| TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dl Jun 25, 2012 2:03 pm | |
| el DISSABTE dia 7 de juliol, (SANT FERMI) al barri vell de SALT dins la programacio de la festa, faran una trobada de vehicles classics, i m'han encarregat a mi, per si hi podia portar motos classiques, i els hi he dit que si, que ho faria, per aixo a el que vulguin venir amb una moto classica a la trovada, dons ja ho sabeu, ens donaran esmorçar de franc, i despues faran un sorteig entre els participants, pero m'heu de confirmar la asistencia avans de aquest diumenge 1 de juliol ja en tinc una decena de amics que vindran, pero en necesito mes o menys unses 20 motos, a veura si les trova MERCI COMPANYS, ens veiem | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 68 Registration date : 11/02/2008
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dt Jul 03, 2012 3:51 pm | |
| Ja tens prou motos? Sino, puc venir amb la Lambretta. | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dt Jul 03, 2012 8:26 pm | |
| Si vols pots venir amb la LAMBRETTA, perque nomes hi haura la meva crec, de motos n'hi hauran entre 15 i 20, si venen tots els que m'han dit que vindrien serem 20, sino els segurs sopn 15
Si vens, estas convidat a esmorçar pa amb tomata i botifarra, que es el que ens ofereixen als participans, despues donarem una volta per eñ barri vell de SALT, i seguidament faran un sorteig entre els pàrticipants, si pots venir, dons venvuingut, em faria ilusio
Tambe hi han cotxes classics, pero dels cotxes no m'en cuido pas jo, han dit que seran uns 40, pero segons informacions, no n'han trovat gaires, a veura si serem mes mptos que cotxes, llavors si qye seria un exit total
JA HO SAPS SI POTS VENIR, T'ESPEREM , la majoria som del club, pero alguns vindran amb altres motos, pèr haber hi varietat | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 68 Registration date : 11/02/2008
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dc Jul 04, 2012 10:52 am | |
| Molt bé! Doncs compta amb mi. Però diga'm l'hora que s'hi ha de ser. | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dc Jul 04, 2012 12:09 pm | |
| a les 10 a la PLAÇA VERDAGER de SALT ( popularmentl'anomenem PLAÇA DELS PEIXOS ), es al CARRER MAJOR de SALT, prop del final canto nord, o sigui l'autopista, per entendrens
o sino a 2 quarts de10 anire a la benzinera MERPOIL, la de l'entrada a la autopista, a buscar a la colla
MERCI PERE
| |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 131 Localisation : Vidreres (Catalunya) Registration date : 25/09/2008
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dj Jul 05, 2012 1:13 am | |
| Be, Josep ens veiem a la benzinera MEROIL a 2/4 de 10. Que hi vaigin fent les brases i omplin la bota de vi que ja venim. jejejejeje. | |
|
| |
marmotte2000
Nombre de missatges : 88 Age : 65 Localisation : Girona Registration date : 04/04/2008
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dj Jul 05, 2012 9:10 am | |
| hola si és dissabte, jo també vindré, a les 10 a la plaça del peixos. | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Dj Jul 05, 2012 4:51 pm | |
| molt be marmote, t'hi esperem | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Ds Jul 07, 2012 8:39 pm | |
| | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Ds Jul 07, 2012 8:50 pm | |
| | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Ds Jul 07, 2012 8:56 pm | |
| Moltes gracies en nom de la comisio de festes del BARRI de la PROCESSO de SALT a tots els amics i amigues que han participat a la trobada de motos classiques, ha estat un exit i una gran festa Ens veiem a la propera sortida, merci a tothom | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT | |
| |
|
| |
| TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT | |
|