Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PASAVA PER SALUDAR!!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
MONICA

MONICA


Nombre de missatges : 8
Registration date : 26/11/2007

PASAVA PER SALUDAR!! Empty
MissatgeAssumpte: PASAVA PER SALUDAR!!   PASAVA PER SALUDAR!! Icon_minitimeDv Gen 18, 2008 12:48 am

Bones a tothom, primer de tot dir que ja estic registrada des de fa un quant temps, jejeje, a banda que en T5 ....te raó, encara que sigui per saludar o donar acte de presència... tots hem de colaborar.
Nomes dir , que som un gran club amb unes Vespes i Lambrettes genials,i que a banda de la moguda scooterista , tambè crec que som unes grans persones.
Excusar-me per no haver vingut a la reunió a la Farinera, realment no tinc excusa,i em ganes de veurens aviat a Bescanó!!!.
Salut i Vespes!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

PASAVA PER SALUDAR!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASAVA PER SALUDAR!!   PASAVA PER SALUDAR!! Icon_minitimeDv Gen 18, 2008 3:01 pm

SI SENYORA!!!! MOLT BEN DIT!!!! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
mariona

mariona


Nombre de missatges : 37
Registration date : 16/06/2007

PASAVA PER SALUDAR!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASAVA PER SALUDAR!!   PASAVA PER SALUDAR!! Icon_minitimeDv Gen 18, 2008 3:20 pm

Hola Mónica

Ja ens va dir en Xevi que vas aprofitar la tarda de "rebaixes" eh!!! Espero que et compenses més que venir a fer el café amb tota la colla de gent tant meravellosa.... jajajaja!!!

Ens veiem a Bescanó.

Mariona.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PASAVA PER SALUDAR!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASAVA PER SALUDAR!!   PASAVA PER SALUDAR!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
PASAVA PER SALUDAR!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: