Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO

Ir abajo 
+4
pere
giroscooter
jtarifagomez
josep RK
8 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 8:34 pm

diumenge 25, fan la fira del embutit de BESCANO, i alguns del clubh hi pensem anar hi amb les VESPAS, ja que fan trovada de classics, si voleu anar hi dons queem, i ens trovem per anr hi junts

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO A3p655
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDl Mar 19, 2012 11:46 am

em sap greu pero jo no hi podrè anar, tinc una festa d'aniversari. que vagi bé companys.

Tarifa.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDt Mar 20, 2012 3:23 pm

En principi m'apunto. Digeu hora!!
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDt Mar 20, 2012 4:41 pm

Si es vol anar a la sortida (pugen fins a Brunyola i tornen) s'ha de matinar força. La sortida és a les 8:30 h després del canvi d'hora (o sigui l'equivalent a les 7:30 h d'ara).
Volen tornar a ser a Bescanó sobre les 10:00 h.

Jo hi penso anar, però no ser si aniré a Bescanó de dret cap a les 10:00 h. o em llevaré més d'hora i miraré de trobar-me amb el grup a Brunyola i baixar plegats. Dissabte ho he d'acabar de parlar amb la gent de la Cellera.

Ens veiem.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDt Mar 20, 2012 9:31 pm

en principi a la sortida que no m'esperin, pero anar hi si que hi anirem, segurament sortirem, d'aqui a 2 quarts de 10, que et sembla TONI?, dema trucare an DOMENEC, i ho confirmare, clar si sapiguesim el recorregut, ens hi podriem afegir sobre la marxa, ja ho veurem

ja toca canviar la hora? collons, no poden estar quiets amb els rellotges? quina me...

A SI!!!!!!!!! SI PUC PENSO ANAR HI AMB LA LAMBRETTA, a veura que tal es porta, fins a BESCANO ja hi arribare, suposso
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDt Mar 20, 2012 11:08 pm

Millor quedar més tard, a les 9.30 com diu en Josep està bé pero millor a les 10 no?. Total si sortim a les 10 de Salt en 15 minuts estem a Bescanó
Per fí amb Lambretta Josep? Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDc Mar 21, 2012 1:24 am

esporadicament TONI, perque encara no hi he fet res, pero com que veig que funciona be, penso, com ja he dit , que per anar al costat de casa no hi ha problema, es que de moment no puc posar ma a fer motor, i veig que no la fare servir mai, si no ho faig aixi
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDv Mar 23, 2012 1:17 am

TONI, quedem DIUMENGE, a 3 quarts de 10, a la benzinera del final de SALT, la BP, la del costat de la FIAT, i d'alla enfilem cap a BESCANO, sense pressas, XAVI 972, vindras? o ja ho decidiras sobrte la marxa?, algu mes vindra?

VA VINGUA, QUE VEUREU LA MEVA LAMBRETTA, ja que penso agafar la, com ja he dit anteriorment
PERE, ja ens veurem alla, TARIFA, llastima que no pugis venir, pero tranquil, ja en farem alguna altra avans de la del 14
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDv Mar 23, 2012 11:48 am

D'acord, quedem a Salt
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDv Mar 23, 2012 6:54 pm

Jo també m'hi apunto, però no perque m'agradi l'embotit ni perque m'agradi anar amb la vespa a voltar sinó per veure la Lambretta d'en Josep!!! es que tot i que té una lambretta a l'avatar no m'acabo de creure que sigui veritat... tongue
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDv Mar 23, 2012 6:56 pm

Marxaria amb en Pere desde la Cellera, i potser amb algú més? monkey
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDv Mar 23, 2012 10:09 pm

jo no he dit de qui tamany es la LAMBRETTA, ja ja ja, es una de petita a escala , collona ara n'haure de buscar una de gran.................................je je je
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDs Mar 24, 2012 2:48 am

jotacargol escrigué:
Jo també m'hi apunto, però no perque m'agradi l'embotit ni perque m'agradi anar amb la vespa a voltar sinó per veure la Lambretta d'en Josep!!! es que tot i que té una lambretta a l'avatar no m'acabo de creure que sigui veritat... tongue

Si que té, si que jo l'he vist. jajajajaja. Ens la va presentar en el Vespatapa. Es molt guapa i si funciona ja ha de ser la ostia!!!!
Jo com que no puc venir a Bescanó, espero veure-la a la Plaça Sant Feliu el 14 proxim. cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDs Mar 24, 2012 12:15 pm

Com ja vai avançar al facebook, si que vindré a la fira de becanó, perque m'agrada l'embotit i m'agrada anar amb vespa ja jaj aj a
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDt Mar 27, 2012 8:06 pm

Ho sento però no podré venir, estaré a BCN
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitimeDt Mar 27, 2012 8:09 pm

Perdó, és que jo enlloc d'avançar una hora, he avançat una setmana. Igualment,el 25 tampoc podia.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO   FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FIRA DE L?EMBUTIT DE BESCANO
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» TALLER A BESCANO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: