Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Motorada per la independència

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

Motorada per la independència Empty
MissatgeAssumpte: Motorada per la independència   Motorada per la independència Icon_minitimeDl Oct 06, 2014 4:54 pm

Algú s'anima?

http://www.motorada.cat/

(No sé si encara funciona, això del foro...)

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Motorada per la independència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motorada per la independència   Motorada per la independència Icon_minitimeDt Oct 14, 2014 12:19 am

Pere, molt possiblement em faci gràcia anar-hi cap a final de setmana ja ens truquem i haviam si algú més si apunta per fer penya.
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa


Nombre de missatges : 201
Age : 60
Localisation : Salt
Registration date : 12/12/2012

Motorada per la independència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motorada per la independència   Motorada per la independència Icon_minitimeDt Oct 14, 2014 12:21 am

Ara que hi penso en Fons té ganes de anar-hi i en Xavier Cebriá hi va segur.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

Motorada per la independència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motorada per la independència   Motorada per la independència Icon_minitimeDt Oct 14, 2014 2:30 am

Hola Macus!!
Feia temps que no entraba al foro.
Jo si no hi ha res que m'impideixi anar, aniré. Si ens juntem una colla, dons molt millor.
Podem baixar per Maçanet, Hostalrich , Sant Celoni i cap a Montmeló.
Va dir en Fons que hi ha preparada una ruta per no se quí, desde Girona cap a Vic i anar direcció Granollers per l'autovia fins Montmeló. Es dona una volta de collons. Jo no aniré per aquí.
Ja ens comunicarem abants del cap de setmana per quedar-hi.
Pere, comprat un Smarphone d'una puta vegada que el Whats App es mes rapit. Estàs incomunicat.
Au, adeu.

Ah! Si entres a la plana de la Motorada, et pots inscriure. Diuen que s'ha de fer. Jo ja l'he fet.
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere


Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

Motorada per la independència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motorada per la independència   Motorada per la independència Icon_minitimeDt Oct 14, 2014 7:01 pm

Ja en tinc un, d'Smartphone, però encara no ens hem fet prou amics. Tot arribarà.

La columna que s'ha organitzat des de Girona, per a tot tipus de motos, surt del pàrquing del Decatlhon molt d'hora. Sembla que els del club de vespes de Palafrugell venen fins a Girona per anar amb ells, però com bé dieu donen molta volta (calculo que fan uns quinze quilòmetres més) i van per carreteres molt ràpides. És millor anar per Maçanet i Hostalric, com dieu, i sense gaire presses, que són molts quilòmetres i no convé apretar les motos.

I a en Subi i la Carme, els hi ho podeu proposar? Aquests són molt independentistes... Jo no sé com contactar-hi.

Perquè no ho pengeu al facebook del club? (una altra de les meves assignatures pendents)

Ens veiem

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Motorada per la independència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motorada per la independència   Motorada per la independència Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Motorada per la independència
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: