| Benvinguda al foro | |
|
+4pere josep RK Xavier iaia_vespa 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
iaia_vespa
Nombre de missatges : 201 Age : 61 Localisation : Salt Registration date : 12/12/2012
| Assumpte: Benvinguda al foro Dc Des 12, 2012 6:15 pm | |
| Hola companys, suposo que esteu tots bé, només dir-vos que m´acabo de registrar al foro i el meu e-mail es jdomenech63@hotmail. com, salutacions a tots i que la visita a Autoretro de Barna va anar de conya. | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 131 Localisation : Vidreres (Catalunya) Registration date : 25/09/2008
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dj Des 13, 2012 1:33 am | |
| Ostras, un de nou.....!!!!! Carne fresca... jejejeje Domenech, benvingut a aquest humil foro ple de gent guai. Faltaves tu | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dj Des 13, 2012 4:50 pm | |
| Molt be, Domenech, ara si que ja hi som tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Venvingut al SUPERFORO del GIRONA SCOOTER CLUB, un foro que cada dia va a mes, alguns ens el volien fer callar, pero no ho han aconseguit
SEguirem lluitan perque les parides, i noticies importants que hi escribim arribin a tothom | |
|
| |
iaia_vespa
Nombre de missatges : 201 Age : 61 Localisation : Salt Registration date : 12/12/2012
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dj Des 13, 2012 5:21 pm | |
| GRACIES PER LA BENVINGUDA COMPANYS, PENSEU QUE AVUI A LES 8 HORES DEL VESPRE HI HA REUNIÓ PELS QUI POGUEU VENIR. PD: ENCARA NO ME ADAPTAT AIXO DEL FORO, JA HO ANIRÉ APRENENT. | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 68 Registration date : 11/02/2008
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dj Des 13, 2012 5:23 pm | |
| | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dj Des 13, 2012 5:28 pm | |
| OSTIA PERE, NO TINC RES CONTRA LES LAMBRETTAS, JA SE EL QUE FARÉ M´HAURE DE VENDRE LA LIBERTY I COMPRAR UNA LAMBRETTA | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 68 Registration date : 11/02/2008
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dv Des 14, 2012 1:23 pm | |
| No em facis cas.
La veritat és que una Vespa-iaia com la teva no em faria cap nosa. | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dv Des 14, 2012 2:34 pm | |
| VEUS PERE QUE LES VESPES TAMBÉ T´AGRADAN . AVIAM SI EL DIUMENGE TENS UN FORAT AL MATÍ I VENS A SANT FELIU DE PALLEROLS, SI NO VOLS VENIR AMB LA LAMBRETTA VENS AMB COTXE. SI FA POTS VENIR AMB EL MOTOCULTORET. SALUT I BENZINA COM DIUEN ELS FOROFOS | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dv Des 14, 2012 10:14 pm | |
| | |
|
| |
P 200 Fons
Nombre de missatges : 97 Registration date : 16/11/2007
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Ds Des 15, 2012 2:36 pm | |
| Hola,
que be una nova incorporaciò.
Qui es? de on ve?
Algu el coneix?
Te peregri?
Ha pagat cuota de nou soci?
Ja ha pagat la ronda de Birres del que s'incorpora?
| |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Ds Des 15, 2012 3:27 pm | |
| HOLA FONS, JA HO VEUS, DESPRES DE TEMPS M´ENGRASCAT I ARA VAIG PRACTICANT. AVIAM SI ABANS D´ACABAR L´ ANY ENS PODEM TORNAR A VEURE FENT UNA PETIT ESMORÇAR A LA VORA PERQUE FA BASTANTA FRED I EN AQUEST CLUB HI HA MOLT DE FREDOLIC. ESPERO QUE ENS VEIEM BEN AVIAT. AIXO DE LES BIRRETES DEU ESSER CONYA, JO NOMÉS FAIG TALLATS JA,JA,JA ,JA SALUT A TOTS ELS DEL CLUB. | |
|
| |
gudai
Nombre de missatges : 27 Age : 41 Localisation : Banyoles Registration date : 06/11/2011
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Ds Des 15, 2012 11:34 pm | |
| Des del sector Banyoli set dona la ben vinguda! espero que t agradi l arros si no et fotras de gana (suposo que ja saps per on vaig) va a veure si entre tots hi dediquem una mica de temps, hi fem que aquet foro tingui una mica mes de vida, que últimament ningú hi posa res," tan avorrida es la vostre vida que no teniu res per explicar" ahahhahahhahh !va ens anem veient hi maquinant coses per fer amb, hi als nostres ferros. | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dg Des 16, 2012 1:48 am | |
| AMIC GERARD QUE DEMÁ VAGI TOT BÉ A LA MARATÓ DEL CIRCUIT DE MONTMELÓ I NO CREMEU ELS MOTICULTORS. FER UNA ABRAÇADA EN GURRI. DIGUELI EN TARIFA QUE JA ANIREM A VEURE L´ESPANYOL A MONTILIVI, OJALÀ DEMA GUANYIN. JA,JA,JA | |
|
| |
Xavi
Nombre de missatges : 5 Localisation : Castelldefels Registration date : 26/11/2007
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Ds Des 22, 2012 6:37 pm | |
| Eoooooooooo!!! Quina sorpresa BENVINGUT I RECORDS A LA IAIA!!! Ja tinc ganes de rodar per terres gironines | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dg Des 23, 2012 1:00 am | |
| HOLA XAVI, EM VA AGRADAR QUE ENS SALUDESSIM A AUTORETRO, FEIA TEMPS QUE NO ENS VEIEM, LLÁSTIMA QUE NO AGUESSIM POGUT XERRAR UNA ESTONA DE LES NOSTRES IAIAS ( VESPES ), ESPERO QUE ESTIGUIS BÉ I SI ALGÚN DIA BAIXAS PER AQUESTA ZONA AVISSAM. QUE PASSIS UNES BONES FESTES I FINS AVIAT. LA FOTO QUE HAS PENJAT M, HA AGRADAT MOLT. SALUT | |
|
| |
PauGT
Nombre de missatges : 1 Localisation : girona Registration date : 07/02/2013
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Dj Feb 07, 2013 8:25 pm | |
| hola a tots i totes; Soc en Pau i m'acabo d'apuntar al CLUB!! tambe si ha apuntat la Fanny la meva parella pero ella que es presenti sola . Be nomes dir que ja tenim ganes d'engegar motor i mourens amb moto amb tots! Avui dijous ens passerem per la que sera la nostra primera reunio. Salut a tots !!! | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro Ds Feb 09, 2013 12:18 am | |
| Molt bé Pau, com mes serem mes riurem i els motors escalfarem JE,JE Digue-li a la Fanny que es presenti i que no tingui vergonya. SALUT I FINS AVIAT | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Benvinguda al foro | |
| |
|
| |
| Benvinguda al foro | |
|