Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ruta girona scooter rally

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDt Mar 08, 2011 4:21 pm

MISATGE PER SI ALGU LLEIGEIX EL FORO PER CASUALITAT

DIUMENGE 13 ANIRE A VEURA QUINA RUTA FAREM EL DIA DE LA SORTIDA
En principi hi volia anar la setmana que be, entre setmana, pero per si de cas no hi pug anar-hi, he decidit anar-hi aquest DIUMENGE al mati, tranquilament i a veura si trovo una ruta colonuda, i de bon rodar
si algu vol venir, dons per la meva part, encantat de tenir companyia, ens podriem trovar a les 9 del mati a la PLAÇA CATALUNYA de Girona,( el lloc habitual ) si no podeu tranquils, no passa res, domes vull donar una volta per els voltans de BANYOLES, per veura per a on podem passar, i que sigui agradable i gens complicat, i avall que fa baixada
DONS RES MES, ESTEU ENTERATS, NO HO POSARE AL FACEBOOK; DOMES AQUI AL FORO,

a veura si el lleigiu, i poseu comentaris, encara que siguin parides, que esta molt aburrit, collons ja, aquest FOOOOOOOROO.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDc Mar 09, 2011 8:51 pm

Bravo Josep!! Ja saps que confiem plenament amb tú per la ruta. Jo no puc venir però estaria bé que algú més t'acompanyes, així diferents persones sabrien el camí. De totes maneres, un cop tinguis decidida la ruta, posa-la al foro amb tots els detalls posibles.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDc Mar 09, 2011 9:46 pm

apart de la ruta es si, vull mirar de fer una volta complerta al estany, i veura quina es la millor opcio, si entrar per PORQUERES, o per LA DRAGA, per on hi ha el pavello, ( en refereixo a la volta complerta per l 'estany ) per aixo vull anar-hi DIUMENGE tranquilament, que no hi ha tan de transit, de tota manera la setmana que be, tambe hi anire a voltar,suposso, mes que res perque ting ganes de aixo, pasejar amb la VESPA, pero ja amb una colla de amics, i anar a esmorçar tranquilament ( es que faig com una mena de setmana blanca, o de color de gos-com-fuig ) je je je

NO PATIU, EL DIA DE LA RUTA, SI VEIEM UN LLETRERO MENTRE CIRCULEM QUE POSSA"" PUIGCERDA A 1 KM "" TRANQUILITAT I CALMA, PERO A MI NO EM BUSQUEU, QUE JA HAURE FUGIT; JE JE JE
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDv Mar 11, 2011 3:46 pm

Ei Josep, a mi ja m'agradaria venir però a la Cellera fan la "matança del porc" i ajudaré per allà amb el que pugui. La ruta pot ser bastant ben parida, n'hi ha de guapes per allà com la carretera que passa pel bosc d'en ginebreda que és plena de curves i també (no recordo si és asfaltada fins dalt) la que va fins a Rocacorba. Que vagi bé !
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDv Mar 11, 2011 9:56 pm

tranqui JOTA, lo primer es lo primer, i si t'has ofert per ajudar a la MATANÇA, dons has de cumplir, espero que os vaigi be, ja vindra algu amb mi, per exempla en DOMENEC, ja s'ha ofert, i algun altra caura, no pateixis, domes espero que vinguis a la sortida del GIRONA SCOOTER RALLIE, aixo si

Bona ideia de ferlos passar per ROCACORBA, ja ja ja, primer hauriem de asfaltar la carretera de la banda de ADRI, i crec que es una mica just de temps, je je je, pero ara, imagitat pasar-hi amb un centenar de VESPAS, i LAMBRETTAS, per la carretera de terra, i trovar ciclistes de cara, seria per filmarlo, i pasarlo al YOU TUBE, amb la pols que cardariem, buf, quina por
O que hagues plogut una mica, i estes la carretera enfangada, llavors si que ja seria per ""FLIPAR "" ja ja ja ja

CUIDAT TREMPAT
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 11:23 am

A veura, ahir vaig anar a donar un tomb per una ruta que seguidament la descric
PLAÇA S FELIX, fins al PONT MAJOR, per PEDRET, travesar el pont del TER, seguidament, a l'alta banda del pont, trecar a la dreta per SARRIA, fins a la sortida, direccio a S. JULIA DE RAMIS, d'aqui cap a MEDINYA, trencar a la carretera que va a CORNELLA DE TERRI, agafar el trencant, dins de CORNELLA que va a PUJALS DELS CAVALLERS, llavors al trencan, tirar cap a la esquerra ( GI 513 ) fins a BORGONYA ( aqui ting un dubte per aclarir ) entrar a BANYOLES, i a la rotonda girar a la dreta cap a FONTCOBERTA, seguir fins a MELIANTA, i depues a la carretera de MELIANTA, cap a l'esquerra direccio a BANYOLES, un cop passat el pont, per sota, a la carretera que va a SERINYA,trencar a la dreta a una carretera qiue porta a USALL, a mitja carretera aquesta trencar a la dreta, per una petita carretera, asfaltada i de bon passar, i anar a parar a la carretera que va a l'estany, llavors tirar com si anesim al pavello de la DRAGA, i avans trencar a la carretera a la dreta per donar la volta a l'estany, i entrar per PORQUERES, fins al lloc de dinar
mes o menys es la ruta, pero tinc que perfeccionar algo, que no m'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 11:44 am

seguidament, els dubtes per aclarir
a MEDINYA, ens hem de colocar al mitg de la carretera per trencar cap a CORNELLA, amb tantes motos no se si sera una mica perillos, segons el transit que hi haigi, haurem de anar amb conte.
A la carretera GI 513 que va a BORGONYA, no he sapigut trovar un trencan que vaigi cap a FONTCOBERTA, per no tenir que passar per BANYOLES, pero crec que n'hi ha algun, algu m'ho pot confirmar?
A on pararem per reagrupar-nos, a CORNELLA, o potser a MELIANTA, alla on vam aparcar les motos el dia de la fira?
Suposo que tothom vindra amb el diposit de benzina ple, perque no m'hi vaig fitxar si hi ha alguna gasolinera per la ruta,( a les carreteras secundaries, segur que no ) si per cas al PONT, o a MATA, o ja a BANYOLES mateix
la ruta no es complicada, no crec que ningu es despisti, nomes, si hi hem de passar, a MATA per la rotonda que va a FONTCOBERTA, o al trencat de USALL,
comenteu-me algo sisplau, merci
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDt Mar 15, 2011 11:40 am

tens festa aquest dijous Josep?. Podriem quedar i mirar-ho. A mí el trencant de Medinyà tampoc m'agrada gaire. Podem mirar de sortir per Sarria de Dalt (per sota l'autopista) . Podem fer betzina a Sarrià de Ter com fa dos anys, continuar per Sarrià de Dalt, travessar l'autovia de Bayoles i buscar una carratereta que ens porti fins a Cornellà
Tornar a dalt Ir abajo
gsc
Admin
gsc


Nombre de missatges : 147
Registration date : 27/03/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDs Mar 19, 2011 9:49 am

Dons ja tenim la ruta apunt!!


Mostra Cómo llegar a Passeig de Darder, Banyoles en un mapa més gran
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDs Mar 19, 2011 11:44 pm

Ja l'heu anat a provar la ruta? sembla que ha d'estar prou bé, aquesta zona de curves fa bona pinta Twisted Evil
A veure si sóc a temps de venir amb la gt que avui ja l'he pogut "catar" pel carrer (sense escape, quin xibarri!) que el que duia em fa l'efecte que no és de 160, però m'ho tinc d'acabar de mirar. Espero no em façin esperar molt per demanar els papers...
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDg Mar 20, 2011 1:23 am

Sí senyor, moooooolt bona pinta té aquesta ruta!!!!!! Quines ganes que arribi l'scooter rally!!!!!
Fins aviat companys
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitimeDl Mar 21, 2011 12:25 pm

La ruta després de Cornellà de Terri està prou bé. Carreteres solitàries i algun tram de curves fins arribar a Banyoles. Si sortim puntuals a les 12 es pot fer tranquilament en dues hores.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ruta girona scooter rally Empty
MissatgeAssumpte: Re: ruta girona scooter rally   ruta girona scooter rally Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ruta girona scooter rally
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» GIRONA SCOOTER RALLY 2011
» 14 ABRIL GIRONA SCOOTER RALLY 2012
» Girona Scooter Rally...Music Events!!
» Video Complet del Girona Scooter Rally
» GIRONA SCOOTER RALLY-6 ABRIL 2013

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: