Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDc Abr 17, 2013 4:19 pm

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS 53391340362856307788813

Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDs Abr 27, 2013 11:29 am

EI PENYA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Algu vindra a S FELUI?, va nois i noies, que en VARGAS ens hi espera, jo penso anar hi, a veura si som alguns quants, digueu me algo, pero no quedeu nomes amb el WHATS AAP, perque sino no m'entero, algun dia ja el posare, pero avans haig de canviar de mobil, i mirar les ofertes, i condicions que m'ofereixen, perque a mi sempre m'enreden, perque la veritat vaig una mica perdut, i penso que em kardaran,...... pero no ens deviem del tema, va som hi cap a S Feliu el dia 1, ja no ploura pas tranquils
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDs Abr 27, 2013 3:47 pm

En vargas m'ha dit que entre les 10 i 10:30, et sembla bé les 9:30 a la bp de la creueta?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDs Abr 27, 2013 3:54 pm

Si senyor, ja l'hi dire a en Domenec, bueno i a tothom que vulgui venir clar
Va vinga, anem hi que fa dies que no anem enlloc tots junts
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 12:13 am

Hola nois, jo no hi podré anar perquè tinc un dinar i em va molt just de temps i no vull corre, ja li vaig passar un missatge a en Vargas, em sap greu però un altre dia será.
SALUT I BENZINA A TOTS cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 9:00 pm

Osti domènech, jo que et volia ensenyar la llanta de darrera neta...
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDg Abr 28, 2013 11:29 pm

Collons Xevi que t´ha passat, els de KH7 estarán contents, fins que no ho vegi no m´ho crec, no em diguis que l´has netejat de veritat amb els ANYSSSSSSSSS que fa que ho tenies que fer JAJAJAJAJAJA.
Aviam si ens veinem aviat cheers cheers
Pensa que has de treure-li la cera del parafang del davant i simonitzarla tota.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDl Abr 29, 2013 12:15 am

Com que vai canviar els pneumàtics vai aprofitar per passar-li un drap a la llanta... La cera ja caurà sola, no pateixis ja ja j
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDl Abr 29, 2013 1:11 am

Molt bé, així el dimecres els desfogaras, mira de no cremar roda al sortir dels semàfors jejejeje.
SALUT.
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitimeDj Maig 02, 2013 1:31 am

Xevi 972, com que jo no he pogut venir espero que facis una mica d´explicació de la TROBADA, JA SE QUE HO FARAS JEJEJEJEJE.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS   FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FIRA MARINERA S FELIU DE GUXOLS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» TROBADA COTXES I MOTOS ANTIGUES S. FELIU PALLEROLS 16-12-12
» El millor festival de l'estiu: SANT FELIU FEST 2008!
» FIRA DE BONMATI
» XVI FIRA FONTCOBERTA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: