Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Potser carburacio?

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Potser carburacio?   Potser carburacio? Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 3:33 pm

Hola nois, fa dies que quan trec la moto de la Marta a voltar, noto que al arribar a altes revolucions es be avall, com si se li acabes la benzina o el carburador estigues brut ... coincideix amb el moment d´obrir gas. Tambe he notat que "menja" una mica mes d´oli de lo que es habitual... fa 3000 km que nomes se li posa oli i benzina (cap revisió)
Be, ja sabeu que jo no entenc gaire de motors... per no dir res, però he pensat que donats els temps que corren, que tinc temps i que no tinc ni un miserable leuro, que potser si es desmontar, netejar (o substituir alguna peça) i montar potser m´ho faig jo mateix...
Algú em pot donar una pista de per on van els tiros o per on començar i si es factible que una persona que en lloc de mans te peus enmitjonats al final dels braços pugui arreclarse-la tot sol?
Gracies d´avantma.
Telemark. Walk the path becomes.
PD. ...o cambio "posada a punt vesperil", per bateig de submarinisme, xupesca o vexació anal prolongada (en la xupesca de "rebedor" i en la resta dels casos de "donant")

Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potser carburacio?   Potser carburacio? Icon_minitimeDv Ago 12, 2011 11:18 am

Hola Telemark, mira aixó:

No es un gran video ni una gran feinada (total es treura el chicles amb un tornavís, netejar-los i ja està)
Si després d'aixó continuen el problemes pot-ser t'hauràs de replantejar de canviar les teves preferéncies de donant/rebedor per aconseguir la pasta pel mecànic Smile

Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potser carburacio?   Potser carburacio? Icon_minitimeDv Ago 12, 2011 9:09 pm

A VEURA CRACK, no saps de algun mecanicot, per aqui l¡amporda, que t'hi foti una netejada al carburador, i despues probes a veura que tal va?
MECAGONDENA, mira que soc capaç de venir per les vacances, a posarte el teu carburador a punt, i tambe el de la VESPA, osti ja, clar, com que no les feu rodar, dons evidentment es queixen.
Escolta, pero ja hi poses gasolina?, que amb els GIN-TONICS no van eh!!!!, amb les cervesses pot esser
NOI; ES QUE ELS TECNICS ESTAN DE VACANCES; ja ho veus, que ni "" PIAN ""

a veura si troves una solucio, que si no de veritat que vindre, encara que la dona em mati, i els fills en diguin, pero no habiem quedat de anar a ......? je je . una urgencia es una urgencia, no ?
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potser carburacio?   Potser carburacio? Icon_minitimeDs Ago 13, 2011 12:58 am

Segurament sigui això de netejar el chicle i ja està, clar que tb pot ser que estigui brut el tub de la benzina, i per això quan obres gas es ve avall, xq no li entra tota la benzina que cal, de tota manera, a part del chicle, tb es pot desmontar el carburador i amb benzina sola netejar les entrades. A mi em passava això últim quan va estar temps sense fer servir i no arrancava.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Gracies!   Potser carburacio? Icon_minitimeDl Ago 15, 2011 2:28 pm

Osties gracies pel video Toni deu esser aixo, per que respon a tots els sintomes que te la moto... vaig a provar-ho i tal com diu el Xavi aprofitare per netejar carburata i tub de bencina amb un pincellet i bencina sola per que crec que la cosa va per aqui, es merda acumulada i dies de mes entre revisio i revisio...
Josep no fa falta que deixis la famili nen que aixo es un tema menor, collons no m´ho perdonaria que els nens t´haguessin de tirar res en cara, ademes que tampoc fa falta, ja m´hi posso jo que tinc temps i m´ho curro en tres tardes. Una per desmontar, l´altre per intentar montar i possar les peces en caixes i la tercera per portar-l´hi al mecanic que la monti i ja esta, jajajaja... Gracies els dubtes (de moment) estan solventats.
QUE PASSA QUE NO FEU VACANCES O QUE?

Telemark.

PS: No es de no usarla ni de no bellugarla neng... al reves, es de no portarla al mecanic i seguir rodant amb ella... acabo d'arribar de La Molina amb la meva i amb la de la Marta ja he fet un parell de pujades en lo que va d´estiu, ademes ara son els dos unics vehicles que tinc per que la Varadero a 12-14 litros els 100 km ni la toco que m´arruino...
PS2: Pues jo pensaba que amb lo de la xupesca s´animaria mes gent a venir i mira nomes un marica que vol deixar a la dona i els fills per venir correns, jajajaja Joseph que se t´ha vist el plumero... viciosillo!! marrá!!! Que jo ja se que no m´haguesis demanat un Buceo a canvi.... ho haveu vist? Jajajajaja!

Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potser carburacio?   Potser carburacio? Icon_minitimeDj Ago 18, 2011 9:24 pm

Hola Artista.

Ja estas del tot recuperat?????? al 100%?

Be si em de possar la vespa en forma .....sempre la pots fer pasar per el FONS SERVICE, aixo si, agafa nº.....

Per desembossar el carburata sempre hi pots fer pasar un GINTONIC je je je je.............

Salut i una abraçada.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Hola Fons!   Potser carburacio? Icon_minitimeDg Ago 21, 2011 8:56 am

Com vas? Be, jo ja ho tinc coll avall (el gin tonic) ara tinc temps i puc anar fent (per la moto), a veure si ens veiem peça! Un dia que hagi de baixar a Girona et truco... Estas currant ara o que?

Telemark


PS: Si ja estic recuperat 100%, malgrat que hi ha un doloret cap a les 6 del mati que penso que no m´el treure mai del ronyons. Ladran, luego cabalgamos, Sancho.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Potser carburacio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potser carburacio?   Potser carburacio? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Potser carburacio?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Post al Presi!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: