Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ.

Ir abajo 
+4
telemark
Francesc
Jordi T5
gsc
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
pk125

pk125


Nombre de missatges : 65
Age : 33
Localisation : Sarria City
Registration date : 16/01/2008

SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ.   SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Icon_minitimeDl Mar 03, 2008 9:36 pm

ei!!!
mu vaig pasar molt be!!!
les fotos den fons i son?
eske em va ensenyar una meva ke magradaria tenir!!!
i... per lo de inscriurem a ki tink ke donar els kalers¿¿
inga!
v's!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: a mi noi! els calers m'els has de donar a mi...   SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 04, 2008 1:03 am

a mi noi! els calers m'els has de donar a mi... i quans mes m'hi portis millor t'ho passaras a la scooter weekend, de debo... l'any passat va haber qui va pagar poc i s'ho va pasar be ... pero els que em van pagar mes , nen!, tenien putes que feien txupesques a tort i a dret !!! digali al papa que la Girona Scooter Weekend val 300 euros i m'els portas que jo ja et portare la noia de la txupesca que et fotara un "sorviriganso" que s'et fotaran els calçotets pel cul !!!

Tu refiat noi... i porta'm els calers! de debo!!

we are your paradise pass (Hard) MODS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
princesa




Nombre de missatges : 1
Registration date : 24/02/2008

SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ.   SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 04, 2008 11:41 am

Hola nois,

Desitjo agrair-vos ben sincerament la vostra visita a La Molina. M’alegra molt que la sortida fos un èxit i espero que la repetim el proper hivern i durant moltes edicions més. Vespes i neu!!!
I felicitats al fotògraf i als wapos scooteristes!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ.   SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 04, 2008 3:53 pm

Gracies Princesa, aixó vol dir que ja tens les fotos,espero que et siguin d'utilitat i desde aqui moltes gràcies per la teva amabilitat i bon tracte. Pots comptar amb per totes les properes edicions .

Salutacions.

PhotobucketPhotobucket
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Contenido patrocinado





SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ.   SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ. - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA D'HIVERN A LA MOLINA, 1 DE MARÇ.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» LLISTA SORIDA LA MOLINA, IMPORTANT!
» Sortida Novembre-Sortida/dinar de Nadal i fi d'any
» Aperitiu fotos de la Molina (by Francesc).

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: