Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Atenció telemak!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Atenció telemak! Empty
MissatgeAssumpte: Atenció telemak!   Atenció telemak! Icon_minitimeDl Feb 18, 2008 9:15 pm

Telemark!

Fa poquet per un problema de seguretat vaig netejar l'ordinador i reinstal·lar tots els programes però vaig perdre alguns fitxers, entre ells el cartell de la Molina, només es pot fer servir el que hi ha penjat a la web. Lo del cartell de Bescanó i expovespa tampoc ho tinc, em sap greu, provaré de demanar-lo al noi que ho va fer.

Fins aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Atenció telemak! Empty
MissatgeAssumpte: ok gracies...   Atenció telemak! Icon_minitimeDt Feb 19, 2008 11:05 am

Amb el cartell de la sortida ja farem amb el del foro i lo que estaria be seria tenir lo del plafo amb l'explicacio... (no tens tu el cartell a casa?? copia-ho que son 3 ratlles i m'ho pases monya!!) per cert ens ho podriem endur a la molina pensa que mentre dinem les motos estaran "exposades" i estaria be posar el cartell a la vora.

we are the, we are the, we are the MODS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Atenció telemak!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: