Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL

Ir abajo 
+7
deskarat
palamos hool
jerome
giroscooter
josep RK
Jordi T5
gsc
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL   GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Icon_minitimeDj Abr 07, 2011 5:53 pm

Josep, tinc un petit dubte. Quan dius que portem armilles reflectants, vol dir que no hem de portar res més? és que encara que dissabte cardi calor, crec que estaria bé porta unes bermudetes o uns pantalonets, ja que no penso anar veient culs peluts damunt d'una vespa tot el puto dissabte. A no ser que vingui en Telemark que sé que no hi té cap pél, però no per haver-se'l depilat, sinó de gastat que el té.
Jo, no tinc armilla, si algú en porta, jo em demano una M, que em mola que em vagi estreteta, axí l'aire em toca més els mugrons.
Suposo que els de Perpignan estaran pendents de què farà la USAP, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL   GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Icon_minitimeDj Abr 07, 2011 11:21 pm

No et preocupis per la ruta josep, jo sempre un mapa d'europa per si de cas, i pèrdre'm és la meva especialitat, posa la meva experipencia a extraviar-me a quasi per tot arreu a disposició del club ja ja ja. I la cervesa es imprescindible, jo ja estic escalfant el fetge per evitar lesions ja ja ja aj
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL   GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 1:48 pm

I avui divendres continuem amb el programa:

Divendres 8 abril
-A les 19 h inauguració de l’exposició Scooter-In a Can Pop, Plaça de les Olles nº1
www.can-pop.com .
Comptarem amb la preséncia del Black & Beat Sound Club per una petita sesió de ritmes souleros i r&b mentres prenem un cerveseta. Porteu les motos fins la plaça!!
GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 9pz51g


-Dins el marc del Black Music Festival a la sala La Mirona, a partir de les 22.00h actuacions de:
Eli “Paperboy” Reed (Soul) + Lone Rhino Club (R&B). Entrada 16€.
www.blackmusicfestival.com
GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 2qlqzbb

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL   GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» PROGRAMA GIRONA SCOOTER RALLY....INSCRIPCIONS OBERTES.....
» GIRONA SCOOTER RALLY 2011
» INSCRIPCIONS TANCADES PEL GIRONA SCOOTER RALLY 2011
» PROGRAMA GIRONA SCOOTER WEEKEND 2010

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: