Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer

Ir abajo 
+4
merc
Jordi T5
deskarat
giroscooter
8 participantes
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 2:07 pm

Dons aixó, a veure si ens motivem una mica i sortim a fer un vol fins allà.
Proposso sortir aviat i fer parada a Mieres per esmorzar i despres cap a la Fira

Are you ready for this?
Hey ho let's go!!


Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDs Gen 15, 2011 7:44 pm

Em sembla collonut, en principi m'hi apunto!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDg Gen 16, 2011 1:38 pm

M'apunto!
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDl Gen 17, 2011 6:56 pm

Àpala, doncs jo també.
Tornar a dalt Ir abajo
Rudy

Rudy


Nombre de missatges : 59
Age : 47
Localisation : Catalunya
Registration date : 12/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDt Gen 18, 2011 9:47 pm

També m'apuntut!!!
Una cosa també s'ha de venir amb el diposit ple, rodes inflades, bujia, eines, joc de cables, bombetes, roda de recanvi amb bon estat,...???????????????
Ens veiem, Salut!!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDc Gen 19, 2011 10:10 pm

jo tambe vindre, amb en DOMENEC, i potser portarem alguns vesperos de SALT, que no son del club, pero que els hi agradaria venir, algun ja el coneixeu, i vol venir un company amb una moto antiga, que no es un scooter, dons vinga, com mes serem mes fressa farem
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDj Gen 20, 2011 7:59 pm

Bravo Josep!! cheers Amunt els vesperos de Salt!!
Podem quedar a Plaça Catalunya a les 9 h. Per esmorzar algú sap com es diu el restaurant aquell' pot ser hauriem de trucar abans per reservar no?

Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDj Gen 20, 2011 10:06 pm

de moment, no quedem enlloc, perque aquests, va al seu aire, i si els hi dic de anar al mitg de girona, em posaran pegas, pero no pateixis, que ja els controlare per trovarnos a algun lloc que sigui sobre la marxa, i ja veurem la ruta, i el lloc de l'esmorzar,

Ei, pero vosaltres, els del club quedeu a la plaça catalunya, que es el lloc habitual, i si al final aquests no vingesin, en DOMENEC i jo alla serem, com sempre

Es que aquests de SALT, son persones grans ( mes que jo i tot) i ja saps com son els "veteranos", un es en DANI FONT, el de la VESPA 150 AMB SIDECAR, es que em va dir que l'hi agradaria anar-hi a MELIANTA, i l'hi varem proposar amb en DOMENEC de anar hi tots junts, i a veura com surt.

De tota manera, son gent que els hi agrada mes anar amb sortides de motos clasiques, o sigui que del CLUB, no crec que s'en fagin, pero bueno, tambe de tan en tan va be que vinguin amb nosaltres, si ells volen
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDs Gen 22, 2011 2:18 pm

A les 9 a la plaça Catalunya? perfecte.
Si anem a Melianta, m'han dit que hi ha un barputipubrestaurant anomenat Edén que hi fan unes bones "comidas". Si, ja ho sé, acudit facil, però què voleu?.
Per mi, ja podeu encarregar, buti, xuia, torrades amb allioli, vi i gasosa, i un cigalonet de baileys (sisplau, me'l porteu a la terrasseta que vull fer un piti, gràcies). Si pot ser, que no ens robin com a Vallfogona, que allà si que vam pagar preu de Eden.
Salut, Vespes i Independènica!
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDc Feb 02, 2011 11:42 pm

Be, donç anem-hi tots.

Jo faré un puja i baixa rapit, puja a les 9 i baixar per dinar, PIM PAM !!!PIM PAM!!! Vespes venen vespes van !!!!!!!!!!

Fins Dissabte !!

Salut i vespes !
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDj Feb 03, 2011 3:24 pm

Jo també m'hi apunto!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitimeDj Feb 03, 2011 3:48 pm

Vinga va!! que al final serem colla i tot!! Very Happy. A més diuen que farà bon dia sunny .En Tinxo i en Ferran també venen.
Avui a la reunió decidim on anem a esmorzar.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Empty
MissatgeAssumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer   XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Fira 2 i 4 Rodes Dissabte 7 de Febrer
» FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA
» FIRA DE LES DUES I QUATRE RODES A MELIANTA 6-2-2016
» FIRA DE MELIANTA
» La XVII Llotja de la Moto Antiga de Malgrat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: