Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Telegrama es la solució

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Telegrama es la solució Empty
MissatgeAssumpte: Telegrama es la solució   Telegrama es la solució Icon_minitimeDj Nov 08, 2007 1:39 pm

scratch això és massa intelectual per mi, m'en torno a la selva d'on no havia de haver marxat mai, de tant en tant rebreu un telegrama amb noticies meves.
monkey iiiiiigghhhhhh!!!!! iiiiigggghhhhh!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
mariona

mariona


Nombre de missatges : 37
Registration date : 16/06/2007

Telegrama es la solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Telegrama es la solució   Telegrama es la solució Icon_minitimeDj Nov 08, 2007 3:04 pm

Hola Monkey

Jo crec que es un bon moment perque evolucionis una mica i facis el salt cap a l'HOMO SAPIENS...

Salutacions.

Mariona.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Telegrama es la solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Telegrama es la solució   Telegrama es la solució Icon_minitimeDj Nov 08, 2007 5:48 pm

felicitats!!
Un petit pas per l'home...un gran pas per en Monkey!!
Tornar a dalt Ir abajo
Monkey Brain 66




Nombre de missatges : 89
Registration date : 08/11/2007

Telegrama es la solució Empty
MissatgeAssumpte: El salt que faré es el del ....   Telegrama es la solució Icon_minitimeDv Nov 09, 2007 1:39 am

....Homo Erectus i m'emportaré per davant tots els escooteristes forumistes que trobi per davant convertint-vos en pinxo moruno.
Us quedarà el careto com aquest d'aquí affraid jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
The Charming Man

The Charming Man


Nombre de missatges : 16
Age : 53
Registration date : 10/11/2007

Telegrama es la solució Empty
MissatgeAssumpte: Mico.   Telegrama es la solució Icon_minitimeDs Nov 10, 2007 3:14 pm

No Nen, de veritat torna a la Selva , ja que amb animals com tú la raça dels simis s'amaguen de la vergonya que els fa tenir un membre tant poc evolucionat com tú.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Telegrama es la solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Telegrama es la solució   Telegrama es la solució Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Telegrama es la solució
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: