Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 A quins rallies anireu?

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDs Feb 02, 2008 3:53 pm

He estat mirant el calendari de scooter runs per aquest any study i entre compromisos i d'altres projectes personals ja tinc la llista de sortides pel 2008, és curteta però crec que estarà molt bé. He hagut de ser molt sel·lectiu i és difícil fer seguir-ho tot però els poquets rallies que faré els disfrutaré a cor que vols:

- abril.

Vespa the resistance a Mora d'Ebre. En Rudy i jo no volem matinar i marxem el dia abans.

- maig.

Scooter Wheels, tot el cap de setmana, 2 nits a Barcelona.

- juny.

·Perpinyà, sincerament em fa molta gràcia. Dos dies d'acampada i als vespres northern soul a la fresca.
· Psychorun


El que sí m'agradaria fer és alguna sortida lluny amb gent del club, en Monkey i en Rudy proposen Brighton, a veure si hi ha alguna iniciativa interessant... No faltaré a cap sortida de club: La Molina, III Les Planes, III scooter & calçots (avui en Monkey està fent la prova al Bronsom's, què hi farem...és així de brut...) i d'altres que montin els "zorros plateados" Cool o d'altres membres Very Happy , finalment m'agradaria que es reactivés una mica el tema de sortir a la nit drunken cheers .


Editat per darrera vegada per el Ds Feb 02, 2008 9:20 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDs Feb 02, 2008 6:42 pm

Jo recomano moltíssim El Scooter Run de Manresa, l'any passat es va tornar a organitzar per part dels scooter club 69 després d'uns anys i va ser la hòstia, ruta de puta mare, festa a la tarda en una plaça escoltant punk i ska i a la nit un dels millor concerts de Dr Calypso que hagi vist mai (aquest any Cabrians). Rallys al país veí, aquest any passat vem estrenar nos a Guadalajara, i tela tb, molta gent ens ho havia recomanat i es espectacular un cap de setmana collonut, coneixent a molta gent, festa infinita sense pagar quasi res mes que la incripció i una organització impecable, porten quasi 20 anys fent aquest scooter run, però moure a mes de 200 persones durant un cap de setmana no es gens fàcil.

així doncs aquest any aniré a:

GSW, Scooter Wheels, les 6h, Sant Pol, Manresa, Scooter run Alcarria, Palamós i alguna més que segur que cau!!!

Shuba, C.S.Sant Jordi
drunken HEAVY DRINKERS drunken
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDs Feb 02, 2008 6:43 pm

p.d.:VIVA LAS BIGAS!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDs Feb 02, 2008 9:17 pm

Home! Palamós no pot faltar però a nosaltres ens cau tant a prop que no sé si conta... per cert no hi dates oi?
Prenc nota de lo de Manresa però veig que al juny hi ha un mes molt, molt atapeït, sigui com sigui el gsc provarà d'anar en major o menor nombre a tots els rallies.

Salut i for a few pussies more pirat !
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDs Feb 02, 2008 9:33 pm

Pos jo.....

-GSW
-6 HORES DE MORA EBRE
-SCOOTER WHEELS DE BARNA
-MANRESA
-PERPINYÀ
-PSYCHO DE CALELLA
-SANT POL
-FORTIÀ
-PALAMOS
-HARDCORE DE BARNA

Jo tiro cap el producte nacional!!!!... Ja hem sap greu però lo de Guada, Eurovespa, Euroyeye, Isle of Wrigh i demés projectes quedaran aparcats un any més!! Crying or Very sad

A les 6 hores aniré en cotxe i hem quedaré a la festa i a dormir de camping la nit del dissabte després de la cursa (a veure si trobo el sac i la tenda!!!)
Per la Scooter Wheels si trobem algun lloc (que no sigui un caixer) per dormir també m'hi quedo.
A Manresa s'hi ha d'anar SI o SI!!... i a més toca en Shuba!!!
Perpinyà. Sembla que els nord-catalans deixen Tautavel i ens proposen un dia a la platja i una nit de northern... Interessant!!!!
Psycho com sempre anar i tornar
Sant Pol, un altre clàssic. Aquest any segurament anar i tornar.
Fortià.A veure si no coincideix amb res hi puc anar-hi.
Palamos. Repetim!!!
Harcore. Seran capaços de tornar a portar la Carmen de Mairena!!! . L'ultim gran rally del any!!!

Txirona Kaos Scooterist on Tour!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDl Feb 04, 2008 6:39 pm

Quina sort poguer tenir els días tan clars, jo aniré als que hem vingui de gust i pugui, i tinc en ment una aventureta Transpirenaica d'anada i tornada per aquest estiu, ja veurem si la puc fer.

Vvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssss Photobucket
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Pues dic lo mateix que en Francesc...   A quins rallies anireu? Icon_minitimeDv Feb 08, 2008 11:40 am

Quina sort tenir-ho tan clar.

Jo, fora de la temporada d'hiver (i per lo tant amb la Hooligan Princess al redera) mirare d'anar a Totes les que pugui del club, Palamos, Perpinya, i dubto si Calella o Wheels (em fa gracia baixar a Bcn en Vespa, no ho he fet mai)

We are the planning (Hard) MODS!

PD: Com ja veieu surto (i escric) poc... es la temporada d'hivern que no em deixa, per que estic tan abocat com a l'estiu amb les sortides del club, pero ja arribara ja!! Us trovem a faltar i La Molina sera el punt on començarem a no saber que volem ...si neu o moto!!!
LA MOLINA ENS ESPERA, MOD POLAR BEARS (o Beers) ARE COMMING!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





A quins rallies anireu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: A quins rallies anireu?   A quins rallies anireu? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
A quins rallies anireu?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Guantera per la SL compatible amb quins models ??

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: