Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Empty
MissatgeAssumpte: JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).   JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Icon_minitimeDg Des 30, 2012 8:10 pm

Bon dia a tots els socis i simpatitzants del GSC, aquest matí en Josep RK i jó ens em trobat a 2/4 de 9 a la benzinera de la Meroil de Salt, per iniciar una sortida fresqueta cap a la comarca del Pla de L´Estany, engegem els moticultors i emprenen rumb cap a la benzinera de la
Petrem a Sarrià de Ter on ens espera en Xevi 972( que per cert va anar a dormir aviat i no el vam tindre que esperar Sleep Sleep ) fem el cigarret de costum i als cap de deu minuts anem direcció a Banyoles, a la fábrica Haribo ens espera en Gerard amb una Vespa Primavera preciosa( la moto no es seva, feia de PROVADOR OFICIAL). en arrivar un altre cigarret i decidim on anem esmorçar.(CAN SELVATA).
Cap a les 10 possem les botifarres de perol i cansalada a coure pig pig i pocs minuts després ens asentem a taula i mengem fent petar la xerrada i comentant diversas coses.
En Xevi 972 estava emprenyat perquè el dia 21 fa fer un excès pensant que s´acababa el món i dia d´avui encara notava els efectes. drunken drunken drunken
En acabar agafem les motos i com es normal jo sempre l´últim perquè la iaia no pot més anem cap a Esponella, Ordis i tota aquella zona poc concurreguda de transit, en arribar a Terradellas fem una paradeta per fer fum i tirem unes quantas fotos ( a les motos).
Son quasi les 12 tocades i en Gerard ens acompanya fins a un trecant per anar ell a Banyoles i nosaltres direcció cap a la N-II , Medinyà, Sarriá de Ter, Girona.
En fi després de fer uns 73 Km arribem tots sans i estalvi a desti.
Cap averia a les motos cheers cheers cheers

LES BOTIFARRES I CANSALADA DEL pig ESTAVEN DE CONYA
Algú ja penjará alguna foto de la sortida.

SALUT I BON ANY A TOTS
Tornar a dalt Ir abajo
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Empty
MissatgeAssumpte: Re: JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).   JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Icon_minitimeDg Des 30, 2012 8:39 pm

iaiavespa et faig saber que jo no he pogut arribar a Banyoles, la malparida quan he trencat cap a Cornalla a començat a fer el boig hi al final he hagut de fer venir el meu pare amb el remolc! s´ha embocat el carburador hi merda cap a casa amb cotxe ! pero que hi farem aixo es soliciona netejan lo hi avall ! ens veiem a la proxima reunio, Bon Any a tots hi totes!
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Empty
MissatgeAssumpte: Re: JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).   JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Icon_minitimeDg Des 30, 2012 9:21 pm

OSTIA GERARD, EM SAP GREU, DE TOTES MANERAS PELS 4 GATS cat QUE EM SIGUT ENS HO HEM PASSAT BÉ.
JO SEMPRE DIC QUE EN AQUESTES SORTIDES EL PRINCIPAL ES NO PENDRE MAL, SI LA MOTO FA EL BURRO MALALLET, GRUA O REMOLC I AVALL.
ARA A VEURE SI UN COP AL MES PODEM FER UNA PETITA SORTIDA COM LA D´AVUI PERÒ QUE S´APUNTI MES GENT, QUE SI NO SEMPRE SOMS ELS MATEIXOS.
DE TOTES MANERAS AQUESTS DIES SON COMPLICATS PERQUE LA GENT TINGUI UN FORAT LLIURE.
ANIMS A TOTS I TU GERARD CUIDA LA MASCOTA pig I PORTAL A ESPERAR ELS REIS king king

SUPOSO QUE EN XEVI HA ARRIBAT BÉ PERQUÈ A DARRERA NOSTRA QUAN HEM SORTIT DE LA BENZINERA NO VENIA.
ENS VEIEM A LA REUNIO. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Empty
MissatgeAssumpte: Re: JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).   JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 5:48 pm

Dons vinga, ara tocara fer la 1ª de l'any 13, a veura, descansem una mica de les festes, i ja ens hi posarem, tingueu en compte quie a principis de FEBRER fan la fira de 2 i 4 rodes de MELIANTA, que podria ser la 1ª, perque al Gener ho veig una mica dificil, ja en parlarem a la reuinio, per cert quin dia fem la reunio, aquest Dijous, o esperem el Dijous vinen, ja passat reis?
Que fem? la fem el dia 10?

A veura que diu el presi lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Empty
MissatgeAssumpte: Re: JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).   JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 6:35 pm

AQUEST MES DE GENER HI LA FIRA DE SANT ANTONI A ANGLES, EM SEMBLA QUE ES LA TERCERA SETMANA, QUAN HO SAPIGA SEGUR JA HO POSARÉ I PODRIAM ANAR COM SEMPRE AMB LES NOSTRES RELIQUIES Laughing Laughing Laughing
SI ALGÚ TINGUI INTENCIONS DE ANAR-HI QUE HO VAGI DIGUENT, DE TOTES MANERES HI HA TEMPS ENCARA.
JA EM PARLAREM A LA REUNIÓ. queen queen
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Empty
MissatgeAssumpte: Re: JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).   JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS). Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
JA HEM FET L´ULTIMA SORTIDA DE L´ANY (LA DELS 4 GATS).
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Sortida Novembre-Sortida/dinar de Nadal i fi d'any
» Les FOTOS DE VACANCES!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: