Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR

Ir abajo 
+5
josep RK
P 200 Fons
Xevi_972
Xavier
mik
9 participantes
AutorMissatge
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 10:38 am

Bones, ja he posat aquesta informació en un altre post peró crec que aquí es veurà millor.


TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Cartelltossavespinos201




PROGRAMA / HORARIO (CASTELLANO):

Viernes día 2 de Septiembre de 2011.

De 20.00 a 23.00 h. Bienvenida a los participantes venidos de fuera en el Bar Terminal de Tossa de Mar (Situado en la Terminal de autobuses de Tossa de Mar) donde se les recibirá con un aperitivo de bienvenida y se les acompañara a los respectivos alojamientos. A partir de las 23.00 Horas ruta nocturna guiada por el casco antiguo de Tossa con sus vistas y visitas en diferentes locales de ocio nocturno.

Sábado día 3 de Septiembre de 2011

08.30 a10.30 h. Inscripciones, desayuno y briefing en la playa (Zona Es Racó debajo de las murallas de la Vila Vella).

11.00 h. Salida de la ruta en dirección al pueblo vecino de Llagostera para seguidamente subir a la ermita de Sant Grau de Ardeña donde se ofrecerá un refrigerio para seguidamente continuar la ruta hacia Tossa de Mar por una de las carreteras mas bonitas y pintorescas del mundo (La de Sant Feliu de Guixols a Tossa de Mar). Costa Brava en estado puro.


13.30 h. Hora aproximada de llegada a Tossa de Mar en la avenida Catalunya y reagrupamiento de los participantes.

14.30 h. Inicio de la comida con música a cargo del famoso DJ Dicha y fiesta a tope. Al finalizar la comida el conocido Kiqu de vespino.es/vespinos.net nos deleitará con una exposición y coloquio sobre Vespinos.
A partir de las 18.00 Horas…….. Tarde libre para los participantes y sus familias para conocer el bonito pueblo de Tossa de Mar por su cuenta.

Domingo día 3 de Septiembre de 2011


10.30 h a 11.30h. Reagrupamiento de todos los participantes en la avenida Catalunya.

11.30 h. Ruta turística por las principales calles de Tossa de Mar y seguidamente inicio de las diferentes pruebas de habilidad (Carrera de aceleración , slalom y gymcama) ubicadas en la avenida Cataluña.

13.30 h. Reparto de premios, regalos y sorteos, acompañado con música del DJ dicha y despedida a todos los participantes hasta el año que viene.

Tanto los participantes en el encuentro como sus familias dispondrán de importantes descuentos en diferentes actividades (museos, excursiones con barca, quad, Paintball…….) para conocer mejor la bonita y pintoresca población de Tossa de Mar.


Inscripciones :

Precio inscripción : 35 Euros.
La inscripción da derecho al material publicitario del encuentro (Camiseta, adhesivos....) aperitivo, desayuno y comida del sábado así como también a participar en las actividades programadas (Ruta, Gymcama, slalom, sorteo final...).


Precio inscripción sin aperitivo/desayuno/comida : 20 Euros.
La inscripción da derecho al material publicitario asi como también a participar en las actividades programadas (Ruta, Gymcama, slalom, sorteo final...).

Inscripciones el mismo día del encuentro
Precio : 45€
En esta inscripción esta incluido el material publicitario del encuentro (camiseta, adhesivo....); aperitivo de bienvenida del Viernes; desayuno y comida del sábado así como también a participar en las actividades programadas(Ruta, gymcama, slalom....).

Preu sense aperitiu / esmorzar / dinar: 25€
Esta inscripcion da derecho al material publicitario del encuentro (camiseta,adhesivo....) asi como tambien a la participacion en las diferentes actividades programadas(ruta, gymcama,slalom.....).

Proceso inscripción :

Ingresar o transferir 35 Euros o bien 20 Euros al siguiente numero de cuenta del Moto Club Tossa
2100 8116 95 2300046481 (La Caixa)
Es necesario que en el ingreso se indique el nombre completo de la persona que lo hace efectivo, así como también especificar “I Encuentro Vespas/Vespinos Tossa”.
En caso de de llevar acompañante, se tendrá de hacer efectiva la inscripción de este también. Niños hasta 15 años, gratis.

Una vez hecho efectivo el ingreso de la inscripcion se tiene que enviar un email a la dirección de correo electrónico mctossa"arroba"gmail.com confirmando que se ha hecho efectivo el ingreso i especificando el nombre completo de quien ha hecho el ingreso, la dirección y un teléfono de contacto. Por parte del Moto Club Tossa se confirmara la misma al participante.

Todos los participantes del evento tendrán que cumplir todas las normas establecidas en el código de circulación y sus vehículos deberán estar al día en cuanto a documentación (ITV, Seguro obligatorio...).
El presente evento tiene carácter meramente turístico y NO de competición por lo que la organización no se hace responsable de los daños causados a los medios propios como a terceros.

Fecha limite de Inscripción : 31.08.2011.


Alojamientos :

Los establecimientos hoteleros de Tossa de Mar del siguiente listado, col-laboran con el I encuentro de Vespas y Vespinos con un 15% de descuento sobre el precio de tarifa estipulado en cada establecimiento a los participantes y familiares que asistan al encuentro. Para que el descuento del 15 % sea efectivo, los participantes tendrán que acreditar su participación en el mismo con la hoja de inscripción o bien el recibo del pago de la inscripción.

Son los siguientes:
Hoteles y Hostales

Hotel Delfin
Hotel Diana
Hotel Windsor
Hotel Marina de Tossa

Club Hotel Giverola

Hotel Vila de Tossa
Hotel Novo Park
Hotel Park Hotel
Apartaments Gales

Aparhotel Esmeraldas
Aparhotel Sant Eloy

Hotel Tonet
Hotel Miami
Hotel Sant March
Hotel Restaurant Victoria
Hotel Tarull
Hostal l’Alba
Campings

Camping Can Marti
Camping Tossa








ORGANIZACIÓN

Organizado por el Moto Club Tossa.


Editat per darrera vegada per mik el Dj Ago 18, 2011 5:42 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 3:35 pm

Hola Mik. Et fa res si publico aquesta informació en un altre foro de BCN en el cual de vegades hi participo?
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 5:19 pm

Xavier escrigué:
Hola Mik. Et fa res si publico aquesta informació en un altre foro de BCN en el cual de vegades hi participo?
Salut.
Aixó no es pregunta!!!
Gràcies!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 8:44 pm

S'hauria d'especificar a quina entitat s'ha d'ingressar, o si aquests números son els del compte o tb inclou els dígits aquests d'identificació.
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 11:40 pm

Xevi_972 escrigué:
S'hauria d'especificar a quina entitat s'ha d'ingressar, o si aquests números son els del compte o tb inclou els dígits aquests d'identificació.

Demà mateix truco als del motoclub per sortir de dubtes!
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 5:41 pm

Finaalment ja tinc resposta, els companys del motoclub han hagut de canviar el núm. de compte pel tema de la desaparició de caixa de Girona.
El núm de compte nou és 2100 8116 95 2300046481 (La Caixa)
Salutacions a tots!!
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 9:19 pm

Hola nois .

Aquesta nola vull perdre.

Pero encara no m' ha quedat clar que s'ha de pagar si anem dissabte mati.

Deuen ser les cervesses que ja m' he fotut.

Salut i posseu hora per sortir dissabte cap a tossa.

Gasssssssssssssss i Vespas
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDv Ago 19, 2011 12:02 am

JO NO PUC VENIR, PERQUE HAIG DE ANAR A UN CASAMENT, NO M'EN PUC ESCAPAR,( I A MES , SON ELS MEUS ULTIMS DIAS DE VACANCES, QUINA DEPRESIO) ENS VEUREM A PALAMOS, JA M'HAURE REFET
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDl Ago 29, 2011 5:25 pm

Merda, tampoc hi puc anar. El proper cap de setmana sóc fora. Ja em vaig perdre la del Far, la vespatapa de Salt, ara aquesta. Colla de cabrons, ho feu a propòsit. Si voleu, us quedeu la meva vespa, em compro una kymco i me'n vaig a fer concentracions i trobades de kymcos, on probablement hi haurà més ties i no tant de "marica sueltu".
Espero no perdre'm la de Palamós.
Cabrons, salut i kymcos, ai,perdó , VESPES!!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDl Ago 29, 2011 7:00 pm

CONCENTRACION DE VESPAS Y VESPINOS EN TOSSA DEMAR ( MODIFICACIÓN INCRPCIONES: 20 EUROS INCLUYE): tODAS LAS ACTIVIDADES , CAMISETAS SORTEOS RUTA GYMCAMA.. Y APERITIVO DEL VIERNES , DESAYUNO DEL SABADO.

m'ha enviat aixo, o sigui que sera un xic mes economic, es que com que no ve en MERC, han dit fem-ho un xic mes barato per tocar-li els nassos, ja ja ja, escolta MERC quan faras servir la VESPA al novembre per les fires? o per NADAL ? es ara que s'ha de fer corra collons, i la VESPA no te la pots vendra mentre estiguis al CLUB, ho tens prohibit, i compta amb les KIMKOS, que jo en tinc una, i tambe la faig corra
AHHH ! i com no vinguis a PALAMOS haurem de pendra mesures, et farem portar un poster d'en MOURUNHO, a totes les trovades, i que la gent et foti el dit alla on vulgui.... je je je
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDt Ago 30, 2011 10:12 am

Home, tot aixo de la trobada esta molt be, pero hauriem de mirar de quedar per anarhi tots junts el dia que sigui els que siguem no?
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDt Ago 30, 2011 10:06 pm

Bones a tots!! respecte el que dius, Joan Josep, el motoclub m´ha fet arribar aixó:

NOTA INFORMATIVA
" Debido a problemas de trafico así como también para unificar actividades hemos creído conveniente
que las actividades que se tenían que celebrar el domingo día 4 de Septiembre
pasen a celebrarse el sábado día 3 de septiembre.
08.00 a 11.00 Horas. Inscripciones, desayuno y
encuentro de todos los participantes en el parking de la playa (Debajo las
murallas de Tossa).
11.00 a 13.00 horas. Ruta turística de unos 40 kilómetros (Tossa- Llagostera- Sant Grau-Tossa
de Mar).
13.00 horas. Actividades varias en la avenida Catalunya (Slalom, carrera lenta i carrera de aceleración).
15.00 – 15.30 horas. Comida animada por el DJ Dicha con sorteos, conferencia y entrega de premios.
Precio completo con desayuno, aperitivo, comida, ruta y resto de actividades : 35 Euros.
Lo mismo pero sin la comida del mediodía : 20 Euros.
Acompañantes con comida ,desayuno...... : 15 Euros."

Salutacions a tots!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDc Ago 31, 2011 8:34 pm

Jo no puc venir Crying or Very sad
Hem sembla que en Fons i l'Alexis han quedat a les 9 a Llagostera al bar el Carril de Llagostera. Si algú surt de Girona que ho posi please!!
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDc Ago 31, 2011 8:55 pm

Jo surto de girona
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDj Set 01, 2011 12:37 pm

Jo també surto de Girona
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDv Set 02, 2011 12:05 am

La previsió del temps no es gaire bona. Si no plou segurament aniré, peró tinc que anar primer a Platje d'aro a deixar a la dona i després de la ruta tornar. Sortiré de Vidreres, clar i si vaig ja ens veurem a Tossa.
Salut companys.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDv Set 02, 2011 10:17 am

Pels que sortim de Girona, he quedat amb en domènech i en dani a les 8:30 a la benzinera BP de la creueta. Per qui l'interessis, ens veiem allà.
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDv Set 02, 2011 9:36 pm

Cabrons, se us nota el "plumeru". Tampoc podré venir a Palamós, ja que el 9 a la nit estic a Bcn veient l'últim concert de Sopa, bé, el penúltim, bé, no, l'avantpenúltim, ai perdó, el requetantepentúltim, o, perdó, serà el besrequetantepenúltim o el... collons, estaré al primer dels últims concerts......estic flipant. Tinc concert i festuqui, o sigui, Ggggg. I demà vaig a Andorra i clar, a Tossa tampoc.
Sisplau, presi, em pots dir les dates del weekend scooter run de Girona del 2012, i del 2013.
Eh, que si algú em deu calers i no em vol tornar a veure, jo no me'n recordo de qui és, o sigui que no li reclamaré.
Si vaig amenaçar algú de tenir sexe oral quan ens tornéssim a veure, que tampoc pateixi, sexe oral vol dir parlar de sexe.... i prou.
Salt, El Far, Tossa, Palamós......faré fotos d'aquests pobles i els hi ensenyaré a la meva petita 75, li diré que no ens volen.
Cabroooooons.
Salut, vespes i independència!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDs Set 03, 2011 9:48 pm

Gran la sortida d'avui, per ser la primera edició, felicitar l'organització i esperem que es consolidi i es converteixi en una de les grans concentracions per marcar al calendari.

PD: Si algú s'anima a anar a esmorzar a sta eugenia de berga que em digui algu, si no plou segurament miraré d'acostar-m'hi.
Tornar a dalt Ir abajo
dimoni666

dimoni666


Nombre de missatges : 4
Registration date : 03/09/2011

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDs Set 03, 2011 10:48 pm

Xevi_972 escrigué:
Gran la sortida d'avui, per ser la primera edició, felicitar l'organització i esperem que es consolidi i es converteixi en una de les grans concentracions per marcar al calendari.

PD: Si algú s'anima a anar a esmorzar a sta eugenia de berga que em digui algu, si no plou segurament miraré d'acostar-m'hi.
Aqui a Sant feliu de guixols ja plovineja. Dema anuncien mal temps. Pero el tema es ke tinc ke kedarme a kasa amb les dones, ke tambe tenen dret ke estigui amb elles.

Avui ens ho hem passat de puta mare!!
Ens veiem a la de palamos!!
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitimeDs Set 03, 2011 11:48 pm

Jo he apretat el tornillo del protector de corretja, si es torna a afluixar li foto cinta aïllant i ja voràs com aguanta... Jo he vist el temps i em posa que tormenta tant a girona, com a vic com per tot el camí. Si m'enganxa em quedo a un tunel fins que escampi i pit i collons. Ja hem dit que encara q no hi hagi concentracions, mirarem de fer sortides/esmorzars per treuren's el mono, aviam si la gent s'anima, que les vespes van millor amb el fred
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Empty
MissatgeAssumpte: Re: TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR   TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
TROBADA DE VESPES A TOSSA DE MAR
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 2a Trobada de Vespes de Porqueres. Diumenge 23 de Maig
» Vespes
» TROVADA VESPES I SCOOTERS BAR ZOILO DE GIRONA
» TROVADA DE VESPES A PORQUERES 18-5-14

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: