Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
ALBI




Nombre de missatges : 2
Registration date : 27/03/2012

ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!! Empty
MissatgeAssumpte: ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!!   ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!! Icon_minitimeDj Abr 12, 2012 4:16 pm

Hola fa pocs dies he comprat una vespa 150s "restaurada" la he arrancat 2 cops i no l'he fet servir,ara la moto no te chispa,no se si ve de la bobina o condensador,pero l'antic propietari va possar nova la bobina,algu en pot dir com comprovar si la bobina va be o no? i que poc fer? molt agrait i salutacions a tot!!!!! volia anar a la concentracio de dissabte pero donat que no arranca es imposible,ens veurem per alla pero a peU!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!!   ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!! Icon_minitimeDj Abr 12, 2012 7:54 pm

Hola noi´.

Be, si no te chispa, es la Bobina o els platinos, per descartar la bobina, a la bobina porta conectat un cable, s'ha de comprobar que arruba corrent al cable, si no arriba, es tema platinos, si arriba, tema bobina. Si es platinos, poden estar tancats, pot ser el condensador, fer posta a punt.......

Be, estero que trobis dissabte, vespa 200 vermella, com el retrat, nomès n' hi ha una.

Salut i gas!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ens presentem jo i la meva vespa
» unou al foro
» hola, us presento la meva "nova" vespa
» TOP TEN menstrual
» algu es vol fer d'aquesta associacio

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: