Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 soroll palanca arranc t3 primavera

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Arnauinky




Nombre de missatges : 1
Registration date : 14/07/2011

soroll palanca arranc t3 primavera Empty
MissatgeAssumpte: soroll palanca arranc t3 primavera   soroll palanca arranc t3 primavera Icon_minitimeDj Jul 14, 2011 7:45 pm

Salutacions, sóc nou per aquí però molt provablement ens anirem trobant sovint.
M'he comprat una vespa 125 primavera t3, la vaig anar a buscar ahir al vespre i avui he estat fent unes voltetes pel poble. Em fa un soroll com si apretés la palanca d'arranc amb el motor encès (tot i que no tant exagerat) és com si es quedés rosant amb algun engranatge. Òbviament quant vaig fer els tractes amb el venedor no ho feia i durant el dia d'avui ha anat augmentant, de sorollet a soroll.
Les preguntes doncs són: alguna idea de què és? té fàcil solució o la porto a un mecànic directament?
He estat mirant aquests manuals de taller que corren per la xarxa no m'acabo d'aclarir doncs per una banda jo diria que es tracta de la molla que torna la palanca al seu lloc, però per contra la palanca no es queda pas penjant... bueno, la qüestió és que no sé que pot ser i agraïria qualsevol indicació.
Moltes gràcies per endavant

I per cert algú coneix algun mecànic de confiança pels volts de Malgrat de Mar??
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

soroll palanca arranc t3 primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: soroll palanca arranc t3 primavera   soroll palanca arranc t3 primavera Icon_minitimeDg Jul 17, 2011 9:43 pm

salutacions ARNAU..... no et pug ajudar amb la solucio de l'averia, i els que hi entenen estan desapareguts del FORO, a veura si s'animen a donarte algun consell, si per casualitat ho llegeixen, de tota manera, lo millor es que ho posrtis a algun taller a revisar, perque si va en aument, despues es complica, tampoc se cap taller a MALGRAT, pero algun hi deu haver-hi, hauras de informar-te per algu que coneixis, que tingui alguna moto clasica, o quelcom, o si hi ha alguna trovada de motos clasique, tu pregunta, i endevant

A veura si hi ha sort, SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

soroll palanca arranc t3 primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: soroll palanca arranc t3 primavera   soroll palanca arranc t3 primavera Icon_minitimeDc Jul 27, 2011 12:57 am

Arnauinky escrigué:
Salutacions, sóc nou per aquí però molt provablement ens anirem trobant sovint.
M'he comprat una vespa 125 primavera t3, la vaig anar a buscar ahir al vespre i avui he estat fent unes voltetes pel poble. Em fa un soroll com si apretés la palanca d'arranc amb el motor encès (tot i que no tant exagerat) és com si es quedés rosant amb algun engranatge. Òbviament quant vaig fer els tractes amb el venedor no ho feia i durant el dia d'avui ha anat augmentant, de sorollet a soroll.
Les preguntes doncs són: alguna idea de què és? té fàcil solució o la porto a un mecànic directament?
He estat mirant aquests manuals de taller que corren per la xarxa no m'acabo d'aclarir doncs per una banda jo diria que es tracta de la molla que torna la palanca al seu lloc, però per contra la palanca no es queda pas penjant... bueno, la qüestió és que no sé que pot ser i agraïria qualsevol indicació.
Moltes gràcies per endavant

I per cert algú coneix algun mecànic de confiança pels volts de Malgrat de Mar??


Hola Arnauinky.
No se si ja has portat la moto al mecanic. Pero per si decàs no ho has fet ancara et diria que miresis algunes coses. Primer que hi hagi oli al canvi de marxas. Segon, podries fer la prova, si un cop en marxa li treus la palanca de arranque ho continua fent. Perque podria haver-se escorregut del estriat i quand la palanca estés a dalt de tot toqués algun lloc i interiorment no quedés be posicionada.
Per un altre part, mecanics per la teva zona conec un a Blanes, A la carretera vella de Lloret. MOTOS MATEU. Entre altres es concesionari Vespa. Tinc ente´s que treballa bastan bé.
Espero que et serveixi d'ajuda.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





soroll palanca arranc t3 primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: soroll palanca arranc t3 primavera   soroll palanca arranc t3 primavera Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
soroll palanca arranc t3 primavera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» REPAS A LA PRIMAVERA
» Vespa primavera 125 nk
» Venc primavera nk 125
» Motor Vespa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: