Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT

4 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK

Nombre de missatges : 824
Registration date : 10/11/2007

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Empty
MissatgeAssumpte: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDl Jun 25, 2012 2:03 pm

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Sc0001o

el DISSABTE dia 7 de juliol, (SANT FERMI) al barri vell de SALT dins la programacio de la festa, faran una trobada de vehicles classics, i m'han encarregat a mi, per si hi podia portar motos classiques, i els hi he dit que si, que ho faria, per aixo a el que vulguin venir amb una moto classica a la trovada, dons ja ho sabeu, ens donaran esmorçar de franc, i despues faran un sorteig entre els participants, pero m'heu de confirmar la asistencia avans de aquest diumenge 1 de juliol

ja en tinc una decena de amics que vindran, pero en necesito mes o menys unses 20 motos, a veura si les trova

MERCI COMPANYS, ens veiem
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere

Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDt Jul 03, 2012 3:51 pm

Ja tens prou motos? Sino, puc venir amb la Lambretta.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDt Jul 03, 2012 8:26 pm

Si vols pots venir amb la LAMBRETTA, perque nomes hi haura la meva crec, de motos n'hi hauran entre 15 i 20, si venen tots els que m'han dit que vindrien serem 20, sino els segurs sopn 15

Si vens, estas convidat a esmorçar pa amb tomata i botifarra, que es el que ens ofereixen als participans, despues donarem una volta per eñ barri vell de SALT, i seguidament faran un sorteig entre els pàrticipants, si pots venir, dons venvuingut, em faria ilusio

Tambe hi han cotxes classics, pero dels cotxes no m'en cuido pas jo, han dit que seran uns 40, pero segons informacions, no n'han trovat gaires, a veura si serem mes mptos que cotxes, llavors si qye seria un exit total

JA HO SAPS SI POTS VENIR, T'ESPEREM , la majoria som del club, pero alguns vindran amb altres motos, pèr haber hi varietat
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere

Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDc Jul 04, 2012 10:52 am

Molt bé! Doncs compta amb mi. Però diga'm l'hora que s'hi ha de ser.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDc Jul 04, 2012 12:09 pm

a les 10 a la PLAÇA VERDAGER de SALT ( popularmentl'anomenem PLAÇA DELS PEIXOS ), es al CARRER MAJOR de SALT, prop del final canto nord, o sigui l'autopista, per entendrens

o sino a 2 quarts de10 anire a la benzinera MERPOIL, la de l'entrada a la autopista, a buscar a la colla

MERCI PERE
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier

Nombre de missatges : 131
Registration date : 25/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDj Jul 05, 2012 1:13 am

Be, Josep ens veiem a la benzinera MEROIL a 2/4 de 10.
Que hi vaigin fent les brases i omplin la bota de vi que ja venim. drunken drunken jejejejeje.
Tornar a dalt Ir abajo
marmotte2000

marmotte2000

Nombre de missatges : 88
Registration date : 04/04/2008

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDj Jul 05, 2012 9:10 am

hola
si és dissabte, jo també vindré, a les 10 a la plaça del peixos.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDj Jul 05, 2012 4:51 pm

molt be marmote, t'hi esperem
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDs Jul 07, 2012 8:39 pm

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT 2s8rdbp

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Whi6gy

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT 148q61t

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT 2zswxao
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDs Jul 07, 2012 8:50 pm

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Rktz52

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT 2mmec21
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitimeDs Jul 07, 2012 8:56 pm

Moltes gracies en nom de la comisio de festes del BARRI de la PROCESSO de SALT a tots els amics i amigues que han participat a la trobada de motos classiques, ha estat un exit i una gran festa
Ens veiem a la propera sortida, merci a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT   TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

TROBADA CLASSICS BARRI VELL DE SALT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1