Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
gsc
Admin
gsc


Nombre de missatges : 147
Registration date : 27/03/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDv Des 28, 2007 11:01 pm

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB

Dia 12 de Gener a les 16:00 hores a La Farinera


Ordre del dia:

-Resum i valoració any 2007
-Presentació i preparació del calendari d' activitats 2008
-Elecció nova junta

Es prega l'assistència de tots els socis i simpatitzans del GSC!!!!


Editat per darrera vegada per el Dl Gen 14, 2008 3:00 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
km0lloret

km0lloret


Nombre de missatges : 19
Registration date : 22/12/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: Re: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDs Des 29, 2007 3:09 pm

Que em podrieu dir com anar a la Farinera???m´agradaria anar i presentar-me
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: Re: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDg Des 30, 2007 1:20 pm

Hola bones!!
La farinera està al costat de la seu del Punt Diari, per la zona de la Devesa de Girona.
Benvingut siguis i a veure si ens expliques aixó del Cap Nord!!
Tornar a dalt Ir abajo
Eloi

Eloi


Nombre de missatges : 15
Registration date : 08/11/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: ASSAMBLEA GSC 2008   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDg Gen 13, 2008 12:32 am

Hola!!
Ja m'ha dit l'Eloi que la reunió ha anat molt bé. Tots els assumpte que m'ha comentat em semblen molt bé.
Per cert, només una pregunta, quina consideració tenim: som una associació, etc...? Es que depen de qué siguem, potser podria preparar una proposta d'estatus per la propera reunió de la junta (si us sembla bé).
Ja em direu alguna cosa!

Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: Re: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDg Gen 13, 2008 1:46 am

Ostres!!! se'ns ha passat la reunió, ara veig que era avui, em pensava que era el proper dissabte!!! si podeu fer un breu resum us ho agrairíem, per saber què heu decidit.

Moltes gràcies i perdoneu.

salut
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: Re: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDl Gen 14, 2008 3:09 pm

Eloi_Eva escrigué:
Hola!!
Ja m'ha dit l'Eloi que la reunió ha anat molt bé. Tots els assumpte que m'ha comentat em semblen molt bé.
Per cert, només una pregunta, quina consideració tenim: som una associació, etc...? Es que depen de qué siguem, potser podria preparar una proposta d'estatus per la propera reunió de la junta (si us sembla bé).
Ja em direu alguna cosa!

Una abraçada!

Hola Eva!
De fet el GSC ja està constituit com una associació i tenim estatuts. El que caldria mirar tal i com es va plantejar durant la reunió mirar de treure una mica de suc al tema per veure si podem treure alguna subenció per part de l'ajuntament o de la Generalitat. A veure si a la propera junta en parlem

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: Re: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitimeDl Gen 14, 2008 3:11 pm

deskarat escrigué:
Ostres!!! se'ns ha passat la reunió, ara veig que era avui, em pensava que era el proper dissabte!!! si podeu fer un breu resum us ho agrairíem, per saber què heu decidit.

Moltes gràcies i perdoneu.

salut

Hola Joan
Et vam trobar a faltar!! (bé, a tu i a tots els altres jajaja!)
Ja està enviada tota l'informació de la reunió.

Vinga una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Empty
MissatgeAssumpte: Re: ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB   ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ASSEMBLEA ANUAL GIRONA SCOOTER CLUB
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nova Web Girona Scooter Club
» MYSPACE GIRONA SCOOTER CLUB

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: