Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 FOTOS GLASGOW!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDv Feb 22, 2008 1:03 pm

Salut a tothom!

Penjo algunes fotos de Glasgow, la resta
(llevat de les impresentables) més endavant,
ambient fantàstic a la ciutat escocesa
amb un munt d'anècdotes i rialles.

Els Soul Supporters continuen fidels a la seva filosofia, FOOTBALL CULTURE, FOOTBALL IS LIFE NOT VIOLENCE!

SOUL SUPPORTERS = FOOTBALL + DRINKING BEER + INDIAN FOOD +NORTHERN SOUL !


FOTOS GLASGOW! Mxmd8018ra2



FOTOS GLASGOW! Mxmd8056de1

FOTOS GLASGOW! Mxmd8045wf9


FOTOS GLASGOW! Mxmd8063hx6

FOTOS GLASGOW! Mxmd8072zr2


FOTOS GLASGOW! Mxmd8079gj9


Editat per darrera vegada per T5 el Dt Feb 26, 2008 8:05 pm, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDv Feb 22, 2008 1:28 pm

Va vinga... una foto de la demacre de la primera nit... la resta ja us les passaré...

FOTOS GLASGOW! Mxmd8025ms2
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDv Feb 22, 2008 9:07 pm

Ja,ja,ja, Ostia quines fotos, la darrera és fantàstica, quina pinta el mono amb la seva pelambrera, les noies de Glasgow encara corren acollonides de por......
Jordi, collonut.
KEEPING THE FAITH, BARÇA, PAKORAS, AND INDIAN FOOT, ALL WITH BEER, GUINNESS AND TENNETS.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDv Feb 22, 2008 9:23 pm

Ja, ja, ja Charming, encara em fot mal la panxa de riure i de menjar! I quan et passi la resta de fotos et cardaràs un fart de riure!
Aquí es pot apreciar la nostra gran dieta allà on anem: pakora, curry, spicy tomato, chicken tikka, chicken tandori, fish'n'chips, kebabs... en definitiva tot el que serveixi per fer coixí a la birra sigui rossa o negra!


FOTOS GLASGOW! Mxmd8048sw3

FOTOS GLASGOW! Mxmd8022fp3

FOTOS GLASGOW! Mxmd8067tn5
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDt Feb 26, 2008 7:24 pm

algunes foto fetes pel Sr. Tinxo, per cert? has trobat aquella noia? Ara he vist les fotos, no em recordava ni de la cara... drunken

Quina festassa!

Si ens classifiquem per la final de la Copa del Rei hi haurà furgoneta de 8 places (anada i tornada), interessats contactar amb T5.


FOTOS GLASGOW! Fotosimportadas00041ou4


FOTOS GLASGOW! Fotosimportadas00027pj4


FOTOS GLASGOW! Fotosimportadas00065ri3

FOTOS GLASGOW! Fotosimportadas00034ck1
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDc Feb 27, 2008 1:10 pm

En Monkey desde que va arribar de Glasgow té "mono" de música celta. Ahir s'el va poder veure pel Lolas Cafe amb un grupet d'amics....

- More free videos are here
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDc Feb 27, 2008 1:47 pm

Jajajjajaja boníssim!!! Però toni això no era al lola's era a glasgow la primera nit al club social del Celtic amb tots vosaltres, no us n'adoneu però a la que us foteu 4 pintes de guiness us transformeu en micos ballarins com jo.
Per cert tinc blaus per tot el cos, el pròxim gol del barça amb els soul supporters pillareu hasta la sifilis fills de puta.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDc Feb 27, 2008 2:02 pm

Jo crec que el fet que estiguéssis tot el viatje queixan-te i en plan capriciós, pot explicar la brutal agressió que vas sofrir a cada gol del Barça.

Si et serveix de consol, jo mateix tinc dos morats a una cama i a un al braç a part de la càmara digital destrossada…de tota manera no voldria estar en la pell de la pobra senyora de la primera nit quan es va veure atrapada en un pogo entre nosaltres i els del Celtic, sort que la vam recollir a temps!


Per cert, balles molt bé! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitimeDc Feb 27, 2008 9:00 pm

Per agressions les que us vaig oferir per la nit a la suite eh? jajajjjaja
Guiness+trash food+monkey+guiness=arma de destrucció massiva.
La pròxima no tindré compassió males pecoras, maltractadors d'animals!! una mica més i moro d'inanició.
Nuclear Monkey Rules.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FOTOS GLASGOW! Empty
MissatgeAssumpte: Re: FOTOS GLASGOW!   FOTOS GLASGOW! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FOTOS GLASGOW!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Soul Supporters a Glasgow!!!
» Celtic-FCB. Els Soul Supporters tornen a Glasgow!
» FOTOS GSW'08
» Presentacio Carles
» fotos

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: