és una torura i a més després has de pagar els ports de diversos llocs diferents i al final tampoc et surt tan bé, això sí, per comandes grosses com tubs d'escapament per exemple millor fer "pedidos" amb d'altres persones, en Toni compra algunes coses al Vietnam, gran qualitat i meitat de preu.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDc Set 01, 2010 6:57 pm

Ei Maria!! una mica tard però...
La 160 es un model exclusiu motovespa de manera que per recanvis específics d'aquesta moto millor comprar per aquí. Oblida't de SIP i dels vietnamites!!. Segurament a l'extranger podries trobar també alguna cosa per que la 160 tenia el mateix xasis que d'altres models de la Piaggio però pot-ser una mica rollo de trobar i al final et pots acabar comprant una peça que sembla idéntica però que no encaixi o tinguis que fer invents i virgueries per adaptar-la a la moto
A Manresa en Martí de Clàssics & Scooters es una molt bona opció www.motovespa.net
Recambio moto www.recambiomoto.com de Castellar també m'han dit que treballan molt bé.
Scooter Clasico de Valladolid www.scooterclassico.com
Harry Scooters de Barna www.harryscooters.com
ASM scooter Malaga www.asmscooters.com

Salut i a disfrutar-la!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mia

Mia


Nombre de missatges : 5
Age : 35
Localisation : Banyoles
Registration date : 15/07/2010

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Set 02, 2010 12:00 am

Ei moltes gràcies per la resposta!
La veritat és que ja tinc la moto al planxista i la setmana que ve ja me la començaran a muntar. He enviat la llista de peces necessaries a dos llocs, a un ja m'han passat el pressupost.
Pues res, moltes gràcies i espero poder correr aviat!!

Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Set 02, 2010 1:03 am

Toni, per què li dius Maria? perquè només penses en ties?, perquè tens gana i pensaves amb galetes?, o perquè tens ganes de fumar i pensaves en....
Tornar a dalt Ir abajo
Mia

Mia


Nombre de missatges : 5
Age : 35
Localisation : Banyoles
Registration date : 15/07/2010

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Set 02, 2010 1:34 am

Suposo que em diu Maria perquè em dic així.
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Set 02, 2010 5:28 pm

Bona suposició.
Jo però, pensava que podries dir-te Josep Maria, mala suposició.
Maria, salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Mia

Mia


Nombre de missatges : 5
Age : 35
Localisation : Banyoles
Registration date : 15/07/2010

NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitimeDj Set 02, 2010 5:30 pm

jajajaja també podria ser! Encantada!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





NECESSITO AJUDA PER PECES Empty
MissatgeAssumpte: Re: NECESSITO AJUDA PER PECES   NECESSITO AJUDA PER PECES Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
NECESSITO AJUDA PER PECES
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» ajuda please amb motor pk
» Ajuda logo Lambretta
» compro peces de 125 L
» PECES VESPA TX 200
» VENDA DE PECES

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: