Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PASION EN LAS GRADAS

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

PASION EN LAS GRADAS Empty
MissatgeAssumpte: PASION EN LAS GRADAS   PASION EN LAS GRADAS Icon_minitimeDj Feb 07, 2008 7:56 pm

Hola gent,us adverteixo sobre l' exposició "pasión en las gradas", la fan al edifici Caja de Madrid de plaça Catalunya i estic convençut de que a algú del sector futbolero del GSC li pot interessar. A primera vista no està gens malament, però, no se com explicar ho, hi ha una vespa pk 75 plurimatic cremada que suposadament van llançar per una grada a st siro, i a les fotos jo juraria que no es una vespa, voleu dir que cal cremar i destrossar una vespa per donar un caire més autèntic i italià a uns edeveniments on aquesta moto no hi té res a veure?? Una collecció de bufandes on, a part d'algunes bufandes curioses, la majoria les podriem trobar a les botigues de records dels moros de les rambles, no dic que la exposició estigui malament del tot, ja que en cap lloc diu que res del que s'exposa sigui real, peró te detalls que no estan gaire treballats.
El que més em va indigar va ser que les rotulacions en català estan escrites amb la mateixa cura que els cartells de Comissions Obreres (l'enllaç sindical em va assegurar que aquells cartells els hi donaven al sindicat i que no farien res per canviarlos perque segons ell ya se entendía lo que quería decir, no?Que era lo importante). Em sembla bastant trist que una suposada agrupació de desgraciats com Caja de Madrid, que s'omplen la boca amb consignes de caràcter social i tolerant puguin muntar una exposició que seria bastant acceptable i cagar-la d'aquesta manera demostrant aquest menyspreu per la terra on vénen a robar-nos. Són una colla de fills de puta i ja està !!!

El que m´ss em va agradar va ser una sala a les fosques on es projectaven sense parar seqüències de batusses a càmera lenta.






Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

PD: Cal dir que he començar a escriure aquest post pensant en recomanar l'exposició, però al final.... ja se sap!Si creieu que el que dic està fora de lloc o em passo, esborreu el missatge i ja està.
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

PASION EN LAS GRADAS Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASION EN LAS GRADAS   PASION EN LAS GRADAS Icon_minitimeDj Feb 07, 2008 8:53 pm

Si vols veure autentica pasion en las gradas vine a Glasgow el dia 20. El Sr.Charming torna a the Paradise amb els Souls Supporters!!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

PASION EN LAS GRADAS Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASION EN LAS GRADAS   PASION EN LAS GRADAS Icon_minitimeDj Feb 07, 2008 11:19 pm

En Ricard Canals, membre bastant recent del CSSJ, tb hi va!!!!Que ho passeu bé!
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PASION EN LAS GRADAS Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASION EN LAS GRADAS   PASION EN LAS GRADAS Icon_minitimeDv Feb 08, 2008 12:11 pm

Tant bon punt es va muntar l'exposició i vaig veure lo de la vespa ja li vaig dir que a en Toni que l'exposició era un frau, la moto que van tirar els ultras de l'inter era una scooter normal i corrent, tot plegat lamentable. Tampoc entenc el títol de pasión en las gradas, pasión són els seguidors que acompanyen sofreixen i viuen el dia a dia de de l'equip, com la gent aplegada ahir a Manchester en record de l'acident aeri, dedicar-se a exhibir propaganda política i trencar-se la cara sense motiu es passió? no ho tinc gaire clar... Jo crec que el títol no és acertat, que tot plegat és un muntatge per justificar alguna subvenció i que com tota iniciativa endagada per una entitat de crèdit, banc o caixa, té com a únic motor la cobdícia i la misèria.

Collonut lo d'en Ricard! Ja farem unes Guinness!

Fins aviat crack!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

PASION EN LAS GRADAS Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASION EN LAS GRADAS   PASION EN LAS GRADAS Icon_minitimeDl Feb 11, 2008 8:51 pm

Mira el que et deia Shuba, això sí és passió (homentage a l’equip mort en accident d’avió), lo altre seria hooliganisme, un estil de vida que respecto molt, sobretot per la poquíssima gent que conec que ho han sigut de veritat, gent valenta, que no es posaven amb els aficionats “normals” sino que buscaven les faccions dures de l’equip rival, malgrat tot és un “way of life” molt dur i perillós que a la llarga només porta problemes, s’ha de ser d’una pasta especial, s’ha de ser un llop per lluitar amb llops, és a dir que ho respecto però em fa certa por perquè no dir-ho.



PASION EN LAS GRADAS Bbabesteamphotocu01rs8

PASION EN LAS GRADAS 43hl1
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PASION EN LAS GRADAS Empty
MissatgeAssumpte: Re: PASION EN LAS GRADAS   PASION EN LAS GRADAS Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
PASION EN LAS GRADAS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: