Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA AMB VESPA AGOST

Ir abajo 
+5
Xavier
Xevi_972
pere
jtarifagomez
josep RK
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 9:22 pm

SORTIDA AMB VESPA AGOST 2hdu17b

Atencio penya, amb en DOMENEC, fa temps que tenim la ideia de anar al FAR (west) amb les VESPAS, i no trovabem mai cap data, pero ens hem decidit per el DIUMENGE 21 D'agost, es per aixo, que faig saber a tots i a totes els que llegiu el FOOOOORO, que si us hi voleu afegir estarem encantats de que ens acompanyeu, sense cap compromis i en total llibertat, ja posare la hora de sortida i el lloc,quan sapiga quans serem, pero ja us aviso que sera aviat, que en DOMENEC vindra amb la seva VESPA, i ja m'enteneu, je je je, crec que hi ha un parell d'hores, mes o menys, jo hi vaig anar amb 1 hora i mitga,fa un any, o mes, pero hi anava sol, al meu aire
Osti, pero ara no se si en fariem mes avia, si pasesim per el cami de la foto, que us sembla?, hi posem rodes de tacos a les VESPAS, i endevant
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: m'apunto   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDt Ago 09, 2011 9:57 am

jo m'hi apunto, perque no, suposo que actualitzaras el post amb l'hora, el lloc i aquestes cosees no?

gracies, ja en tinc ganes.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 9:37 pm

tranquil, ja posare el lloc de sortida, la hora segurament sera les 8 del mati, mes o menys, vull veura quants serem, i despues veurem que fem, en principi es tractaria de anar a esmorçar a dalt el FAR, o depen de l'hora esmorçar avans, i pujar a dalt un cop la panxa esta plena

PERO LO SEGUR QUE FAREM ES ESMORÇAR; SIGUI ON SIGUI; PERO ESMORÇAREM, I TAN QUE SI

m'agradaria que vinguesiu uns quans, pero ja se que es temps de vacances, i potser no hi sou, o teniu altres compromisos, ho entenc perfectament, jo tambe a vegades no puc anar a alguna trovada per altres compromisos,

Ei companys, no patiu, que a la tardor ja en buscarem alguna altra, pero us aviso de que ja fara mes fresqueta, i us haureu de abrigar, je je
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDv Ago 12, 2011 3:52 pm

Jo estic a la Cellera de vacances i si puc m'hi apuntaré.
Per on passareu?
Proposo l'anada per la carretera d'Anglès, trencar a Bonmatí i passar per les Serres i Sant Martí de Llémana.
I la tornada per la carretera de les Planes a Sant Gregori.
Jo m'afegiria a la comitiva a Bonmatí.
Ja en parlarem.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDv Ago 12, 2011 8:57 pm

MOLT BE PERE, comptem amb tu, em sembla que serem uns quants, m'agrada aixo de passar per LES SERRES, pero no sera molt llarg?, ja ho proposrare a en DOMENEC, a veura que hi diu, pero per tornar toprnarem directament per AMER i avall, perque ja veuras com anirem amb el temps just, de tota manera, no es gaire llarg el tram de LLORA, SANT MARTI, I LES PLANES, oi ?, jo voldria sortir a les 8 de SALT, pero vindra algun amic de SANT FELIU, i pot esser l'haurem de esperar, ja fare les gestions, i la setmana que be, ja estara tot coordinat (POTSER JE JE JE ) i ja ho posare aqui al foro, a veura si tambe ve en FONSO, que em va dir que miraria de venir, i en XAVI 972, a veura que vol fer, en RUDI, tambe va dir que s'hi apuntaria, vejam quants som i serem.....
CONTINUARE INFORMANT
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDs Ago 13, 2011 1:02 am

Jo ja estic carregant la bateria xq no em doni sorpreses més endavant ja ja, passar per les serres crec que es massa llarg, xq s'ha d'anar a bonmatí, pujar les serres i baixar a anar buscar la carretera de sant aniol per enganxar le de les planes... però bueno, el que importa realment es que els dipòsits aguantin i que puguem esmorzar, si no hi ha esmorzar ni es sortida ni es re ja ja ja
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDg Ago 14, 2011 1:31 am

Ho deia perquè anar tota l'estona primer per la carretera de la vergonya i després la d'Olot es farà llarg i avorrit.

Unes quantes corbes entre Bonmatí i les Planes faríen la passejada més divertida.

Quant a la diferència de quilòmetres entre una ruta i altra ja ho havia mirat. Segons el Google Maps l'anada, passant per les Serres, són només set quilòmetres de més. I per a la tornada no hi ha n'hi un quilòmetre de diferència entre passar per la carretera de les Planes a Sant Gregori o fer-ho per Amer i Anglès.

En temps no sé que pot representar, tenint en compte que hi ha més corbes, però a la velocitat que anem amb els nostres scooters tampoc hi pot haver gaire diferència.

De totes maneres, aneu per on aneu i si no hi novetats de darrera hora, compteu amb mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDg Ago 14, 2011 2:49 am

Hola companys:
Ara com ara i després d'un preacord amb la "matronal" de casa meva, estic en disposició d'anunciar la meva assistència a aquesta sortida. Com la meva residència actual és a Vidreres, la meva ruta la traçaria per Santa Coloma i Anglés. Per tant m'uniria al grup com en Pere, en Anglés o a Bonmatí, segons vulgueu fer el recorregut.
Ja ens organitzarem quan estigui clar. Seguirem en contacte. Razz Razz
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDg Ago 14, 2011 5:06 pm

SORTIDA AMB VESPA AGOST 2wmq39t

En principi aquesta seria la ruta, si no l'he contat malament, son 65 km, ho comentare amb en DOMENEC, ija us dire si la fem, en principi crec que si, amb un parell d'horas hi arrivarem, o sino esmorçarem avans de arribar a dalt, i ja farem la cerveceta a dalt

La veritat pasar per AMER tambe s'en fa una mica pesat, la veritar, i un cop siguem a LES PLANES, ja s'ens fara mes lleuger
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDl Ago 15, 2011 3:25 pm

Jo també m'hi apunto, la sortida és reviradeta Razz
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDl Ago 15, 2011 11:08 pm

jotacargol escrigué:
Jo també m'hi apunto, la sortida és reviradeta Razz

Ostres, Jota! Quant temps sense donar senyals de vida!

Vindràs amb la "barrufeta", suposo.

Surts de Girona o de la Cellera?
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDt Ago 16, 2011 12:25 am

magrada, magrada, ja en tinc ganes.
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDt Ago 16, 2011 6:43 pm

Ei Pere, perdona però ni temps d'agafar la vespa, des d'on sortir doncs no ho sé, però des de Girona hi ha més recorregut... ja en parlarem. Des de la Cellera potser se n'hi afegeixen uns quants perque han sortit Vespes de tots llocs!! La meva encara la tinc inacabada per això segurament anirà aixi tal qual , per això no la he "presentat" . Fins aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDc Ago 17, 2011 12:31 am

EI !!!! veig que serem colla, aixo es bo, a veura anomenem els que m'han dit que vindran

JOSEP R K===== JOSEP DOMENEC==== DANI FONT==== XAVI 972==== JTARIFAGOMEZ==== XAVI C.==== PERE ====JOTACARGOL ====TONI DIMONI==== JORDI VARGAS ==== JULIA ==== RUDI ==== FONSO ====

mes o menys aquests son els que vindran, algun ho ha de confirmar, pero tampoc cal, nomes siguen al lloc i hora de trovada, ja en tenim prou, els esperarem, dema ja posare l'hora i el lloc, no patiu, tinc que parlar amb en DOMENEC, ( pero m'espero a dema que avui ha tornat al curro, que se l'hi han acabat les vacances, i no estara de humor, i si jo l'hi dic per fer-lo emprenyar que DILLUNS les començo jo, je je, ja hi serem,anant be m'engegara a pastar, per aixo espero a dema per parlar amb ell)

VA VINGA DEMA POSO EL LLOC I L' HORA
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDc Ago 17, 2011 2:45 pm

Dacord doncs. I gracies per linformacio de palamos
Tornar a dalt Ir abajo
vungu79

vungu79


Nombre de missatges : 3
Registration date : 14/08/2011

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDc Ago 17, 2011 9:40 pm

Hola Josep!! Jo segur que vinc, amb una primavera 75, i en dimoni segur que també.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 1:01 am

A VEURA SENYORS; ATENCIO

ens trovem a les 8 del mati a la gasolinera de SALT, la de MEROIL, a la rotonda que va a l'autopista, i a l'espai girones, i d'alla anem cap a BONMATI, on ens trovarem amb en PERE, i en XAVI, i en JOTACARGOL, si surt de la CELLERA, i enfilarem cap a LES SERRES, i a LES PLANES, esmorçarem avans de arrivar a dalt de FAR, ja decidirem a on, s'acepten propostes, a SAN FELIU; O A SANT ESTEVA, o si anem d'hora mes dalt, ja veurem, i alla dalt farem la cerveceta, perque si esperem esmorçar a dalt, potser arrivem tard, i ja no podrem, als de SAN FELIU, TONI i companyia, ja us esperarem, perque ja veig que haureu de sortir d'hora de alla, pero si quedem mes tard, despues tot es va retardant, ja m'enteneu.
VINGA VA, tot en ordre, si per cas,sabeu un lloc collonut per esmorça, podeu recomenar-lo, pèrque jo vaig una mica peix, en aquest asumpte, gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 8:12 am

josep RK escrigué:
A VEURA SENYORS; ATENCIO

ens trovem a les 8 del mati a la gasolinera de SALT, la de MEROIL, a la rotonda que va a l'autopista, i a l'espai girones, i d'alla anem cap a BONMATI, on ens trovarem amb en PERE, i en XAVI, i en JOTACARGOL, si surt de la CELLERA, i enfilarem cap a LES SERRES, i a LES PLANES, esmorçarem avans de arrivar a dalt de FAR, ja decidirem a on, s'acepten propostes, a SAN FELIU; O A SANT ESTEVA, o si anem d'hora mes dalt, ja veurem, i alla dalt farem la cerveceta, perque si esperem esmorçar a dalt, potser arrivem tard, i ja no podrem, als de SAN FELIU, TONI i companyia, ja us esperarem, perque ja veig que haureu de sortir d'hora de alla, pero si quedem mes tard, despues tot es va retardant, ja m'enteneu.
VINGA VA, tot en ordre, si per cas,sabeu un lloc collonut per esmorça, podeu recomenar-lo, pèrque jo vaig una mica peix, en aquest asumpte, gracies

Bè Josep, a quina hora calculas que arribareu a Bonmatí.
Pere i Jota, vosaltres que coneixeu mes la zona a on ens trobem a Bonmatí per ajuntar-nos amb la resta del grup. Ja em direu.
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 12:30 pm

Docord doncs ens robem a salt a les 8 de diumenge, fins llavors
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 7:04 pm

Perfecte, llavors dissabte faré bondat ja ja. Per cert, pel tema esmorzar es podria miar el bar que hi ha a Vilanna, benbé a la recta, així tb serviria com a punt de reunió amb els que venen d'un altre lloc, i si no al final del pont de bonmatí tb es bon lloc. De tota manera, a dalt a les serres hi ha un atre bar restaurant que no se com estarà... pro bueno, ja es veurà, fins diumenge
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 9:05 pm

XAVI 972, va ningua, si tu en fas sempre de bondat lo contrari domes son rumors, crec que a VILANNA, es massa aviat, hauria de ser mes amont de LES PLANES, o passat SANT ESTEVA D'EN BAS, ja ho veurem sobre la marxa.
XAVIER, mira, segurament a un quart i mitg, serem a BONMATI, depen del que trigui la gent a venir a SALT, perque, per a on passaras? VIDRERES---- SILS---RIUDARENES---SANTA COLOMA----- ANGLES, i avall cap a BONMATI ?

a BONMATI, ens podeu esperar al pont del TER, o a l'altra banda de pont, per nomenar un lloc concret, aqui no hi ha problema
Ompliu el diposit, i tindreu benzina per anar i tornar, si per cas al tornar ja tindrem alguna gasolinera controlada
Porteu camara per fer fotos, que sempre hi ha algu que s'escapa de sortir a les fotos, amb la escusa de que ell les tira, no res ningu s'escapa de sortir retratat
RES MES DE MOMENT
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 9:15 pm


Hola Nois

Be, jo vull venir, si a les 8.05 h no hi soc marxeu, he de negociar amb la parenta.

Fins diumenge.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 9:50 pm

josep RK escrigué:
XAVI 972, va ningua, si tu en fas sempre de bondat lo contrari domes son rumors, crec que a VILANNA, es massa aviat, hauria de ser mes amont de LES PLANES, o passat SANT ESTEVA D'EN BAS, ja ho veurem sobre la marxa.
XAVIER, mira, segurament a un quart i mitg, serem a BONMATI, depen del que trigui la gent a venir a SALT, perque, per a on passaras? VIDRERES---- SILS---RIUDARENES---SANTA COLOMA----- ANGLES, i avall cap a BONMATI ?

a BONMATI, ens podeu esperar al pont del TER, o a l'altra banda de pont, per nomenar un lloc concret, aqui no hi ha problema
Ompliu el diposit, i tindreu benzina per anar i tornar, si per cas al tornar ja tindrem alguna gasolinera controlada
Porteu camara per fer fotos, que sempre hi ha algu que s'escapa de sortir a les fotos, amb la escusa de que ell les tira, no res ningu s'escapa de sortir retratat
RES MES DE MOMENT

Si en principi aquest es el camí que faré. I d'acord, ens trobarem al riu TER.
Fins diumenge.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDv Ago 19, 2011 5:04 pm

Bones, el meu germà no té vespa, té una 600 i fa molt que no surt a donar un volt xq als colegues els hi fa mandra, i m'ha comentat si hi hauria algun inconvenient a que ens acompanyés, jo li he dit que en principi no passaria res, però jo ho comento per si de cas.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitimeDv Ago 19, 2011 9:19 pm

CAP PROBLEMA XAVI, QUE VINGUI, i tant que si
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SORTIDA AMB VESPA AGOST Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA AMB VESPA AGOST   SORTIDA AMB VESPA AGOST Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA AMB VESPA AGOST
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» SORTIDA " VESPA, CHAP, CHAP" A BANYOLES DIUMENGE 11-8-13
» Sortida Novembre-Sortida/dinar de Nadal i fi d'any
» Esmorzar informal a Can Met 24 d'Agost

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: